
ben aşkım için gerekirse canımdan vazgeçerim aşık olduğum erkek için peki ya siz aşkınız için fedakarlık yapar mısınız?

ben aşkım için gerekirse canımdan vazgeçerim aşık olduğum erkek için peki ya siz aşkınız için fedakarlık yapar mısınız?
Canından vazgeçme olayı realitede sağlıklı bir durum değil fakat nasıl fedakarlıklar yapilabileceğini de kestirmek zor ancak net kırmızı cizgilerim var
Evet aşık olduğum kadın olsaydı onun için fedakarlıklar yapardım elimden geldiği kadar.
Yapardım gerekirse
@mrkuzey rica ederim
Cevap
12Cevap
Maalesef değmiyor.
Yaptım evet kaybettirdi.
eskidendi o fedakarlıklar. Şimdi ne kadar ekmek o kadar köfte. yoksa diğer türlü suistimal edilmekten öte gidilmiyor.
Yapsan ne fayda günü gelir yapmasaydın derler
Yaparız da bir yere kadar
Gerekirse yaparım
Evet yapardım
Elbette yaparım.
Yapılır tabiki düzgün biriyse
evet yaparım
Evet yapardım
Yapabilirim
Belirli ölçülerde evet
Evet
Yaptım yaparım
Yaparız
Tabiki de evet
Tabikide yaparım.
Tabii ki yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?