Sözlükte okunanlardan sonra kısa boyluların yaşama nedeni gibi aşağılayıcı alay edici birçok entryi gördükten sonra insan hem üzülüyor hem merak ediyor ister istemez. 1.55 boylarında kızlar bile mi en kötü 1.75-1.80 ve üstü erkek tercih eder GENEL olarak?
Kızlar için kısa boylu erkeklerin hiç mi şansı yoktur?
Kızlara çok yüz verdik. Daha doğrusu biz değil abazalar verdi. Onlar sayesinde kendilerini dünyanın en nadide bulunan çiçeği zannettikleri için kriterleri de hayli yüksek tutuyorlar tabi ( her kız için geçerli değil )
Hiç sanmıyorum 😅çok şükür eğitimliyim iyi dövüşür ve reflekslerim sağlamdır... Bu kadar çocuğu genci korumak kollamak kolay olmasa gerek... Güçlü olmak zorundasın yoksa ezilirsin çok şükür güçlüyüm her anlamda😅180 abi diyen bir sürü çocuklar gençler var dikerim valla 😅
Öyle kadınlar da öyle adamlar da var ama o adamlar Soner Demirer değil... Benim burda kız kardeşlerim var abi diyen çoğunun dosyası var her türlü mevzu da da bulunurlar ama saygısızlık yapmazlar haketmedikce
Takılmayı severim de şaka da yapsam doğrular ile yaparım genelde küçük düşürmem kimseyi küçük düşümesine de izin vermem kendimi hayırdır neden iyi değilsin
Hoşgeldin nedir sıkıcı olan? Neden? Nedir sıkan? Bende tartıştım bugün dükkanda geç kaldım diye sıkıntı oldu izin filan daha sonra yağmurlu yoğun aşırı bunaldım
Ya ben ayırt etmem benden kısa olmasın yeter boyum 155 sonucta 😂 bu ihtimal cok az. Ama kısa kızlara uzun erkekler cok tatli durabiliyor bence bu yuzden uzunları tercih ediyorlar
Boy tamamen bahane bazen bence kısalık uzunluk bu kdr tercihi etkileyen şeyler olmamalı bence ilişkide.. yeri geldiğinde para pul ve aile bile önemsenmediği yer de boy da ne ki..
En İyi Cevaplar