Amfide bi çocuğun 3 ,4 sıra arkasındayım çocuk arkasinda doğru döndü ben ona bakıyordum ama cilveli şekilde falan değil dümdüz mimiksiz bakıyordum. Cocuklq göz göze geldik ve saniyesinde gözlerini kaçırdı.
Cocukla aynı siniftayiz ve çocuk ben yokmuşum gibi davraniyo anlıyorum. Beni goruyo kafasını çeviriyor telefona bakiyo yerini yolunu değiştiriyor. Bwni farke doyor ve hic farkimda degilmis gibi takiliyor anliyorum. aynı asansordeyiz arkadaşlarıyla shobet ediyordu asansör boşalınca yan yana gelmek durumunda kaldık susmaya başladı konuşmadı hiç.
Neden böyle yapıyor. Bu hikayeden çıkarmam gereken sonuç ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Her şeyi niye üzerinize alınıyorsunuz belki o an modu öyle istedi ya da yapısı öyle ya da seni sevmiyor rahatsız oluyor csni ya da öyle istediğiniz Allah'a llah
Ne saçmalıyorsun Allah aşkına
Bir şey 1 olursa 2 olursa hadi 3 ,4 kere olsun tesadüf dersin ama hep oluyorsa acaba dersin bu normal
Tamam abla
2 aydır aynı soruları sorup durmussun. Koca okulda başka erkek mi kalmadı. Olmuyorsa zorlama
Taktım mı takıyorum yaa napiyim
Bana erkek çok da benim gözüm onu ariyo napiyim
Ona hiç bir şey yapamayınca KS halkını daralıyorum
Çünkü kafamda hep o donuyo
Beni de anla hshahahahahah
Anlıyorum. Ama bu iş olsa bile. Çocuğu kıskançlıklarınla ya da takıntılarınla tekrar kaçırırsın. Belki de seni çocukta çeken şu an ulaşımıyor olmandır. Elde ettikten sonra heyecanını da yitirebilirsin. Kısaca git kendine lahmacun söyle. İnsanın canını sıkma
Sonrasini sonra dusunurum ya
Hem umudum iyce kirildi bidaha sormam bu arada o kadar rahatsizsqn Engelle beni göreme sorumu o zman
Ciddiye aldın. En son şaka mahiyetinde söyledim. Kırdıysam kusura bakmayın. İyi akşamlar 🙏🏻
Kirmadin. benim kırgınlığım sinirim başkasına
İyi akşamlar
Senin dikkatini çekebiliyorsa kim bilir kaç kişinin dikkatini çekmiştir sana bırakırlar onu
Nasıl yani anlamadım
Sevgilisi vardır diyorum
Oha nerden bildinnnn
Sen bu işlerde profesyonelsin o zman
Bana bu çocuğun neden böyle yaptığını açıklar mısın nolurrr
Yukarıda sebebi yazıyor
Offf o zman neden umursamıyormuş gibi takiliyo
Gerçekten umursama ve don git
Benle ilgili hiçbir şey düşünmuyo mu yani? beğeni hoslanti?
Maalesef 🙂
Üzüldüm,
Cevap için sağol
Adım atma red yersin diyosunn yani
Güzelsen bir şansın her zaman vardır
Bu arada takibi kabul edemiyorum kusura bakma 🌹
Bunu ego olarak algilama ama güzelim ya hatta baya çevremden kadınlardan erkeklerden iltifat hep alırım. Bu yıl yatay gecis yaptim yeniyim sınıfta. Gittiğim gibi aynı sınıftan 6 ,7 kişi doğrudan yürüdü bile... okuldan bahsetmiyorum bile
Ama o çocuğun bana ilgisi yoksa yürümek istemiyorum. Ben utangaç bi tip olduğunu düşün mustum o yüzden böyle yapıyor sanmıştım ama sen öyle bi anda bilince sevgilisi olduğunu bu islerden anlarsın diyip unutmaya bakicam
Sorun değil, kabul etme 😇
Kendimden biliyorum
Kızlarda onlardan hoşlanıyorum sanarlar halbuki bu da kimmiş diye bakarım
Anladim , kafamda o kadar çok sorguluyordum ki bunu çocuğa fake hesaptan bile yazmıştım yani netlestirmek için? ni
Sen yardımcı oldun sağol bitirmeye bakicam kafamda
Ciddi misin ya😄 fake hesap mı
Tabii, ordan benimle o kadar güzel konuştu ki flört etti bile diyebilirim hatta etti baya
O yüzden sevgilisini sevmiyo alışkanlık olmuş diye düşünmüştüm
Benim umutlandirmisti şerefsiz ya hahahaha
Çok tehlikelisin çokk😎
Masum görünümlü şeytanımdir ama arada. çok arada😂
Sevgili varken başka kızla flört edecek kadar acemi miydi harbiden. Aslında şeytanlık herkese işlemez biliyor musun 🙂
Basta cok mesafeliydi sonra isletilmedigine emin olunca biraz cozuldu. sonra birden samimiyet basladi ben fake hesabin benim oldigumu dusundu o yüzden böyle olmaya başladı diye düşünmüştüm hatta ama sen farkında degil senin dedin kim bilir o ne düşündü?
Ayrıca şeytanlık herkese işlemez biliyor musun? Derken nasıl ya ben hep işletirim ama
Basit adamlar çabuk işletilir. Ama profesyoneller işletilmiş gibi takılırlar sonra o şeytanlığı başına çalarlar. Bir sıçrayıp iki sıçrayıp üçüncü de rezil olma🙂
Kesin rezil olurum , arada mala bağlıyorum hele ki heycanlanirken..
Gerçekten işletilen ile işletilmis gibi yapani nasıl ayırt edicem?
Beni aydınlat 🙏
Onu nasıl anlatayım canım. O hislerle ilgili bir konu
Tamam o zman ben hisleri algılama kabiliyetimi geliştirmeye odaklanıyım.
Teşekkürler
Tamam akıllı kızım dersine güzel çalış bakalım. 😄😄Çok tatlısın 🖐️
Hahahahaha tatlı mı? eee biraz öyleyimdir dogrusu 😇
İyi geceler
İyi geceler sütlaç hanım
Belki de ben ona bakmam diyordur. :D
Egoist olduğumu düşünmeni istemem ama insan kendini bilir. Güzel Bi kızım çevremden kadınlardan erkeklerden iltifat hep alırım. Bu yıl yatay gecis yaptim yeniyim sınıfta. Gittiğim gibi aynı sınıftan 6 ,7 kişi doğrudan yürüdü bile... dedigin gibi dusundugunu sanmiyorum ama de olabilir tabi guzelik göreceli sonuç olarak
Senin ona ilgin var mı yoksa kafaya takma derim
Taktım bile?
Neden öyle dedin ki
Açıkça söyleyebilirsin mantıklı yorumlara ihtiyacım var lütfen
Belki utangaçtır.