Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ATARÜRKÇÜ değilim fakat sonuçta iyi kötü bir hükümetin yönettiği bir DEVLET var ve bu DEVLET in kurulmasını ona borçluyuz bu ülke nefes alan her canlı gibi genelde Dinci geri kafalı nankör köpekler sevmez ATATÜRK olmasa adamın anasını bacısını hangi milletin çocukları sağ solda nerde skck ği belli değil hala inatla ısrarla bunu düşünmeden nankörlük yapan vatan hainleri pislikler le dolu memleket ben denk geldiğimi öttürürümde denk gelmediklerim sorun benim için
Cevap
3Cevap
O bizim büyüğümüz ve şu anda birçok avantajlar yaşıyoruz onun sayesinde. Ben bütün tarihime saygı duyuyorum. Osmanli tarihine de, ilk Türk tarihine de. Ama şu anda Cumhuriyet en güzel yönetim biçimi. Her geçen gün daha iyi anlıyorum. Modern bir Türkiye için adımlar atılmış. Bu sayede huzurlu bir şekilde yaşıyoruz. Tabi ki ona tapilmaz, o bir insan yanlisiyla doğrusuyla. Saygi duymamız gerekir.
Yunan Yahudi ve Türkiyeyi sevmeyenler Atatürk ü sevmez
@orkob17 takiye olduğunu düşünüyorum
@orkob17 yazar olarak biliyorum
@orkob17 demek ki Atatürk te hata yapabiliyomuş
@orkob17 dem hdp ya da türevlerine mensup olmak yüzde yüz Atatürkü sevmedikleri anlamına gelmez
Şu an özgürce yaşayabiliyorsam hepsi Atatürk sayesinde
Hem de çok çok çok seviyorum. 😍❤️🇹🇷
Buna hayır diyen vatanını nasıl sevebilir?
Hayır ama vatani seviyorum
kalbimde yasiyor💗🇹🇷
Hayir diyen kpatilsin
Sevmiyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?