Kızlar için kısa boylu erkeklerin hiç mi şansı yoktur?

Sözlükte okunanlardan sonra kısa boyluların yaşama nedeni gibi aşağılayıcı alay edici birçok entryi gördükten sonra insan hem üzülüyor hem merak ediyor ister istemez. 1.55 boylarında kızlar bile mi en kötü 1.75-1.80 ve üstü erkek tercih eder GENEL olarak?
Kızlar için kısa boylu erkeklerin hiç mi şansı yoktur?
Kızlar için kısa boylu erkeklerin hiç mi şansı yoktur?
Cevapla