Gerçekten çok merak ettiğim bir şey var mst ypmk ve prn izlemk niye günah?

Bu bir ihtiyaç ve ergenliğe girince başlıyor. 13 yaşlarında evlenelim mi hepimiz? Cevap hayr olcağına göre bunu yapcaz mecbur peki günah mı ve günahsa neden? Biri açıklarsa sevinirim

Gerçekten çok merak ettiğim bir şey var mst ypmk ve prn izlemk niye günah?
Cevapla