Ayrıldık iki aydır konuşmuyoruz sizce sevmediği için mi yazmıyor?

Evlenmek istiyor du ailem sınavdan sonra dedi o da sinirlendi ve ayrıldık iki ay oldu yazmadı çok evlenmek istiyordu ailesiyle tanıştım vs ama iki aydır yazmıyor merak etmiyor ki sınav sürecindeyim böyle biri sevmiyor mu amacı ne seven erkek de uzak durur mu

Ayrıldık iki aydır konuşmuyoruz sizce sevmediği için mi yazmıyor?
Cevapla