Arkadaşlar ben 4 yıllık evliyim bir çocuğum var. Bir kişi bana resmen taktı kafayı. Her yerden engelliyorum arkadaşlarından yazıyor. Ona söyledim eşimi evliliğimi
Seviyorum sorunum yok bu işten bişey çıkmaz bekar adamsın utanmıyor musun? Bana her gün aşkı ilan ediyorsun? Her gün edeceğim ölene kadar beklerim, hayatında beni istemeyende ben olurum seni rahatsız etmeden diyor. O gün evden çıktım park halinde arabanın içinden bana bakıyordu. Bu kişi egm önemli bir birim de çalışıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Korkuyorum evliliğime zarar vermesinden. Siz olsanız ne yapardınız?
Seviyorum sorunum yok bu işten bişey çıkmaz bekar adamsın utanmıyor musun? Bana her gün aşkı ilan ediyorsun? Her gün edeceğim ölene kadar beklerim, hayatında beni istemeyende ben olurum seni rahatsız etmeden diyor. O gün evden çıktım park halinde arabanın içinden bana bakıyordu. Bu kişi egm önemli bir birim de çalışıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Korkuyorum evliliğime zarar vermesinden. Siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer