Erkek arkadaşım hislerimi kaybettim diyip terketti ne yapmam gerek?

2,5 aydır gelgitli ayrıl barış ilişkimiz vardı bizim dışımızda gelişen olaylar da oldu bizi ayırmaya çalıştılar su çok kirlendi yani. Tekrar denedik ama bu sefer çok ilgisizdi 2-3 gün yazmasam yazmıyordu. Alttan aldım sabrettim en son randevulaşmıştık akşam için bana gelecekti. Bekledim gelmedi haber bile vermedi gelemeyeceğim diye nöbet çıkışıydı uyumuş. Ben de yaptığın yanlış ve saygısızca dedim. Bana uyumuşum dedi ben biraz eleştiride bulundum bana “Evet söylediklerinde haklısın kabul ediyorum bazen gereksiz şekilde sessiz olabiliyorum ve şöyle söyleyeyim ben umudumu kaybettim sanırım çünkü ayrı olduğumuz zaman seni özleyemiyorum bilmiyorum soğumak değilde hislerimi kaybetmiş olabilirim de denemek istedim izin dönüşü hiç gelmeyecektim hayata devam etmeni istedim sonra deneyelim ne çıkar ki dedim ama olmuyor kusura bakma lütfen” dedi. Ben de ses kaydı attım tutamadım kendimi ağlamaklı da oldum. “Daha fazla bişi söyleyip seni üzmek istemem. Seninde yolun açık olsun. Hakkında kötü düşünmedim. Kendine ve kedine dikkat et. Yeni hayatında mutluluklar dilerim.” Dedi. Cevap vermedim öylece kaldı bitti 3 gün oldu. Arkadaşım görmüş o gün keyfi yerinde arkadaşlarıyla oturuyordu dedi. Arkadaşımın bana onunla ilgili bilgi aktaracağını da biliyor tabii. Benleyken sürekli uyuyup ortalığa çıkmayan adam bir anda meydana çıkmaya başladı yine. Ne yapmam gerek şu an hiç bir şey yapmıyorum kenara çekildim. Bana bir gün yazar mı sizce?

Erkek arkadaşım hislerimi kaybettim diyip terketti ne yapmam gerek?
Cevapla