Allah adaletliyse eğer neden sadece bazı insanlara her şeyin en iyisini vermiş?

Bu konu yüzünden zaten adaletli değil Allah. Özellikle Kur'an da anlatıldığı kadar merhametli ve adaletli olduğunu düşünmüyorum öyle olsaydı insanlar bu halde olmazdi kimisine her şeyin en iyisini vermiş kimisini de süründüüyor bir de imtihan deyip şükredin edebiyatı yapıyorlar tam komediler bu imtihan sadece gariban kişilere geçerli herhalde. Hep karakter olarak iyi biri oldum kendi halimde oldum yeri geldi dinime bağlı yaşadım e ne oldu daha kötü şeyleri yaşattı bana şimdi zaten çok uzaklaştım Allah tan. Kaç kere dış görünüş yüzünden zorbalığa uğradım benim ne suçum vardı çocuk yaşımdan beri lafa gelince adaletliydi tam komedi geliyor artık bazı karaktersiz çöpler cennette gidecek ben adaletli olmadığını kabullendim diye cehennemde yanacagim sonsuza dek bu fikre iten kişi de Allah zaten
Allah adaletliyse eğer neden sadece bazı insanlara her şeyin en iyisini vermiş?
Cevapla