Yaşınız geçiyor bir hayat arkadaşı olsun hayatımda diye evlenir misiniz, mantık çerçevesinde?

Şimdiye kadar çok talibim çıktı, her anlamda vasıflı ben onlarla görüşmeyi bile kabul etmedim. Çünkü içimi hep anlam veremediğim bir sıkıntı kaplıyordu. Hep olmazları sevdim. Onların olacağını, kavuşacağımı bilsem onları da sevmezdim eminim ben galiba sevmeyi sevdim. Mesleğim de var öğretmenim. Zaman hızlı akıyor. Yaşıtlarımın 3 çocuğu var. Bunlar beni bazen üzüyor zaman zaman. Bir de çektiğim aşk acıları.

Yaşınız geçiyor bir hayat arkadaşı olsun hayatımda diye evlenir misiniz, mantık çerçevesinde?
Cevapla