İnceller haklı mı boyu kısa erkeklerin kız konusunda hiç mi şansı yok?

İncel tipi kötü ya da kısa boylu olduğu için sevgilisi olmayan erkeklere deniyor ben de 1.75 olduğum için incelim. Burada çoğu kız ne tipe ne de paraya bakmayız konuşmasını bilin sadık saygılı olun diyor ama konuşmasını bilen karakteri iyi olan erkek 1.70-1.75 boyundaysa direkt red ediyorlar kız ben boya bakmam diyor sevgilisinin boyunu soruyorum 1.88 diyor :d Üniversitede çiftlere bakıyorum hepsinde erkek 1.80+ bir tane kısa erkeği sevgilisiyle el ele görmüyorum.

İnceller haklı mı boyu kısa erkeklerin kız konusunda hiç mi şansı yok?
Cevapla