Çalışmayan bir kız. Çalışan erkeği etkileyemez mi? Kız/kadın çalışmıyorsa erkeğin gözünde düşük mü oluyor? Neden? Çalışmayan kadına saygı duyulmuyor mu? Basit veya işe yaramaz saf mı görünüyor , nasıl görünüyor erkeklerin gözünden
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yıl
Çalışan bir erkeğin aşık olabileceği kişi, iş çevresinden bir kadın olabileceği gibi, çalışmayan bir kadın da olabilir. Aşk, sadece iş durumuna dayalı bir konu değildir. Erkeklerin gözünde çalışmayan bir kadın düşük ya da saygı duyulmayacak biri olarak görülmez. Her insanın kendi hayat tarzı ve tercihleri vardır ve bu tercihler başkaları tarafından farklı şekillerde algılanabilir.
Bazı erkekler için, çalışmayan bir kadının sahip olduğu özellikler ve değerler onu çekici kılar. Onun evcimenliği, ilgilenen bir partner olması ve ev ortamına verdiği değer, birçok erkek için cazip olabilir. Bu, kadının basit veya işe yaramaz olduğu anlamına gelmez; aksine, bu özellikler onu daha çekici kılabilecek niteliklerdir.
Her insan gibi, erkeklerin de tercihleri ve beklentileri farklıdır. Kimi erkekler için çalışan bir kadın daha çekici olabilirken, kimileri için ise çalışmayan bir kadın daha cazip gelebilir. Önemli olan, partnerler arasında karşılıklı saygı ve anlayışın olduğu bir ilişki kurmaktır. Bu da her iki tarafın da kendi tercihlerini ve hayat tarzını kabul ettiği anlamına gelir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılİşyeri çok büyük değilse, aynı işyerinden bir kadınla asla ilişki düşülmemeli. Zira ayrılık felan olursa , birinin iş bırakması lazım. Firma da iyi bir firmaysa, büyük kayıp demek.
Ayrıca ç8alışmayan kız, çalışan erkeği etkileyebilir. Aşkın işi, belli olmaz ve bir kaç örneğini biliyorum. Ancak benimle geliri aynı olmayanla kadınla, evlilik düşünmem. Herkesle birlikte olmamış seçici olan bakire olmayan kadın olsun ama benimle aynı geliri olsun isterim. Mesleği olmayan kadınla, sevgili olurum ama evlenmem. Daha detaylı şöyle açıklayım;
Ben asgari ücretin iki katını , kazanmadan evlilik düşünmem. Gerekirse, 40 yaşımda evlenirim; sorun yok. Zira Aile giderleri, çok yüksek ve çocuk da sevmiyorum. Cinsellik için ise, evlenilmez. Zira bekarken, kadınları etkileyemiyorsan; iyi kadınla evlenemezsin. Çünkü, tüm kadınlar aynıdır. şu an ise asgari ücretin, bir katını ancak kazanıyorum. Neden peki? Şöyle ki;
Cinsel deneyimi , benden az olan kadınla evlenmem gerekiyor. İlla bakire hayali kurmuyorum ama cinsel deneyimi ne kadar az olursa;karşılaştırma yapması bir o kadar az ve sadık kalma ihtimali de bir o kadar fazla olur. Zira benden deneyimli kadını, tatmin edebilmem mümkün olmaz. Kadın da tatmin olamaz ise, erkeklerden gayet kolay seks partneri bulup aldatabiliyor. Ben de kendimi, 10/5 erkek olarak görüyorum. Bu yüzden kesinlikle, benden fazla cinsel deneyimi olan kadınla evlenmem. Peki bunu nasıl anlarsın? Şöyle ki benimle aynı geliri kazanan kadın, doğruyu söyler ki kariyeri olan kadın illa benle evlenmek istemez. Çünkü benden çıkarı olmayacağından, severek evlenir. Seven kadın ise, yalan söylemez ve kandırmaz
Bu yüzden kariyer, evlilik düşünüyorsam ; ilk incelediğim unsurdur
Şöyle ki; Kadınlar, Hipegramik varlıklardır. Hipegrami, kendinden üstün erkekle evlenmek demektir. Bu durumda kadının kariyeri benle ne kadar denkse, bir o kadar dürüst olur ve bir o kadar erkeğinigerçek anlamda seviyor demektir.
Vasıfsız kadınlar ise, hep kandırmaya çalışır. Çünkü kadınlar hep, kendinden üstün erkekle evlenmek ister ve bu yüzden de işkembeyi sağlam sallar; Bakireyim, kimseyle olmadım vs vs... Çünkü erkeği kaybetmesi, kadına kaybettirir. Çünkü bir daha karşısına , maddi durumu ve karakteri iyi bir erkek çıkar mı? Kesin değil..
10 Yorumla
+1 yılBu konuda genelleme yapmak yerine herkesin farklı düşüncelere ve tercihlere sahip olduğunu unutmamız önemlidir. Çalışma durumu, bir kişinin değerini belirleyen tek faktör değildir ve herkesin kendi hayat tercihleri ve koşulları vardır.
1. **Aşk ve İş Çevresi:** Çalışan erkeklerin iş çevresinden kadınlara aşık olması doğal olabilir çünkü insanlar genellikle iş yerinde daha fazla zaman geçirirler ve burada ortak ilgi alanları ve değerler üzerinden bağlantı kurabilirler. Ancak bu, çalışmayan bir kadının da bir erkeği etkileyemeyeceği anlamına gelmez.
2. **Çalışmayan Kadınların Değeri:** Bir kadının çalışmaması veya çalışması, o kişinin değerini belirleyen tek kriter değildir. Herkesin yaşam tercihleri ve koşulları farklıdır. Bir kadının çalışmaması, onun bir erkek gözünde düşük veya saygı duyulmayacak biri olduğu anlamına gelmez.
3. **Toplumsal Algılar:** Toplumda bazı geleneksel düşünceler olabilir ve bu da çalışmayan kadınları basit veya işe yaramaz gibi göstermeye yönelik olabilir. Ancak bu tür genellemelere katılmak doğru değildir. Her birey kendi değerini ve kimliğini çalışma durumuyla değil, sahip olduğu değerler, kişilik ve becerileriyle belirler.
4. **Kişisel Tercihler:** Her erkeğin tercihleri farklıdır. Kimi erkekler, iş hayatına önem veren bir partner ararken, kimi erkekler için bu faktör daha az önemli olabilir. İlişkilerde karşılıklı saygı, anlayış ve uyum önemlidir ve çalışma durumu bu unsurların sadece bir parçasıdır.
Sonuç olarak, her bireyin kendi yaşam tarzı ve tercihleri vardır. Çalışma durumu, bir kadının veya bir erkeğin değerini belirleyen tek faktör değildir. İlişkilerde önemli olan karşılıklı anlayış, saygı ve uyumdur ve bu faktörler çalışma durumundan daha önemlidir.40 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılSevince inan dikkat edilmiyor ben üniversite sınavına hazırlanıyorum doktor bir kaç kişiden teklif aldım. Birisi ile 1.5 2 senelik bir ilişkim oldu. Erkekler çok dikkat etmiyor kariyerine kadının ama tabi memur olsun istiyorlar benimde hedefim memurluk şu an
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
37
Cevap
59Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılGold digger olarak görüyoruz... 30 lu yaşlarına gelmiş çalışmayan ya da geliri düşük evlenmek istiyen kadınlara erkek dilinde gold digger denir çünkü erkeğine 20 li yaşlarındayken sahip çıkmayan-gözüne bile görükmeyen erkeği gold digger ablalarımızın 30 lu yaşlarında gözüne görükür olur... ama bu sefer de erkek istemez... Ya 20 lerinde evlenir kadınlar ya da 30 larında bekar kalır onlyfansçı mature olur...2-3 dolara alınıp satılabilen meta parçası olmayı kendine yakıştırır.30 yaşına kadar durmuş kadın budur... Özellikle kariyeri yoksa budur o kadın. Tek gecelik FB ilişkileri en fazla hak eder. Özellikle de işi gücü yerinde evi arabası olan 30+ yaş erkekler için uzak durulası kadınlardır bu tipler... Kazanın dibinde ki artık aşure artığı ney ise 30+ yaşında ve kariyersiz ama evlenmek istiyen kadınlar da o dur.20 li yaşlarında evlenselerdi de gold digger damgası yemeselerdi...
(TELAFUZU FARKLI OLABİLİR AMA %95 ERKEKLERİN İÇİNDEN GEÇEN BU... DAHA SOFT YA DA SERT BİR DİLLE DE OLSA %90 LIK KISMIMIZ BUNU İÇTEN İÇE BUNU BİLİR böyle KARAR VERİRİZ.)
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılçocuk sahip olup napıyım mq böyle ülkede... çocuk doğduktan sonra beni o deliğe geri sokuun diye zırlasın mı böyle ülkeye çocuk yetiştiriyim vergi mükellefi yetiştiriyim bedavaya 😉
+1 yılKişiden kişiye değişir bu. Mesela kız karakterli olsun güzel olsun beğeneyim köylü kızı bile olsa alırım onu yeminle, karım yaparım onu. Fakat şöyle bir şey var öyle kızlara ulaşmak biraz zor. İş yerindeki kızlara ulaşmak daha kolay olduğu için çalışan erkekler ve kadınlar birbirleriyle birlikte oluyor. Ne de olsa çalışan kadınla aynı yerde çalışıyoruz ve yakınız ve iletişim şansı var. Ama şimdi çalışmayan kadına nereden rast gelinebilir ki? Dışarda farklı ortamlarda rastlanabilir fakat zaten insanların hepsi vaktinin çoğunu çalıştığı yerde geçiriyor.
Mesela ben dışarda gerçekten beğenebileceğim hoş bir kızla tanışırsam sırf işi yok diye ona yüz çevirecek değilim, hatta tam tersi işi olmayan kadın kocasına hakkıyla doğru düzgün karılık bile yapabilir..30 Yorumla
+1 yılBenim şahsi fikrim şu yönde;
Kadın donanımlı ama iş bulamıyor veya başka sebeplerden dolayı çalışmıyorsa veya çalışamıyorsa saygı duyuyorum ve gözümde asla düşük veya ezik olmuyor ama..
Gelelim amasına , bir yaşadığım örnekle anlatayım;
İlk okul sınıf arkadaşım beni Facebook tan bulup eklemişti geçen yaz. Okulu bitirmiş , atanamamış daha doğrusu uğramak istemiyordu. Benimde sınıf öğretmenliği okuduğumu biliyordu. Neyse bana işimle alakalı sorular sormaya başladı, net hissettim ki bu kapak atmak istiyor, oraları kesiyorum cevap uzamasın. Bende bunu engelledim çünkü bu tiplere saygım yok..
Çünkü şahsi olarak sürekli erkekten otlanan ve erkekten geçinen ama şekil satan kadınlardan sıkıldım..
Ama dediğim gibi yukarda söyledim, her çalışmayan kadın için demiyorum, burada hayat felsefesi ve duruş önemli..10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çalışan kadını küçük gören de var özellikle hizmet sektöründeysen kendi ayakları üzerinde durduğu için tebrik edeni de var güçlü kadını taşıyamayacağı için kadın evinde oturdun çocuğuna baksın diyeni de. Ama bence çalışmak insanı her anlamda güçlü ve en önemlisi de kimseye muhtaç olmayan biri yapar. Bu yüzden kim ne derse desin kadın mutlaka çalışmalı. Bi erkek de çalıştığı yerde daha fazla vakit geçirdiği için genelde o ortamdan birinden hoşlanabilir. Bunun dışında çalışmayan birine karşı bir şeyler hissetmesine de bir engel yok sadece zamanlama meselesi
10 Yorumla
+1 yılErkekler ve kadınlar birbirinden etkilenir ister evli olsun ister evli olmasın. Nefis var çünkü. Eğer bir erkegin karısı Seksi değil , güzel değil ise kocasinida ihmal eidyorsa o adamın gözü başka kadınlara kayar. İşveli cilveli ne kadınlar var. Ben mesele hiç sevgilim olmadı flört edemedim. İçimde kaldı. Utabgactim. Sonra hiç istemediğim bir fiziğe sahip olan kıza aşık oldum vazgcemeye çalıştım onu begendigimi söyledim küstü bana ama sonra tekrar konuştuk ve evlendik. Düğün sürecinde çok olay oldu. Ben hiç mutluluk yaşamadım insanlar nasıl seviniyor evlenirken ben ağlaya ağlaya evlendim. Ah ah. Yani ben hayalimdeki kızları görünce içim eriyor yakışıklıyım isim güzel güzel. kizlarla evlenebilirdim ama bu kıza kapıldım. Büyü gibiydi
00 Yorumla
+1 yılBen çalışıyorum ve iş yerimdeki kızlar pek ilgimi çekmiyor. Büyük konuşmayayım da iş yerimden biriyle sevgili olmak istemem. Çünkü özel alan diye bir şey var. Çalıştığım yerde sevgilime cilve yapsam en ufak olayda çalışmayıp flörtleşiyorsunuz derlerdi.
Çalışan kadınlara saygı duyarım. Çalışmayanlara da ön yargım yok. Çalışıp çalışmamak bir kadının kendi kararı. İki şekilde de bana uyar. Benim için eş seçiminde bir kriter değildir. Kültürlü olsun, zeki olsun yeter.20 YorumlaBir yaşıma daha girdim 🤣🤣
Evlilik nâsip işi ayrıca fabrika da çalışan bayan insanların özel hayatı onları ilgilendirir. İlişki yı başlatan Kadınların eş seçimini nasıl yaptığını bilmiyorum. Evlilik ve ciddi bir ilişki de erkek için karşı tarafın çalışıp çakışmaması fark etmiyor evlenen insanlara bakın çoğu Kadın çalışmıyor.20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılÇalışmayan kadın fazla beklenti halinde olabiliyor.. İlişkinin başlarında bu ilgi hoş gelsede ilerleyen zamanlarda boğabiliyor. Ve erkek çalıştığı içinde sosyal çevresi öyle ya da böyle oluşuyor arkadaşlarıyla dışarı çıkma iş yemekleri iş yerinden çocuklarla takılma gibi bu kadında paranoyaya sebep olabiliyor
00 Yorumla Öğretmen ve sağlık camialarında sıkça rastlanan bir durum. Ancak çoğu erkek çalışan kadın kaprisleri ile uğraşmak istemiyor. Kader de buna dahil olmak üzere kimisi evde sorun yaşamak istemiyor her şey önüme gelsin diyor, kimisi de iki maaşlı olup rahat yaşamak istiyor. Tamamen kişilere kalmış.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. 🙄🙄
https://youtu.be/Spw1jJwBww0?si=LZDHEXBPq2hiBAPr
Erkekler illa çalışan kızlara aşık olmaz, hem her erkek de aşkı bilmez bazıları sadece zevkini gidermek için sevgili yapmayı planlıyor ve sende neden çalışmıyorsun kendi hayatını kurmuyorsun illa erkek mi her şeyini alması gerek
Kendini evi kapatmışsın diyorsun ki işsiz kızlar çalışan erkeği nasıl tavlar, kendine odaklan geleceğin için uğraş04 Yorumla
+1 yılİş çevresinden kişilere aşık oluyor demeyelim de daha sık muhabbet etme ve tanıma şansı oluyor ve daha çabuk farkediyor bence o kişiyi. Kadının çalışmaması bence bir sorun değil. Bazı erkekler eve geldiğinde karısını evde görmek istiyor.
20 Yorumla
+1 yılNeden saf görünsün çalışmayan kadın ya ben çalışmıyorum çünkü mesleğimi sevmiyorum ayrıca 10 aylık bebeğim var ben şimdi saf mı oluyorum çalışmak zorunda değilim 3 5 kuruş için kimsenin stresini mobbinglerini çekemem 26 yaşında genç bir insanım hayatımı karartamam
30 Yorumla
+1 yılbende esini calistirmayan erkeklere bayiliyorum. ben erkek olsam asla esimin disarda calismasini istemem. Insan degisiyor. Calistikca gözün aciliyor, erkeklere yanasiyorsun
313 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru düşünüyorsun
- +1 yıl
Aynen öyle haklısın ben çalıştırmam eşimi mesela zaman kötü kimseye güven olmaz aynı dediğin şey oluyor gerçekten 🙂
- +1 yıl
Muhtaç değil yorulmasın
- +1 yıl
Esi zaten ona bakmak zorunda kendini muhtaç mı hissedersin öyle
- +1 yıl
Evet aynen öyle maalesef yani ne bilim zaman iyi degil ya gerçekten
- +1 yıl
senin ruhun 🧀 diye herkesi oyle mi sandin
- +1 yıl
Sus lan karı
- +1 yıl
Ney yalıyon
- +1 yıl
Mükemmel bir güzellik senmisin
- +1 yıl
Boynu yalama 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvde oturan kadın/erkek işe yaramaz gibi görünüyor. Benim eski sevgilim istifa ettim diye beni bırakmıştı 😂
44 Yorumla- +1 yıl
Oha 😅
- +1 yıl
O da istifa etmis 😀
- +1 yıl
Sevgililikten mi istifa etmiş o da 😅 ne saçma şey. Kızın istifa etmesi çalışmayacağı anlama gelmiyor ki yani. Ne mazeret bulup ayrılsam diye düşünürken fırsat bulmuş 🙂
- +1 yıl
@kafamkarisikbnm Biraz oyle olmus 😀
+1 yılÖyle bir kaide yok ama keyfi bir çalışmama söz konusuysa evet, ilgimizi çekmez. En azından benim ilgimi çekmez.
Ne eğitim görmüş , ne çalışmış. Hep yan gelip yatıp hazırdan yemiş. Ne yapayım öylesini?00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Çalışmayan kadına saygı duyulmuyor diye bir algı var. Seven sevdiğine değer verir konuyu çalışıp çalışmamaya bağlamayın. Karşınızdaki kişinin karakterine bağlayın
10 Yorumla
+1 yılÖyle bir şey yok aslında ama insan tanıdığı kişi ile daha rahat iletişim kurar öteki türlü anca sürekli gördüğün ya da yakın çevreden olunca iletişim kurulması rahat 😃😃
10 YorumlaValla şimdi çoğu erkek çalışan hatta evi , arabası olan kadın istiyor , evde oturup koca bekleyen kızlara da kezban diyorlar
21 Yorumla- +1 yıl
Erilliğini hatta erkekliğini kaybetmiş erkek dolu her yer aq
Aslında karakter meselesi. Benim eski sevgilim mühendisdi çalışıyordu. Ben ise daha üniversite öğrencisiydim. Oğlan bunu sorun etmiyorken. Bütün çabası ailesine düşmüştü. ve beni istemediler. Yani aslında her kadın aynı olmadığı gibi her erkek de aynı değil..
04 Yorumla- +1 yıl
Takma boş ver öyleleri modern kendini bise saniyor
- +1 yıl
Allah çok verip kudurtmasın kimseyi
- +1 yıl
Sen ne okuyorsun şu an
+1 yılEmin ol erkekler kariyer yapan maddi anlamda kendine yetebilen kadından daha çok kaçıyor.
39 Yorumla- +1 yıl
Her erkek değil, herkesi bir tutmayalim lütfen
- +1 yıl
Çoğu erkek olsun o zamann. Arada birkaç istisna çıkıyorsa da bana denk gelmedi.
- +1 yıl
Evet şimdi oldu teşekkürler 🙏
Açıkçası ben ne istediğini bilen güçlü kadın isterim
Erkeklerin istememe sebebi kendinden güçlü olan kadınları sevmezler
- +1 yıl
Haklısın kadını alçak görmeye küçümseye çalışan erkek tipi tam
- +1 yıl
Beyni olmayan erkekler istemiyor bu yüzden
Sitede yeniyim özelden yazacaktım yoksa - +1 yıl
Problem değil jdjdjdjdn
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
Neyse takip ettim - +1 yıl
Ben de teşekkür edeyiimm
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılO değilde erkeklere hiç güvenmiyorum. Çalıştığı yerlere gelen bayanlara veya aynı ortamda ki kadınlara ilgi duyuyorlar mıdır?
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKişiye göre değişir. öz ablam ömrü boyunca çalışmadı ama eniştemin gözünde kraliçe. Ben mühendisim ve kariyer sahibiyim ayrıca iş sahibiyim ama bekarım diye bir kere bile tebrik edilmedim ailem tarafından. mk böyle hayatın...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılçalışan çalışmayan her insan çevresinde olan insanlarla iletişimde olur mantıken ve ilişkileri de böyle mümkün olur zaten. he bi de sosyal medyadan kilometrelerce uzağında ki insanlarla ilişki kuranlar da var
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 429 cevap paylaştı. Alakası yok. Bazıları kariyerli olsun ister ama geneli için çok farketmiyor
20 YorumlaEvet aşık oluyor çünkü sürekli onu görüyor. "Etkileyemez mi" demenden sonrası çok saçma bir yazı olmuş
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılBoş boş yatıyor, hiç bir şey yapmıyorsa sıkıntı tabi.
İş çevresinden kadınlar ile beraberlik kuracak diye bir kaide yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen çalışıyorum çok şükür, işim gereği hep insanlarla beraberiz kadın personel ve müşteri sayısı oldukça fazla hiçbirine bakmıyorum ama evlenecek olsam ekonomik nedenlerden dolayı çalışan bulmak zorundayım
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇok güzel bi soru, ben güzel ve seksi bir kadın olmama rağmen, daha önce çalışmadığım için çok az evlilik teklifi almıştım ,40 yaşındayım,2 senedir çalışıyorum ve şu an 5 kişi var evlenmek isteyen hem de 30 yaşında yakışıklılar! Hem hayranlıkları artıyor çalışan kadına hem de maddiyat elbette... Maalesef böyle
08 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNeden, çalıştığım için mi😂
Cevap sahibi+1 yılTşkler 😍
Soran+1 yılBenim de maddiyatım var. Yine de illa çalışan istiyorlar. Hatta ilk buluşmada birisi araban var işte korsan taksicilik yap demişti. Çok garipsedim.
Cevap sahibi+1 yılCiddi misn 😱😱
Cevap sahibi+1 yılRica ederm☺️
Sanmıyorum yani ben çalıştığım yerden kimseyle ilgilenmedim çalıştığım yerde böyle şeyler yaşamakda istemem açıkcası.
00 Yorumla
+1 yılKadın güzelse çalışmadanda her erkeği etkiler bence
024 Yorumla
Soran+1 yılBenim konuştuğum kişiler diyorki bırak bu işleri aşkı falan. İş bul çalış diyorlar. Boş durma çalış diyo. Kimle konuşsam öyle. Hep aynı şey. Ben sevgili istiyorum. İnsanlar iş bul çalış diyo. Ben çalışmak istemiyorum ki.
- +1 yıl
İş bul çalış derken yeni insanlarla tanışıp önce arkadaş sonra sevgili olursun diye işe gir diyolardır
Soran+1 yılBen tinderda yüz bin kişinin içinden zor beğeniyorum. İş yerinden kim denk gelicek de beğenicem. Hem benim yapımda çalışmak yok napayım çalışamıyorum sevmiyorum çalışmayı erken kalkmayı iş başvurusu görüşmesi yapmaktan bile nefret ediyorum. Fobim var
- +1 yıl
Peki nasıl tanışacaksın biriyle bankta oturup yanına gelen birine şans verecek halin yok nede olsa
Soran+1 yılHiç bilmiyorum ama çalışmayacağımı kesin biliyorum
- +1 yıl
Görücü usulü olabilir belki 🙂
Soran+1 yılBizim ailede yok öyle görücü usulü. Herkes kendi bulur. Birisini bulup getiren yok.
- +1 yıl
Yani işin zor bu durumda evde oturunca olmuyo bu işler sosyallik şart kurs yerleri tur seyahatlerini felanda deneyebilirsin öyle yerlerde tanışıp evlenende çok
Soran+1 yılBen şu anda platonik aşığım zaten birine. Tinderdan buldum. Görüşmedik. Resimlerine baka baka aşık oldum. Öyle platonik yani. Bişey olmasa bile aşk duygusu güzel.
- +1 yıl
Resimlerine bakarak aşık olmakmı?
Çok garip geliyo bana böyle şeyler bu kadar kolaymı bu aşk ya
Soran+1 yılGörüşmeyince kolay oluyor. Çünkü hayalinde aşık oluyorsun. Görüşmediğin için kötü bişeyini de göremiyorsun. Galiba o yüzden. Bilmiyorum ben de ilk defa görüşmediğim birine aşık oldum galiba. Normalde olmam. Buna oldum galiba. Sürekli onu düşünüyorum arabesk dinliyorum.
- +1 yıl
e yaz bari ona bakalım karşılık gelecekmi
Soran+1 yılYazmadım mı sanıyorsun. Cevap vermiyor. Sebebini de bilmiyorum.
- +1 yıl
Beğenmedimi acaba seni
Soran+1 yılOlabilir zayıf istiyormuş galiba.
- +1 yıl
Herkesin hayalinde bir kadın veya bir erkek vardır hayırlısı olsun yinede
Soran+1 yılDoğrudur. Olabilir. Bişey diyemem buna. Bi de benden küçük 8 yaş. Zaten ciddi bişey olmaz bence. Ben kendi kendime platonık duygular yaşıyorum
- +1 yıl
8 yaş çokmuş daha fazla umutlanmasan iyi edersin
Soran+1 yılAma benden küçük durmuyor ki. Saçı bile dökülmüş. Ben 38 yaşındayım o 30.
- +1 yıl
Bence oda bu kadar yaşça büyük birini istemez
Soran+1 yılYa ben göstermiyorum ki yaşımı. Ciddi bişey de düşünmüyorum zaten. Sadece duygu besliyorum.
- +1 yıl
İnşallah bir karşılığı gelir duygularının
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Burdaki insanlar çok iyiymiş. İçimi döküyorum. Anlayışlı cevaplar alıyorum.
- +1 yıl
Herkes öyle değil ama genel olarak düzgün cevap verirler
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkekler her ne kadar çalışan istiyorum deseler de yalan, ekonomik özgürlüğü olmayan kendisine bağımlı bir kadın istiyor aslında çoğu.
30 Yorumla
+1 yılBen kadinin çalışmasına karşıyım evde huzur falan bekleme çünkü iki tarafta çalışıyor ve yorgun her şey eşit olunca karı kocaliktan ziyade arkadaş gibi olursun ve aynı zamanda kıskanç bir erkek olarak eşine nekadar guvenirsen güven gözün arkada kalir
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKnka sosyal medyada ilk ne iş yapıyorsunuz diye soruyorlar şu an işsizim çok onur kırıcı akil vermeye çalışıyorlar. Biz soracağımıza onlar bize soruyor sence etkilenir mi
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİşsizim dersen hafta da bir buldun mu diye soruyor. Birisinle konuşmayı kestim sonra tekrar mesaj atmış başladı is buldun mu onca konuşmadan bu mu kaldı aklında pust
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılPartnerlerin ikisi de çalışmazsa günümüzde rahat geçinmek mümkün mü sen söyle?
01 Yorumla- +1 yıl
Kayda değer bir geliri olmayıp kadın çalışmaz diyen eski kafalı cahiller bu yüzden çoğu imkandan yoksun kalitesiz bir hayat sürüyor.
Gizli Üye(36-45)+1 yılKadınlar çalışan erkekleri sevmiyor aileden zengin serveti yüksek birini buluncaya kadar boşta kalmamak için onları yedekte tutuyor. Kadın budur. Gerçekler böyledir. Mevzu bundan ibarettir.
00 Yorumla
+1 yılSen adım atarsan sevebilir seni. Yoksa görmeyebilir ve es geçebilir seni
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılaşık değilsem okumamış ya da işi olmayan kadına bakmazdım ben bu konuda çabalıyorsam o da biraz çabalamalı diye düşünürdüm. kazancı önemli değil ben 50 kazanırım o 20 önemi hiç yok.
01 Yorumla- +1 yıl
İşi olmayan kadın ne aq ikinizin bir görevi olurdu sen madi olarak imkan sağlardın oda evle senle ilgilenirdi daha napıcak çalışıp aynı anda eve bakan olmak daha kötü bazı kadınlar öyle
+1 yılKesinlikle daha düşük görünüyor. Kendini geliştirmiş ve donanımlı biriyse farklı tabii ki ama çalışmayan kadin kesinlikle düşük görünüyor. Bütün gün evde oturup sadece yemek temizlik yapan kadin kadar itici bir sey olamaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır böyle bir şey yok. Kafanı böyle şeylerle doldurma. Daha dişil ve prenses gibi de algılanabilir. Olumsuz bir şey değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılS. et erkekleri kendi paranı kazan kızım gözünü aç
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen abla bazı insanlar acımasız onlara bakma boş geç ama her erkek öyle değil kadının çalışma zorunluluğu yokki zaten
Cevap sahibi+1 yıl@isimsiz34566 ablacım öyle olmuyor o işler. Merhametli birine denk geldin mi sıkıntı yok. Ancak günümüzde çoğu erkek deccal olmuş. Benim gördüğüm kadarıyla eşlerini aldatsalar da, dövseler de sırf kadının maddi gücü yok diye evlilik sürüp gidiyor bir de çocuklar var ortada. Sonuç olarak mutsuz aile mutsuz çocuklar ve mutsuz bir toplum. O yüzden kadınların mutlaka iş yasaminda olması gerek. He şimdi sen diceksin hem erkekler mi suçlu. Hayır. Bazı hemcinslerim de sırf ekonomik sebeplerden ve aile evinden bir şekilde kaçmak istemesinden kaynaklı evleniyor. Bu da sıkıntı.
Gizli Üye(36-45)+1 yılAman öyle şeyler para düşkünlüğü. çalışmayan kadına saygı duymayan erkeğe sende saygı duyma
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGüzelsen ve fiziğin iyiyse sorun olmaz ama bunlar olmayıpta çalışmıyorsan evde kaldın demektir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCalismayan kadin ile evlenmek istemem, karşımızdakinin niteligine de bakiyoruz
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılLannn mı? 😅
Cevap sahibi+1 yılBu üye sadece takip ettigi uyelerden mesaj kabul ediyor diyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇoğunlukla öyle oluyor ama bu değil ki kızlar/kadınlar da olmuyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılkendi ayağı üzerinden duramayan kız ezilmeye mahkum
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇalışan kadınlara da değer verilmiyor ki yarattığı imkanlara değer veriliyor bi hamile kalıp işi bıraksalar zorla iş hayatına gir tekrar diyorlar kocaları o yüzden her zaman çalışmayan kadın isteyen erkekle evlenilmeli
10 Yorumla
+1 yılBence sevginin gozu kordur. Yani seven erkek sen bi hic olsan bile yine seni sever.
20 Yorumla
+1 yılÇalışma ortamı zamanımızın büyük çoğunluğunu geçirdiğimiz yer dolayısıyla çalışma ortamımızdaki insanlar bir tık daha avantajlı sayılır.
00 Yorumla
+1 yılYa akademik kariyer yaptıysa eğitimli ise çalışmasa bile kadın etkiler abi
10 Yorumla
+1 yılBen oldum vallah 4 ay sevgili olduk yiyiştik ayrıldık
00 Yorumla
+1 yılBence kadın çalışıp kendi ayakları üstünde durmayı bacarmalı kimseye muhtaç olmamalı
00 Yorumla
+1 yılErkeklerin bu kadar seçici olduğunu sanmıyorum 😂
30 YorumlaSosyal hayatı da yoksa evet
00 Yorumla
+1 yılçalışan kadından çok çalışmayaan daha iyi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hayır iş yerinde resmi olmak her zaman iyidir
00 Yorumla
+1 yılKız Kadın şeklinde ayırıp soru sorman ilginç olmuş
00 YorumlaAşk mekana zamana bakmıyor
00 YorumlaEvet saygı duymuyorlar
00 Yorumla
+1 yılİhtimal var tabiki de
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. NÖBETÇİLER ALIN ŞUNU 😂😂
00 Yorumla- Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer