Bende net soğuma sebeplerinden birisi. Bir insan hayvanları sevmiyorsa kalbinde zeerre merhamet yoktur bence
Özellikle kedi sevmiyorsa o insanla olmaz bence😒😡
Özellikle kedi sevmiyorsa o insanla olmaz bence😒😡
Bende sevmiyorum hayvan. Öyle hayvanlar var hayvan bile demek kötü geliyor sen düşün.. çünkü o kadar akıllılar ki bir insanın sadık olmayacağı kadar sadık.. anlamayacağı kadar duygu yüklü hisliler. Genelde sevmem doğru.. ama bakıyorum ayağı yaralı sekliyor merhamete yardıma ihtiyacı var. Ben o hayvana yardım ederim ve bunu kimse görmez...
Ve yardım ettiğim o hayvan 2 senedir balkona geliyor.. ne yemeğimi yiyor nede suyumu içiyor. Sadece geliyor yanımda duruyor gözlerime bakıyor tebessüm eder gibi huzurlu hissediyor.
Gel diyorum geliyor git diyorum gidiyor. Hadi sokak kedisinden biri bunu yapsın da görelim. ya da evlerine aldıkları besledikleri o pahalı kedilerden biri yapsın yapamaz...
Cevap
2Cevap
Ben duygu beslerim evet.. sevmek zorunda değil ama zarar veriyorsa hayatta olmaz..
Adamsın kardeşim Allah razı olsun, kediler candır , anlamayan maldır
Evet duygu beslerim herkes herseyi sevmek zorunda değil sonucta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?