Beni kullanıyor mu yoksa bana karşı boş değil mi? Biraz ama lütfen okuyun kafam çok karmaşık?

Bir çocuk var dershanede çok seviyorum onu ama çok yanlış şeyler oldu aramızda ben onun en yakın arkadaşıyla 2 3 gün konuştum, konuştum derken hani öyle teneffüste markete felan giderdik dersler bir felan muhabbet buydu o çocuğun da konuşma amacı sevgilisini kıskandırmakmış ben bunu duyunca uzak durdum tm tabi o çocuk da bunu sevdiğim çocuğa biz konuştuk olarak anlatmış daha sonra bu sevdiğim cocukla bir şekilde konuşmaya başladık her gece eve birlikte gittik bazı olaylar oldu aylarca iki yabancı olarak yürüdük aynı yollarda ama yine o geldi bir şekilde konuştuk neyse ben buna açıldım bu dedi güvenim kırık sana güvenemiyorum güvenimi kazan dedi ama ben buna sürekli ilgi veriyorum sürekli ben birbkere bile ağzından seni seviyorum lafını duymadım hiç demedi ama istiyorum dedi sarıldık da beni yanağımdan da öptü el ele de tuttuk her gece birlikte yürüdük sürekli mesajlastik ben doğum günü hediyesi aldım sonra biz yine küstük saçma sapan şeyler için aradan 1 ay geçti bir şekilde yine konuştuk pazartesi başladık konuşmaya tekrardan geri geldi kendisi biz bunla konuşmak için banka oturduk sonra ben ağlayınca geldi sarildi orada başladı temas omzuma yattı hava soğuk diye ceketini örttü baya bir sohbet ettik ilk kez aylarca konuştuk ama o gün ilk kez dudağından öptü ertesi gün doğum gününde aldığım tişörtü giydi bugün de giydi bugün de aynı şekilde öptü dudağından ama anlam veremiyorum onu çok seviyorum bu yüzden karşı koyamıyorum ama o neye dayanarak öpüyor anlam veremiyorum bir türlü bide bana dediki sınava bir ay kaldı bu sınavı kazanam lazım sınavdan sonra diyorsan varım senle sevgili olmaya dedi biz sürekli gülüyoruz çok eğleniyoruz yolda yürürken sürekli kahka halindeyiz lütfen bir yanıt verin bana karşı bosmu seviyor mu kullanıyor mu Allah için su kafamı rahata çıkarın düşünmekten catladim.
Beni kullanıyor mu yoksa bana karşı boş değil mi? Biraz ama lütfen okuyun kafam çok karmaşık?
Cevapla