Benim iki yıllık bı iliskim var. Ciddi olarak düşünüyorduk. Ailesiyle de tanıştım. erkek arkadaşım çevresine karşı çok iyi merhametli yardımsever melek gibi güleç ama benim yanımda somurtkan depresif. maddi manevi sorunları vardi ona bağladı ben de ona bağladım ama hiç düzelmedi. İki defa büyük tartistik hakli olup olmaması önemli değil kufretti hakaret etti. Her durumda kendini haklı görür. Ozel günleri takmaz. Kötü gunlerimde hasta olduğumda öyle yanında olmaz ama kendisi kötü olduğunda ilgilenilmesini çok ister. Beni dinlemez öyle sadece kendinin dinlenilmesini ister. Fikirlerimi almayip özür diledigini de hiç hatırlamam. Kimi zaman eski kız arkadaşlarıyla karsilastirir beni. Surekli manipüle eder her şey de ben sucluyum ona gore. Yeri gelir çok iyi acindirir kendini. Kelimelerimi ona karşı seçiyorum. cunku kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenip kusebiliyor trip atıyor aliniyor. psikolojik şiddetin dibini gördüm. fiziksel siddete meyilli öfke kontrolü yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ayrılın bence
Değil mi çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin birlikte olmuşsundur falan dedi
Bence onunda ciddi şekilde konuş düzelmesi gerektiğini, buna katlanamadığını dile getir eğer hâlâ iplemezse ondan hemen uzaklaş. Evlenince bu adamdan daha çok çekersin haberin olsun.
Ayrıldım daha önce duzelecem dedi bı hafta sonra yine aynı oldu ve hatırlıyorum mutlu değilim yoruldum tükendim dediğimde yürü git o zaman derdi ya da niye böyle davraniyorsun dediğimde iyi ediyorum diyordu doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ona. ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim saçını başını yolardim dedi
Çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin birlikte olmuşsundur falan dedi
Allah'ım bu nasıl bir zihniyet böyle. Allah ona da onun gibi birini nasip etsin de çok başını duvara vursun inşallah.
Geri dönerse ya da böyle bir özlemde bulunursan kendine çeki düzen ver bunları hatırla.
Çok çok şey var sadece bunlarla sınırlı değil her gün benimle tartisirdi her gün. çünkü hasta olurdu kapisina giderdim niye geldin söz dinlemez kadın olurdum gitmezdim niye gelmedin olurdu. hastanede babamın yaninda kaldım 15 gün boyunca umrunda olmadi yanıma hastaneye geldiğinde çok kötü olduğumu ağladığımı gordugu halde teselli vermedi sarilmadi sadece izledi
Eee, güzelim bunları gördüğün de neden uzattın bu ilişkiyi? Sana da yazık bu yaşta böyle andaval biriyle zaman kaybettin. Umarım bundan sonra karşına senin kıymetini bilen, dürüst ve merhamet sahibi biri çıkar.
Ayrıldım daha önce duzelecem dedi bı hafta sonra yine aynı oldu sorunları vardı ona bağladı ben de ona bağladım ama düzelmedi. çevresine çok iyi çok merhametli çok yardımsever fedakar bana gelince kan kusturuyor. Cok iyi manipüle ediyordu herşeyde ben sucluydum ona göre. herşeyde kendimi sucladim vicdan yaptım
Bitir knk. Bide evlilik diyosun
düzelmez değil mi
İmkanı yok ayrıl knk hayatını mahvetme lütfen böyle biriyle olacağına hayatın boyunca bekar kal
Biliyorum aslında çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin birlikte olmuşsundur falan dedi
Ayrıldım daha önce duzelecem dedi bı hafta sonra yine aynı oldu ve hatırlıyorum mutlu değilim yoruldum tükendim dediğimde yürü git o zaman derdi ya da niye böyle davraniyorsun dediğimde iyi ediyorum diyordu doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ona. ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim saçını başını yolardim dedi
Ayrıl işte daha sebeb mi arıyorsun
Evet haklıyım o kadar iyi manipüle ediyordu ki sürekli herşeyde beni suçluyordu artık hep sorunu kendimde arar olmuştum sürekli vicdan yapıyordu ama artık tükendim bittim psikolojim bozuldu geç kaldım hatta boylesiyle nasıl evlilik düşündüm bilmiyorum
Bende bir kadınım ve az çok biliyorum o duyguyu her türlü yardımcı olurum evliliği falan boş ver daha iyilerine layıksın. Sen kabullenmemişsin aslında bu durumu kendini suçlamamışsın suçlunun farkındaydın sadece alıştın varlığına seni mutlu eden yanını daha ağır bastırmak istemişsin işler berbat olmş çünkü asla ağır basmıyormuş. Alışmak berbat bişey çok acıtıyor ama geçiyor emin ol
şu an 2 yıllık ilişkin bitecek piskolojik destek istersen içini dökmek falan kimsen yoksa bana anlatabilirsin bu durumda yanlız bırakılmak berbattır bilirim
Evet çok teşekkür ederim aslında yaşadıklarımı kimseye anlatamadım çünkü izin vermezdi ben tek taraflı ilişki yaşadım sadece iki yıl boyunca sıkıntılarıni dertlerini dinledim mutlu olduğum bı gün bile olmadı
Konuşmak isterim tabi
Zararın neresinden dönsen kâr şimdi kendine odaklan ne biliyim tarzına fiziğine cildine kariyerine mutluliğuna gaza gelip arkadaşlara takılma daha beter olursun diyim arkadaşlarını iyi seç orada burada sürten tiplerle takılma ayrılıktan sonra bunlar sık görülür rahatladım kafasıyla sen yapma sadece kendine odaklan bence hayatında başarılar kendini kimseye ezdirme bağırmasına izin verme baban dahi olsa saygı çerçevesinde olacak sana tabi sende onlara
Konuşmak istersen derdini dinleyebilirim sorun olmaz bnım için
Takip atarsn kblederim
Olur aynı iş yerinde çalışıyoruz işte