Ben Kaza geçirdim konuştuğum kişi konsere gitti ne yapmalıyım?

Ben dün motor kazası geçirdim. Kırığım vs yok ama doku zedelenmesi çok fazla ve vücudumun yarısı sargı içinde. Bir buçuk aydır Konuştuğum kişi ile aramda bir buçuk saatlik mesafe var. Ona söyleyince sürekli aradı ulaşmaya çalıştı vs. Bugün de konser vardı birkaç ay önce almışlardı biletlerini kuzenleri ile. şu an ben sargılı ve ağrılı yatarken o konsere gitti. Bir taraftan gücüme gitse de bir taraftan önceden planlanmış kuzenleriyle olan bir şey, yılda bir oluyor konser diye düşünmeye çalışıyorum. Ona karşı soğuduğumu hissediyorum ama sonuçta iyiyim kırığım ağır darbem de yok evde dinleniyorum. Ne yapmam gerekiyor? Nasıl davranmalıyım?

Ben Kaza geçirdim konuştuğum kişi konsere gitti ne yapmalıyım?
Cevapla