Güncellemeler
+1 yıl
Ama gelip ismimi sorması karşılıklı başta deseydi istemiyorum etmiyorum anlardım
Başıma ilk defa yaşadığım bir şey geldi ben güvenlik olarak maçlara göreve gidiyorum 1 senedir ama bi polisi beğendim onunda bana baktığını fark ettim sonradan biz tanıştık konuşuyorduk bana görüşürüz bir gün dedi pat diye konuşmayı kesti kusura bakma işte ben kız arkadaşımla barıştım seninle konusamıcam dedi bana bu çok zoruma gitti ağladım değmez biliyorum ama az çok ona karşı hislerimi anlamıştı gözleri aklımdan çıkmıyordu yani o derece arkadaşıma anlattım sonra bi baktım çocuk engel attı böyle deyip biraz bahane ve yalan gibi geldi neden böyle bir şey oldu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Erkeklere bu kadar deger vermeyin evlenseniz bile niye bu kadar deger verdim diye pisman olursun kendini sev bu kadar başkasını değil
Doğru
Başta ilgin hoşuna gitmiştir sonra diğerine dönmüştür boş ver takma
Pislik adi araya kaynayan reklam gibi yani
Sana değer verecek biriyle konuşmalısın
Erkek adam olsaydı öyle hareket yapmazdı seni yarı yolda bırakıp gitti erkeklik değil bu
Bencede
Sorduğumda sanki bir kere konuştuk ne oldu ki bişey mi yaşamışız demesi illa hissetmek için dokunmak gerekmiyor veya bir şey yaşamak gerekmez
Adam olsaydı zaten o zaman sevgilisinden ayrılıp sana koşmazdı sonrada geri ona koştu ulan erkek adamın tek kadını olur sonsuz olur bi kadının gönlünü alıpta yarı yolda bırakmak nedir hayret bilşey böyleleri de adamım diye geziyor ortalıkta
Ayrıydık barıştık dedi bahane de olabilir yalanda olabilir gibi geldi aman artık olan oldu görüşmek isteyen kendisiydi
Öyle adamım diyip geçinlerle hayat geçmez zaten yalnız olmak daha iyi öyleleriyle zaman kaybetmekten ise
Acayip ya
Böyleleri yüzünden kızlar kimseye güvenemiyor ben kızlara hak veriyorum bu konuda
Böyle insanlarla karşılaşıpta erkeklerden soğuyan kızlara hak veriyorum ayrıcada kızlara üzülüyorum cidden
Madem aklında biri var tanışma benimle
Yazık günah masum kızlara umut verip sonra bi anda bırakıp gitmek aklında birisi varsa madem git onun yanına arkadaş ordaki masaya kızın niye gururuyla oyun oynuyorsun hayret bişey walla bu erkekleri ben erkek olduğum sürece anlayamıyorum acayip
Herkes bir değişil
boş ver öyle insanlarla zaman kaybetmekten ise yalnız kalmak daha iyidir en azdından moral bozukluğu olmaz
Ya senin bişeyinden hoşlanmadı ya da başka birine de yazdı. Net. Genelde ilki oluyo
Çok mu cirkinim veya bişey mi eksik diye düşündüm ben beyaz tenli sarışın biriyim kabul etti ama çok üzüldüm zor uyudum
Görebilir miyim seni
Senin ona uygun olmadığını anladığın için
Ne. Konuda
Bu soruyu sorduğuna göre adam haklı gitmekte. Sevgili anlamında
Anlamadım ben açarsanız biraz
Anlatacak zamanım yok iyi günler
Takip ettim
Kabul edip bir döner misin
Adam için uygun değilmişsin neyine döneyim ne bekliyorsun adamı bulup zorla bu kızla sevgili mi ol diye tehdit mi edelim olmuyorsa zorlama git başka bul kendine
Vardır elbet senden soğuması için bir nedeni
Görüşemedik ki yani bende öyle düşündüm illa hissetmek için dokunmak gerekmez bence
Veya bişeyler yaşamak gerekmez
Ses tonu bile etkili oluyor bazen bizzat başıma geldi çünkü
Sanmıyorum ya
Nasıl
Burdan tanıştık instagram a geçtik daha resmini görmedim dedim Bi ses atarmısın bildiğin at hırsızı gibi sesi var
Allah seni hiç güleceğim yoktu lflfl
Ben ses tonunun bu kadar önemli olduğunu ilk defa anladım hiç başıma gelmemişti
dengesiz oldukları için
Öyle galiba
çocuk söylemiş ya nedeneni
Ben başka bir şey olduğunu düşünüyorum neden görüşmek istedi o zaman
sevgilisinin yokluğunda birini aramış o gelince de yol vermiş
O kadar kızı da takip ediyor
aptallık resmen
Al benden o kadar
sarmamıştır
Ne sarmamış ya
Başkasını bulmuş
Öyle geliyor
İlginç
Bi erkek olarak kafasında başka bir şey mi vardı sizce ne düşünüyorsunuz
Bilemedim
Begenmemiştir
Beğenmese o gün görüp tanışmak istemez
Hareket koku durus tarz konusma yemek yeme hepsi etken
İyide görüşemedik buna izin vermedi
Sogudugu mutlak birsey olmalı
Bilmiyorum
Detay anlatmak istermisin
Olur da
Açtım gzl
Bilmem