Vardır illa ki. benim sevgilim olmadı ama olsaydı adını Sevgilim olarak kayıt yapardım ve kalp emojisi koyardım bir de.. veya hayatım da olabilir.. ya da ismi ile kaydederdim.
Ben hiç bir zaman aşkım yapmam, adı ile yazarım, önceden cep telefonu mu varmış? Ben sevgilimi bildikten değer verdikten sonra bunların basit olduğunu düşünüyorum.
Sosyal medya üzerinden paylaşmak şifre vermek, durmadan durmadan şiir yazmak telefona şiir yazar gibi kalp şekilde eklemek bunlara gerek yok ki, ben ağır başlı kızları seviyorum. Benim için önemli olan sevdiğini göstermek anlamlı sözler iki kişi arasında olsun. Evet güven deseniz bu güvensizlik değil. 😊