Benim iki yıllık bı iliskim var. Ciddi olarak düşünüyorduk. Ailesiyle de tanıştım. erkek arkadaşım çevresine karşı çok iyi merhametli yardımsever melek gibi güleç ama benim yanımda somurtkan depresif. maddi manevi sorunları vardi ona bağladı ben de ona bağladım ama hiç düzelmedi. İki defa büyük tartistik hakli olup olmaması önemli değil kufretti hakaret etti. Her durumda kendini haklı görür. Ozel günleri takmaz. Kötü gunlerimde hasta olduğumda öyle yanında olmaz ama kendisi kötü olduğunda ilgilenilmesini çok ister. Beni dinlemez öyle sadece kendinin dinlenilmesini ister. Fikirlerimi almayip özür diledigini de hiç hatırlamam. Kimi zaman eski kız arkadaşlarıyla karsilastirir beni. Surekli manipüle eder her şey de ben sucluyum ona gore. Yeri gelir çok iyi acindirir kendini. Kelimelerimi ona karşı seçiyorum. cunku kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenip kusebiliyor trip atıyor aliniyor. psikolojik şiddetin dibini gördüm. fiziksel siddete meyilli öfke kontrolü yok ne için böyle davranıyor
Efendi, Ağır başlı Daha önce ilişkisi olmayan Fakir yalnız sevgi nin yoksulluğun farkı olan birini hayatına ala bilirdin.
Sen ne dersen Seni destekleyen Empati kura bilen Küfür etmeyen naif bir kişi olsaydı Emin ol ki sen çok dan daha bi kaba biri ile konuşmaya başlamıştın018 Yorumla
Soran+1 yılNasıl anlamadim
Soran+1 yılDaha önce iki iliskim oldu ama onlar normal insanlardı değer veriyorlardı efendi agirbasliydilar mutluydum da ama bu öyle değil ondan tükendim. çünkü doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi
Soran+1 yılHatırlıyorum açık konusacam aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin birlikte olmuşsundur falan dedi
Soran+1 yılHasta olurdu kapisina giderdim niye geldin söz dinlemez kadın olurdum l. gitmezdim niye gelmedin olurdu
- +1 yıl
Önemli olan Senin ne isteğin Bir Kadın ya da Erkek ol Öncelik olarak kendi zihinsel sağlığını düşünmen gerek. Ne kadar fazla ilişkisi olursa bir insan ın zihinsel sağlığı da bir o kadar kötü oluyor Araya önyargılar giriyor. Heleki bir den fazla ilişkisi olmuş bir Kadını anlamak güvenmek Ne yazık ki zorlaşıyor.
- +1 yıl
Kimi insan Hayatın da Eğlence ister bir kişi ile yetinmez Kimi insan ise Ömürün de huzur ister. Huzur ya yalnızlık da bulur ve sebahat eder ya da Yaşlanacağı birin de bulur. Kendine yazık etme 3 deneme ilişki bence yeterli Biraz yalnız kal Kendini dinle Kendine değer ver. Senin kim olduğunu bilmiyorum lâkin bir insan olarak şahsen ben üzüldüm Yazık etme kendine Yalnız kal kendini dinle Huzur unu bul evlenir sın yahut bekar kalırsın ama şunu unutma ne eder isen kendine eder sın kendi kendine
Soran+1 yılYazdıklarıni okudum karşımdaki insanın 100 e yakın birlikteliği olmuş gecelik günlük haftalık ve bundan dolayı güven problemi yaşıyordu bu kadar çok birlikteliği olursa tabi ki güven sorunu yaşayacak ve bundan dolayıdır ki kadınlara ilgi sevgi göstermemiş coguyla birliktelik yaşayip bı kenara atmis cinsel obje olarak görmüş onlari
Soran+1 yılBen ise bundan önceki iki iliskimde uzun sürdü ve bi şekilde başka sebeplerden dolayı bitti aile eğitim vs gibi nedenlerden dolayı bitti. mutluydum karşımdakiler insandi en azından güven sorunu yaşamadım onlarla hiç bı zaman ve en azından hasta psikopat değillerdi. bu kişi çok farklı ben ilk defa görüyorum böylesini. yani artık psikolojim kaldırmiyordu. fiziksel şiddete yeltendigi zaman oldu psikolojik şiddetin dibini gördüm çok defa gitmek istedim kurtulmak istedim duzelecem dedi sorunlarına bağladı ama meğerse sorun sorunları değilmiş kendisiymis
Soran+1 yılEvet zaten dinlenecem kimseyi hayatıma almayacam bı sure ama nasıl evlenecem 😊😊
Soran+1 yılAnladım inşallah karsima düzgün hasta olmayan bı insan çıkar
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 530 cevap paylaştı.
+1 yılBöyle birisiyle evlenilmez ya hatta sevgili bile olunmaz. Bir an once ayrıl o çocuktan. Ben bi kıza karşı bu saydıklarinın 10da 1ini yapsam benden soğurlar. Fakat başka erkekler yaptıklarında ona katlanıyorlar anlamıyorum bu durumu. Cidden bu çocuğun psikolojik sorunları var ayrıl ondan.
013 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum çünkü hatırlıyorum doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi. hasta olurdu kapisina giderdim niye geldin söz dinlemez kadın olurdum. gitmezdim niye gelmedin olurdu
- +1 yıl
Niye bu şahısla ilişkine devam ediyorsun ki resmen problemli birisi. Biran önce ayrıl işte ondan
Soran+1 yılEvet bı insanın sorunları ne olursa olsun bu derece olabilir mi
Soran+1 yılZaten psikolojim bozuldu
- +1 yıl
Tamam ne duruyorsun işte ayrıl bitir. Kendini kurtar böyle birisiyle bırak evlenmeyi sevgili bile olunmaz.
Soran+1 yılÇok doğru diyorsun hasta psikopat eminim geç oldu bunu öğrenmem ama yapacak bişey yok
- +1 yıl
Yapacak bir şey yok diyorsun hala Allah sana akıl fikir versin. Ayrıl çocuktan yapacağın şey bu.
Soran+1 yılEvet ayrrolacam psikoljim bozuldu aynı iş yerinde çalışıyoruz ama gormemezlikten gelecem yabancilasam ona. bı gün iki gün üzülürüm sonra geçer. ı insan bı yandan karşı tarafı ezerken bı yandan da nasıl kendine de aciiyabiliyor kendini de kendine laf ediyor kendnii de küçük goruyor
- +1 yıl
İşte sorunlu birisiymiş böyle sorunlu kişilerden uzak duracaksın kızım. Sorunlu kişiler karşısındaki kişileri de yıpratıyorlar
Soran+1 yılKafayı yiyecektim artık dengesiz hareketlerinden manipülasyonlarindan beni kontrolu altına almasından herseyinden yani
- +1 yıl
Tamam işte ilişkinden istifanı ver gün bugündür 😊
Soran+1 yılEvet geç kaldım bunun için hatta 😊
Soran+1 yılBu sevgi değil bu aliksanlik sadece o da bitecek ki sevgi bunca yaşadığım şeyden sonra kalmiyor zaten
Gizli Üye(36-45)+1 yılDüğün için çok fazla takı toka falan mı istedin Güven mi vermedin neden depresif bir halde nereden tanışıyorsunuz barda falan tanıştıysanız belki geçmişinden kaynaklı güvenmiyor olabilir hakkında neler biliyor
090 Yorumla
Soran+1 yılYok sorunlu bı adam maddi manevi sorunları var ama 2 yıl boyunca ilk günden beri bı insana bu derece kötü davranılır misin? doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi
Cevap sahibi+1 yılAnlattigin kisi harfiyen benim daha dogrusu ayrildigim kiz bana bunlari diyordu bir an o sandim seni fakat son yazdiklarin haric
Soran+1 yılEe sen niye öylesin peki
Cevap sahibi+1 yılKendisi beni evliliği ikna etti çok sıkıştırdı beni yoksa hiç niyetim yoktu istediğin gibi olacağım dedi fakat hiçbir istediğimi yapmıyor kafasına göre hareket ediyor bana güven vermiyor benim de enerjim bitti artık ilgilenirsin falan gelmiyor fakat ayrılmıyor da erkeklik duyguları bu sefer yine kafasına göre hareket ediyor kıskançlık vesaire oluyor sonra gergin olan ben oluyorum ya hani her istediğini yapacaktı bir şey de ben söylemeden benim kafama göre olmuyor sürekli kızacağım şeylere beni ikna etmeye çalışıyor
Soran+1 yılAnladım siz de durum farklı. bilmiyorum biz de ben onun sözünden hiç çıkmadım gereksiz yere yaptığı şeylere söylediği şeylere bile eyvallah dedim ama ilk günden beri ondan hayır görmedim. ne yaptıysam da mutlu edemedim hep şikayet hep depresif melankolik. hasta olurdu kapısına giderdim niye geldin söz dinlemez kötü kadın olurdum. gitmezdim niye gelmedin olurdu
Soran+1 yılKendisinden hiç bişey istemedim sadece bana insan gibi davranmasını bekledim onu bile beceremedi niye böyle davraniyorsun dediğimde iyi ediyorum diyordu mutlu değilim tukeniyorum yoruluyorum dediğimde yürü git o zaman derdi
Cevap sahibi+1 yılBen de mutlu değildim depresifim ama dediğim gibi sebeplerim var benim kız arkadaşlarıma müdahale ediyor kendisi eskiden kalma iş arkadaşları vesaire sapıklarla takipleşiyor söylediğinde Ben ne bileyim falan diyor ama bende olduğumu kıyamet kopuyor tamamen kapan demedim ama kıyafette belli sınırlarım var onları sürekli asmak istiyor annem yalnız zaman zaman ona yardım etmem gerektiğinde hafta sonları yanına gidiyorum öf yine mi oraya ben gelsem zamanım yok dersin gibi cümleler yanıma geldi hasta oldum ne zaman gelsem hastasın Ben hastalığım da bariz dışarıdan belli olduğu halde Ben de bu gibi sebeplerden dolayı senin erkek arkadaşın gibi oldum hatta bu duruma gelmeden ayrılmak istedim kaç sefer bir türlü konuyu bağlayıp devam ettirdi
Soran+1 yılHmm bitir ilerde daha çok pişman olursun. gitmese de istediklerini söyle yapmadigsa yol ver. sen bence erkek arkadasim gibi değilsin iyisin senin kız arkadaşın psikolojisi normal ben artık çok yoruldum yani bı canımı vermediğim kalmıştı düşünebiliyor musun sadece aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin birlikte olmuşsundur tarzında konuştu
Cevap sahibi+1 yılBen kurtuldum bir süredir şükür Sen de dediğin gibi isen insan canını verir yani hiç hak etmiyorsun
Soran+1 yılDeğil mi bunları hiç haketmiyorum bı canımı vermedigim kalıyor ama yine yaranamiyorsun maddi manevi yapmadığım şey kalmadı ama her gün asagilamalar hakaretler küfürler ben de bı insanım ne özgüvenim kaldı ne kendime ozsaygim kaldı
Cevap sahibi+1 yılNeden ayrılmıyorsun ayrıl gitsin bir üç beş gün belki boşluk olur sonra insan olduğunu anlarsın kendine gelirsin
Soran+1 yılEvet doğru diyorsun zaten gücüm kalmadı ki aynı iş yerinde çalışıyoruz ama yabancilasacam ona. zaten yasattiklarindan sonra soğudum ondan
Cevap sahibi+1 yılAyni yerde calismak kotu oyuzden hic calistigim yerde birine yawsamam 😊
Soran+1 yılEvet çok kötü ama alisacam bı duruma yapacak bişey yok yaşadığım şeyler normal olsaydı zor gelirdi ama o kadar ağir şeyler yaşadım ki yüzünü bile görmek istemiyorum hatta yabancılasacam ona biliyorum
Cevap sahibi+1 yılİşin çok önemsediğin bir iş değilse gerekiyorsa işini bile bırak bence yeterki bunu yap
Cevap sahibi+1 yılAslında merak ettiğim özel konular da var
Soran+1 yılBen kamu kurumunda çalışıyorum bırakamam işimi
Cevap sahibi+1 yılAga beee hangi sektor
Soran+1 yılMilli eğitim
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı umarım ben de senin gibi birini bulurum Ama sen benden daha iyilerini bul 😀
Soran+1 yılBu arada bahsettiğim kişi evlenmiş boşanmış bı çocuğu var
Soran+1 yılkendine de güvenmiyorsun 😊ikimiz de iyi insanlara denk geliriz inşallah
Cevap sahibi+1 yılSen onun için ayrı bir veli nimet olmalısın yani aynı zamanda bu sorunlarını aşmış bir kadınla diğer insanlardan daha iyi anlaşabiliyor vaziyete gelmiş olmalı fakat gelisme yok Ama bu tip insanlarda ne varsa kızları çekiyor işte
Cevap sahibi+1 yılBak bu gazla bir özgüven geldi arkadaşça sohbet edelim mi
Soran+1 yılBu tip insanlar derken aslında o da ben vazgeçilmezim diyordu daha önceki kız arkadaşlarimi hep ben bıraktım diyordu sonra çok düşündüm biliyor musun kizlar niye onu birakmamis diye ve anladım ki cinselliği kullnamis sadece o çok defa dedim sen mağara adamisin kizlar cinsellikten dolayı gitmemisler senden diye kabullendi
Cevap sahibi+1 yılNasıl yani bu cinsellik işini iyi mi yapıyor ya da kızlar cinsellik yaşadığını bırakmak mı istemiyor tam anlayamadım
Soran+1 yılYazık o kızlara da hayatına günü birlik birilerini alıp bırakmis ama benim yaşadığım normal değil ki tek taraflı bı ilişki yaşadım iki yıl boyunca tek bı emeğini görmedim. sana diyorum ki bı gün yalan söyledim diye 6 ay boyunca evden işe işten eve gittim sürekli konum atiyordum konuma inanmayio görüntülü arıyordu sırf o farklı bişey düşünmesin diye evdeyken uyuyamiyordum bile
Cevap sahibi+1 yılBence burada da aslında iyi bir şeyler var yani inanmak istiyor neticesinde fakat hastalık sahibi
Soran+1 yılOnun hayatı sadece cinsellik üzerine kurulmuş kızlara değer vermemiş sadece cinsellik yaşamış bırakmış 100 e yakın kişiyle birlikte olmuştur yani bı de saymıştı 😃😃
Cevap sahibi+1 yılOooha ya diyeceğim burada bayanlar olmasa ama bayanlar var
Cevap sahibi+1 yılUmarım sen de bu lavuktan hastalık falan kapmadın
Soran+1 yılO kadar kadın hayatına alirsan tabi güven sorunu yaşarsın yalan söyledim diye bana hangi evde kimle birlikte oldun diye zorla o semte götürmüştü
Cevap sahibi+1 yılSen bu şizofreni bu kadar nasıl idare ettin Sen ne kadar sabırlı bir insanmışsın yani ya gerçekten güvenini sarstın
Nasıl bir yalan söyledin ki
Soran+1 yılYok kendisi de hasta falan da değildi hastalık da kapmadim ama ne bileyim ve bu durumdan övünüyordu ben diğer kadınlar gibi olmadığım için sasiriyordu bu konuda
Soran+1 yılZorla Kur'an'a el vuracaksın dedi önceki erkek arkadaşlarınla birlikte oldun mu diye hatırlıyorum kimseyle birliktelik yasamadigimi çok iyi biliyordu ama benimle evlenmek istediği için her şey net olsun istiyordu kafasında
Cevap sahibi+1 yılPeki bu senin İlkin mi oldu yani
Soran+1 yılBişey diyeyim mi sana bu adam hayatını cinsellik üzerine kurmuş ve adamın kafası o kadar sorunlu hasta ki cinsellik yaşarken o anda herşeyi unutuyor aklina bişey gelsin istemiyor ve bu durumda sadece oraya yoğunlaşıyor bu da psikolojik olarak iyi olmadığını gösteriyor
Cevap sahibi+1 yılYani cinsellik yaşarken cinselliği bir kenara bırakıp yoğunlaştığı şeye mi dönüyor
Soran+1 yılYani ama tam birliktelik yaşamadım neyse o durumu da zaten unutmak istiyorum üstümden atmak istiyorum nefret ediyorum çünkü o konuda bile baskı yaptı bana pislik ya
Cevap sahibi+1 yılTam tribal enfeksiyon kapmış bir model
Cevap sahibi+1 yılBak benzer yaşadığımız şeyler var arkadaş olabiliriz
Soran+1 yılHayatındaki kimse onu dinlememiş ilgi sevgi göstermemiş eski eşi de ailesi bile onu tam tanımıyorlar ben onu iki yıl boyunca dinlediğim için kişiliğini tam olarak çözdüm
Cevap sahibi+1 yılMuhtemelen O da kendisini tanımıyordur Sen daha iyi tanıyorsundur artık anne ve babası ayrı mıydı
Soran+1 yılBence benimkinin dünyada eşi benzeri yok cinselliğe çok düşkün olmasının sebebi yaşadığı şeyleri sorunları dusunmemek
Cevap sahibi+1 yılBence problemlerle var olmak cinselliği düşürüyor bu arada Burcu neydi onun
Soran+1 yılYok ama onun ailesiyle iletişimi kuvvetli değildi ailesiyle yaşıyordu ama onlarla iletisimi yoktu öyle. yanlarinda oturmaz mutfakta bı köşede çayını sigarisini içip gününü öyle geçiren bı adam. zaten kendini tanımıyor bana bunları yaşattın diyorum yok ben bişey yapmadım diyor. adam uyurken bile tedirgindi onu bile ailesi önceki eşi farketmemis. tedirginliginin sebebini soyledi
Soran+1 yılKova burcu
Cevap sahibi+1 yılNeymiş tedirginliğinin sebebi bir taraflarından tedirginse tencere bağlasaymış he bir de hala adam diyorsun
İyi bari burcumuz ayrı imiş
Soran+1 yılŞöyle düşün ergenliğinden univeriste bitimine kadar esrar içme satma kadınlarla sürekli birlikte olma kumar alkol kullanma ölme ihtimali olmuş öldürülme ihtimali olmuş intihara yakın olduğu zamanlar olmuş
Cevap sahibi+1 yılNe güzel işte kızların en aradığı modelle sevgili olmuşsun çok şanslısın ve seni tebrik ediyorum
Soran+1 yılO kadar sevgiye ilgiye muhtaçti ki anlatamam sana sürekli onunla ilgilenmemi istiyordu sürekli dibinde olmamı istiyordu sürekli onu dinlememi istiyordu ve hep geçmişine bağlı yaşıyordu hep aynı şeyleri anlatır çocukluğunu anlatırken bile ailesi içinde yoktur. bı gün bile bana nasılsın dememiştir kendisi 😃😃
Soran+1 yılDalga mı geciyorsun benle 😊
Cevap sahibi+1 yılBu durumda onu da hor görmemek lazım fakat kendisi de kendine bir şeyler katmalı sanıyorum ki yan yana oldukça kendine katmak yerine senden de eksiltiyor O yüzden sen benim gibilerine layıksın 😛
Cevap sahibi+1 yılKısmen dalga kısmen isyan kız bende diğer okuyan kızlara kapak
Soran+1 yılKötü bı insan değil ama bı şekilde hep olaylara karismis dışardan güçlü duruyor cesaretli ama işin içine girince çok aciz aslında ağlayan sızlayan sürekli ilgi sevgi görmek isteyen biri. Ben çok yoruldum sence bu derece sorunlu olan bı adama kim katlanır hangi kadın katlanır sonunda kafayı yer. ara ara sorunlarından dolayı intihar edecem diyordu gidemiyordum senden başka kimsem yok diyordu gidemiyordum ama bittim yani
Cevap sahibi+1 yılAnlattığın kadarıyla çekilecek gibi değil fakat Ben tam olarak inanamıyorum yani bu derece ağlaması sızlaması canının yanması acaba empati kuramadın mı anlatmadığım şeyler mi var onu üzdün mü diye düşünüyorum
Soran+1 yılDüşün iki yıl boyunca tek emeğini görmedim ilişkide hem kadın oldum hem erkek oldum hem annesi oldum hem babası oldum üstüne derdimi dinle derdi ama fikrimi almazdı danismazdi kendi bildiğini okurdu
Cevap sahibi+1 yılYa boyle anlatinca ah keske diyorum amaaa
Soran+1 yılÇok duygusal biri dışarıya da çok merhametli ama bana yoktu sana diyorum ki yapmadığım şey kalmadı onun için
Cevap sahibi+1 yılBende duygusalim biraz ama disariya çok yansıtmamaya çalışırım
Soran+1 yılO sadece bana yansıtıyordu. Geçen sene ayrıldım ondan. yalvardi yakardı duzelecem dedi bı hafta sonra yine aynı oldu ona sen kendini duzeltmedigin sürece kendin mutlu olmadığın sürece kimseyi mutlu edemezsin dedim. haklısın dedi benim sana verecek bişeyim olmazdı evlenilecek adam değilsin dedim evet doğru diyorsun dedi. cogu zaman ona evleneceğim adam sen olmayacaksın da dedim
Cevap sahibi+1 yılOnada yazik sanada ve hatta banada 😊
Soran+1 yılYani sorunlu erkek mi seviyor kadınlar o zaman ben niye sorunlu sevmiyorum bu kadar sorun normal mi? Diğer kizlar mutlaka az biraz da olsa karşılık alıyorlardır benim karşımdaki adam bı gün hasta olduğumda geçmiş olsun dememiştir hatta umrunda olmamıştır yaptığım bişeye eline sağlık dememiştir
Cevap sahibi+1 yılSorunlu seviyorsunuz tabii ki de sana arkadaş olalım dedim olmadın onun yerine kendimi jiletleyeceğim asacağım keseceğim falan deseydim belki de şu anda özelde konuşuyorduk 😀
Soran+1 yılAsacam kesecem bu tip şeyler beni daha çok soğutur bakma karşıdaki de ilgi görmek için intihar edecem diyordu yoksa yapacağından değil ben kafamı dinlemek istiyorum
Soran+1 yılİş yerindeki arkadaşlara pasta yaptım ona da yedirdim iş yerindekiler pastami beğendiler dediğim gibi boğazıma dayandı sonra kendini kötü hissedip geri çekildi ve sonra evimden ayrıldı sen beni dışarıya attın dedi
Cevap sahibi+1 yılHay kafani
Dinle yani tabi 😀
Soran+1 yılSorunlu değil sadece hasta bı adamı kim ömür boyu çeker kimse dayanmaz baktım adami iyileştiremiyorum benim psikolojim bozuldu dengesizliklerinden manipüle etmesinden yoruldum kötü günümde yanımda olmadı orada o soguklugum başladı bunu niye hayatımda tutuyorum dedim
Cevap sahibi+1 yılOnun yerine ben olsaydım şu an 10 yaş daha gençtin
Soran+1 yılValla bilmiyorum daha önce hayatıma giren iki erkek arkadaşım oldu çok değer verdiğim çok değer gördüğüm biri ozellikle ailelerimiz karşı çıktı diye olmadı onunla çok mutluydum gayet sorunsuz normal bı insandı
Soran+1 yılBen psikolojik olarak iyi değilim iş yerini bile bana dar etti orada bile hapis hayatı yaşadım
Soran+1 yılŞimdi soruyorum sana hangi kadın bu derece hasta olan birine katlanır ne kadar dayanır söyler misin?
Cevap sahibi+1 yılAileler neden istemedi
Cevap sahibi+1 yılKizlar boylelerine dayanir duzgunlere dayanmaz
Soran+1 yılOlmadi beni univeriste okuyordum evlenseydik universiteyi bırakmak zorunda kalacaktım kendisi okumuyordu ailem istemedi onun ailesi de üniversite okuyan istemiyordu
Soran+1 yılValla dayanamaz böylesine yad a benimki sadece sorunlu değil eminim hasta yani sonuc olarak ilişkiyi tek taraflı yaşıyordum diyorum ya sana adamdan yana hiç bişey görmedim bı canım bile demezdi sürekli argo konuşurdu telefonda mesajda yüz yüze aynı evde de yaşadım onunla mutlu değildim. çünkü seninle iletisime geçmiyor bı sikintini derdini sormuyor kendini anlatıyor sadece insan bıkıyor ve agladigimda bile umrunda olmuyordu dalga geçerdi
Cevap sahibi+1 yılKati sofi muhtemelen sen acikmisin bu arada
Cevap sahibi+1 yılBen gecerim ben severim
Soran+1 yılYok sofilikle alakası yok öyle olsaydı o kadar kadinla birlikte olmazdı zina yapmazdı ki dini inancı zayıf zaten yok gibi bişey. ben tesettürluyum
Cevap sahibi+1 yılBu tipler hep boyle oluyor
Soran+1 yılBana ne derdi biliyor musun senden önceki kız arkadaşlarimi her gün aglatirdim sana iyi davranmış halim bu. halbuki en çok zararı bana verdi kabul ediyor bunu. ben aglamadigim için öyle düşünüyor çünkü o çok aciz olduğu için gucllu durmak zorunda kalıyordum sürekli onu ayağa kaldırmak zorundaydım ama nereye kadar. ben ona yaptıkça afedersin ağzıma sıçtı
Cevap sahibi+1 yılBen sana kendini prenses gibi hissettiririm
Soran+1 yılPeki bişey soracam bunu merak ediyorum. İş yerinde çalıştığımız bazı kadın arkadaşlarımızın kendisinden hoşlandığını söylerdi. halbuki öyle bı durum da yoktu niye öyle düşüncelere girerdi bilmiyorum. bı erkek niye böyle söyler bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılAlbeni yaratmis sana oysa gotu boklunun teki bence
Soran+1 yılBı de bana derdi ki burdaki bütün kadınlar seni benden dolayı kıskanıyor ilişkimizi kıskanıyor ben istesem hepsiyle sevgili olurum diyorsun halbuki kimsenin kıskandığı da yoktu. yasadigim güzel bı gün de yoktu ki kiskansinlar niye böyle şeyler söylerdi bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılManipule ediyormus iste sende kasiniyorsun cekmissin
Cevap sahibi+1 yılBen de manipüle etmeye çalışıyorum o eziyeti çekip bana bir adım atmadığın için ama hiç oralı olmuyorsun yani sen ona karşı kaşınmışsın o da hakkını vermiş ne diyeyim
Soran+1 yılKafam yerinde değildi aciyordum ona kapana kisilmistim hapsolmuştum onun doğrularına yanlislarina göre yaşıyordum ama hep kurtulmak istediğimi biliyordum o da biliyordu çünkü sürekli söylediğim bı sözü kafasında kurmalar algı yapmalar başka yöne cekmeler trip atmalar küsmeler bıktım neyseki yavaş yavaş yaşadığım şeylerin farkına varıyorum ve soğuyorum ondan
Soran+1 yılBen sadecc iyi olmak istiyorum ilerde karşıma hasta olmayan sağlıklı bir insan çıkar eminim acelem yok bekliyorum
Cevap sahibi+1 yılBende mi hastayim 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
+1 yılBennn nefret ederim karsilastirmadann. Oyle bisi oldu mu tepkimi koymuştum. Evlenmek isteyen Şu an ailesine vs anlatır ciddilestirie. Bence sizin olmaz. Ayril 2 sene cok ama kotu yapıyor. Deger veren biri çıkar illaki. Bazen zorda olsa ayrılmayız
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet biliyorum olmayacağını değişecem dedi degismedi. doğum günum oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi
+1 yılBence kaç kurtul ileride her şeyin sebebi bir bakmışsın seni çıkartır bu
025 Yorumla
Soran+1 yılEvet zaten herşeyde beni suçluyor hasta olurdu kapisina giderdim niye geldin söz dinlemez kadın olurdum gitmezdim niye gelmedin olurdu doğum günum oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi
- +1 yıl
Düşünceli kızsın gönlüne görenini bul yorma kendini boş yere
Soran+1 yılEvet zaten psikolojim bozuldu
- +1 yıl
Psikolojini bozma verdiğin değere zamana üzülüyorum diyorsun belki de ama daha kötü günlerinden kurtulacaksın
Soran+1 yılEvet doğru çünkü böyle bı insan düzelmez biliyorum sorunlarına bağladım ama bı insan sorunları ne olursa olsun bu derece olabilir mi
- +1 yıl
Karakter kayması yaşıyor kişiliği oturmamış insan ne bekliyorsun ki seni yıpratjr böyle
Soran+1 yılEvet biliyorum yeterince yıprattı zaten daha çok yıpratır biliyorum sorunlu sıkıntılı bı kişilik değişmez de biliyoruz
- +1 yıl
O zaman yapacağını yap
Soran+1 yılAynen ne özgüvenim ne ozsaygim kaldı artık kendime
Soran+1 yılYeri gelir kendinden ödün vermeyen yeri gelir kendine acıyan bı adam
- +1 yıl
Sen kendine kızma sen olduğun gibi davranmışsın sen onuda düşünme önüne bak bence
Soran+1 yılZaten ne sevgi kalıyor ne bişey soğuyorsun tiksiniyorsun aynı iş yerinde çalışıyoruz ama yabancilasacam ona karşi. çünkü artık doğruyu yanlışı gormuyordum ona itaat ediyordum onun doğrularına yanlislarina göre yaşıyordum
- +1 yıl
Kendi duruşun düşüncelerin olsun bugün yanında olan gördüğün üzere yarın olmayabilir
Soran+1 yılEvet çok doğru ve çevresine karşı o kadar iyi merhametli fedakar yardımsever ki bana da öyle olur diye düşündüm. Yeminle o kadar iyi manipüle ediyordu ki ne yaşadığımı bilmiyordum hep kurtulmak istiyordum bunu biliyordum ama yapamıyordum korkuyordum bağımlı hale gelmiştim artık ama baktım ki ben diye bişey kalmamış bitmisim
- +1 yıl
Bence bunları defalarca düşünüp kendini yorma kestir hayatına devam et yoksa kendini sürekli sürekli düşünüp yorarsın
Soran+1 yılEvet peki son olarak bişey soracam böyle insanlar nasıl mutlu oluyor çok merak ediyorum
- +1 yıl
Mutlu olamıyor ki evlense bile eşlerini ya gezdirirlerdi ya aldatırlar bir zaman sonra
Soran+1 yılGezdirirlerdi derken bahsettigim kişi evlenip boşanmış bı çocuğu da var
- +1 yıl
Sen de aynı durumda mısın bunu biliyorsun temkinli olmadın
- +1 yıl
Gezdirir derken uğraştırır yorar bıktırır
Soran+1 yılAnladım daha önce evlenmedim ama biten evliliğinde kendini sorunlu görmüyordu ve bitiren taraf da o olunca onu haklı görüyordum ama meğerse eski eşi ondan daha sorunluymus diye adama fırsat vermemiş zaten yoksa ikisi dee sikintiliymis onu anladım
- +1 yıl
Eski eşi ne çekti belki bilemezsin ki tanımadın etmedin sende bile bile ateşe atıyormuşsun kendini zaten
Soran+1 yılEvet iyi ki atmadım kendimi yoksa başımı çok taşlara vururdum
- +1 yıl
Sen yine de vur yaptıklarından dolayı ders al
Soran+1 yılÇok haklısın Allah beni korudu valla öyle düşünüyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir adamla evlilik düşünüyor olmak akıl tutulmasından başka bir şey olamaz
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğil mi duzelecem dedi bı hafta sonra yine aynı oldu. peki bı insanın sorunları ne olursa olsun bu derece olabilir mi?
Aşk İlişkileri konusunda 13,7b cevap paylaştı. Arkana bakmadan kaç bu adamdan. Kazara evlenirsen hayatı sana zindan eder
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet niye böyle peki yani insanın sorunu ne olursa olsun bu derece olabilir mi
+1 yılseviştiniz de tabi :)
012 Yorumla- +1 yıl
Ciddiyim , anama seni anlattım , anamla ablamla tanışmalar , 5 çocuk isterim , evlilik hayalleri derken seviştiniz. adam hevesini alınca psikopat yüzünü gösterdi.
sen evlenme meraklısı kız olarak kandın. senden ayrılmak istiyor.
Soran+1 yılYok adam ilk gününden beri böyleydi bana. hic bişey yaşanmadan önce de öyleydi bana
- +1 yıl
böyle bir adamın ailesiyle niye tanıştın? o kadar mı umutsuz sun?
Soran+1 yılBilmiyorum aliksanlik sanırım ve sorunları vardı sorunlarına bağladım ama anladım ki hasta aslında çünkü hiç bı insan sorunları var diye bu derecede olamaz değil mi
- +1 yıl
olmaz. uzak dur ondan
Soran+1 yılEvet anladım hasta olduğunu psikolojim bozuldu zaten
- +1 yıl
geçmiş olsun. kurtuldun mu ondan?
Soran+1 yılYok ama kurtulacam artık soğudum da ondan doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi. hasta olurdu kapisina giderdim niye geldin söz dinlemez kadın olurdum gitmezdim niye gelmedin olurdu
- +1 yıl
hangi şehirdesin
çalışıyor musun
kaç yaşındasın
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
hiç öylesine. tavsiyelerde bulunayım diye sordum
Soran+1 yılYok bunun icin yerimi işimi bilmene Grek yok
+1 yılKötü sözün ihanetin affı asla olmaz sakın evlenme
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi
- +1 yıl
Pislik herif
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer