Düğünüme 3 ay kala evlilikten korkuyorum diyip ayrıldı ne yapıcam?

durduk yere ortada hiçbir şey yokken senle biz yapamayız evlenirsek boşanırız ben bu sorumluluğu istemiyorum dedi ama işin saçması evlenmeyelim ama sevgili olarak kalalım diyo çok normalmiş gibi beni aldatmışmıdır ne olmuştur anlam veremiyorum napıcam

Düğünüme 3 ay kala evlilikten korkuyorum diyip ayrıldı ne yapıcam?
Cevapla