Yakışıklı ve yalnız erkekler bana korkutucu geliyor. Normal mi?

Çünkü yakışıklı erkeğe illa talip olur benim kardeşime bile kafede geçen gün 3 yaş büyük kız hoşlandığını söyledi ondan sonraki günde bir kız tanışmak istedi yani erkek dursa illa peşinde kız oluyor

Öbür türlü nasıl oldu da sevgilisi olmadı düşüncesi gerçekten ürkütücü yani şey demiyorum tercihen olanları değil isteyipte yapamayanlar bana ürkütücü geliyor burada yakışıklı çocukla sohbet ettim baya hoş boyu bosu ama bir tane sevgilisi olmuş flört ettik bu kadar her şeyi güzel ve sanalda tanışıyor olmamız beni ürküttü ve konuşmayı kestim peki siz ne düşünüyorsunuz?

Dediğim gibi tercihen yalnız kalanları kastetmiyorum!!

Güncellemeler
+1 yıl
Size konuyu anlatayım düşündüğüm gibi

Şimdi biz hep orada burada görüyoruz nasıl çirkin erkolar yanındaki güzel kadınları aldatıyorlar hepmiz şahidiz. Bunun en büyük nedeni bu erkeklerin genellikle öz güveni olmuyor ve güzel kadın hayatlarına girip bunları adam ediyorlar sonra bunlar diyor ki yanımdaki Ayşe bana bakıyorsa komşu kızı hatçe neden bakmasın.

Yakışıklı asosyal bir erkeğin bu şekilde öz güven kazanması nasıl bir patlamaya neden olur hepmiz iyi biliyoruuzz
Yakışıklı ve yalnız erkekler bana korkutucu geliyor. Normal mi?
Cevapla