Kız arkadaşım bana erkeksi olmadığımı söyledi. Bu benim egomu incitiyor. Ona söylemeli miyim?

Kız arkadaşım bana erkeksi olmadığımı ve kadınsı yüz hatlarına sahip olduğumu söyledi. Şimdi mâle egomun incindiğini hissediyorum. Ona söylemeli miyim?
Kız arkadaşım bana erkeksi olmadığımı söyledi. Bu benim egomu incitiyor. Ona söylemeli miyim?
Cevapla