O iyi bir insan seviyorum. Aşık değilim. Beni sevmesini seviyorum. Bana değer veriyordu bende değerimi bileni sevmek istedim. Başında işlerin bu kadar ciddiye gideceğini düşünemedim. Başladım bi işe devam ediyorum şu an işte. Akışına bıraktım lehime mi alehime mi bilmiyorum. Şimdi düğüne 2 hafta var geldi çattı. İşler aceleyede gelmedi. Uzun bir nişanlılık süreci geçirdim 1,5 seneden fazla. O zamanda zaman istemiştim anlayışla karşıladı ama geçen ay söylediğimde çocuk oyuncağı değil dedi haklı bazen başkası mı var aklında diyor haklı olarak. Ben pişman olmaktan çok korkuyorum. Küçüklükten beri korkarım evlenipte mutlu olan yok etrafımda. Zaten akrabamız normaldede. Kendisi 6 yıldır avukat. Çokta efendi biri. Bende yeni mezun avukatım bana çok yardımcı oldu. Durumu iyi sevgisine de güveniyorum ama ne bileyim. İkilemdeyim çünkü okul bitti kendimi hazır hissetmiyorum yıllarım okulla geçti hayatıma öyle birini almadım çok. Acaba tanımam gereken başka insanlarda varmıydı diye düşünüyorum. Sonrada kaderim bu demek ki diyorum. En başında da söyledim kendimi hazır hissetmiyorum sorumluluk alabilir miyim bilmiyorum. Bir evin hanımı olmak ne bileyim. Bide korkuyorum Herkes değişiyor ya pişman olursam?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 972 cevap paylaştı.
+1 yılÇocuk için üzüldüm. Adam gibi sev değer ver birkaç sene sonra gelsin desin ki ben sevmiyordum… Bunca zamandır hakka girmişsin. Zaman ve emek…. Bari söyle çocuğa şu yazdıklarını artık o seninle evlenmek istemez. Kararsızsan girmeyeceksin ya bu işlere. İnsanların duygularını ne sanıyorsunuz? Sen birisine aşık oldun diyelim ondan nasıl karşılık alacaksın acaba? Adam gibi birisi mi çıkacak önüne? Tavsiyem bu çocuktan ayrılman. Çünkü aklında hep ikilem olacak başka erkekler olacak. Acaba başkasını sever miydim neler yaşardım vs. Kısacası o çocuk için üzücü ve iğrenç şeyler. Konuş ayrıl ya.
06 Yorumla
Soran+1 yılYa ben yanlış düşünüyorum bence olmadık şeyleri aklıma sokuyorum evlilik öncesi düğün telaşından kafayı yedim sanırım
onuda seviyorum bu arada harika biri sevilmeyide sonuna kadar hak eden biri- +1 yıl
Aynen bu yüzden sen bırak onu daha çok seven birisi çıkar.
Soran+1 yılama anlamıyorsun seviyorum bırakmakta istemiyorum sadece kafamda aşamadığım sorunlar var
- +1 yıl
Bu kızın sorunu ne biliyor musun? İçinde yaşayamadığı peynirlik durumları var. Erkeklerle gezip tozmak onu bunu yapmak eğlenmek istiyor. Bunları yapamadan evlenirse icine oturacak bunları yapamadan evlendi diye tam olarak derdi bu. Sen o erkekten ayrıl istediğin peynirliği rahat rahat yap. Erkekte namuslu bir kız bulur evlenir belki
Soran+1 yılsiz ne anlatıyorsunuz ya.
Öyle bir insan olmadım ben hiçbir zaman sizi de ilgilendirmez
öyle biri olsaydım bu yaşıma kadar durmazdım zaten
hayatıma doğru düzgün insan bile girmedi benim. Gerçekten sevdiğim 2 kişi oldu biri bu diğeride geçmişte kaldı zaten.- +1 yıl
Cümlelerinden anlıyoruz nerden anlayacağız. “ Acaba tanımam gereken başka insanlarda varmıydı diye düşünüyorum.” bu ne demek bi açıklasana çocuk duysa seni anında s’ktir eder
En İyi Cevaplar
+1 yılSenin de sevdiğin biri olsaydı belki de bu düşüncelerin hiç biri olmayacaktı. Ama en azından tanımışsın, sana değer veren, aklı başında birisi.
Olgun, algın başında birisini bulmak çok zor. Belki mutlu olacaksınız, hiç ummadığın kadar.
Kötüyü düşünme derim, iyi şeyler düşün. Mutlu olacağınızı düşün. Kötü düşündükçe insan hep kendini daha kötü düşünceler içerisinde buluyor.
Annem hep der "Kötüyü çağırmayın, dilek kapınız açık olur dua yerine geçer" diye. Sen inan bu evliliğe güzel olacaktır. Hakkında hayırlısı olsun, mutlu bir evliliğiniz olur İnşaAllah.02 Yorumla
Soran+1 yılgerçekten çok seviyorum ama duygusal olarak sanki 1-2 bişey eksikmiş gibi hissediyorum
evlilikten hayatım boyunca korktum birde düğün telaşı
ve ona yetebilir miyim diyorum bir sürü soru var kafamda- +1 yıl
Bence tereddütün olmasın, eksiklikler hep olacaktır. Önemli olan anlaşmak değil mi? Diğer şeyler saygı ve sevgiyle de hallediliyor.
Bir başkası olsa belki de daha farklı, daha kötü eksiklikleri olacak.
sevmiyosan işin neydi ama anlayabiliyorum evet. iş ciddiye binince tutuştun. onunlayken ilişkin nasıldı sana nasıl davranıyordu bunları bi düşün sonra yanında olmak istediğin biri mi ONUN İÇİN sorumluluk alabilir misin bi düşün. tüm korkularını bi kenara bırak sakin ol kimse istemediğin bişiyi yaptıramaz sakiiinn
04 Yorumla
Soran+1 yılsakinim düşündüğümde evlenmemek için bi sebep yok gibi görünüyor
çünkü bana kötü bi tarafı yok
Soran+1 yılbeni mutlu ediyor huzurluyumda yanında iyi hissediyoeum iyide anlaşıyoruz hatta nerdeyse hiç büyük kavgamız olmadı bile
işte buradayız. Aklında başkası olduğunu kendisine bile itiraf edemeyen hanım kızımızın ileride imkansız aşkı daha da depreşir de evliliği tepetaklak olur korkusu boy göstermiş.
Çocuğa her türlü haksızlık yapmış olacaksın, ama bunu şimdiden yapman daha az haksızlık yapman demek olacak. Becarefull avukat o terazi bir gün seni de tartar biliyorsun. Önce kendine net ve dürüst ol sonra da çocuğa kafası hafif karışık klasik bir gelin adayı gibi davranıp seni ikna etmesine açık kapı bırakarak değil de açık açık kendisini sevmediğini gösteren bir kararlılık ile dürüst ol ve bitir14 Yorumla
Soran+1 yılyemin ediyorum hayatımda bir başkası yok. Anonim soruyorum olsaydı soruma bunuda eklerdim. 2 buçuk senedir hayatımda sadece o var
Soran+1 yılevet aklımda biri zamanında çok sevdiğim vardı eskide kaldı bitirdiğime inanıyorum aklımdan bile geçmiyor yani
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
51
Cevap
60Cevap
+1 yılEğer bu soru gerçekten trol değil sen bu soruyu ciddi anlamda soruyorsan Sana bir şey söyleyeyim mi Sen hayatta hiçbir halt olamazsın sadece evlilik değil Sen hayatta ne çalışabilirsin ne de bir sorumluluk sahibi olabilirsin açık söyle bak hiçbir zaman böyle insanları yargılamayı sevmem ama okurken gerçekten aşırı sinirlendim Tabii soru trol değilse
31 Yorumla
Soran+1 yılben onunlada konuştum bu durumu açıkça oda düğün telaşından kuruyorsun dedi
''yıllarım okulla geçti hayatıma öyle birini almadım çok. Acaba tanımam gereken başka insanlarda varmıydı diye düşünüyorum''
Evlendikten sonra büyük ihtimalle senin gözün başka yere er ya da geç kayacaktır
Adamla bir buçuk yıl zaten oynamışsın bir de evlenip hayatınızı p*ç etmeyin.
11 Yorumla
Soran+1 yılanlamıyorsunuz ya hayatımda giren ilk insanlardan ilk defa bu kadar ciddiyiz ani olduğunu düşünüyorum hala okulum bitti iş hayatına atıldım her şey çok yeni oldu şimdi buna bile odaklanamamışken evlenmek çok zor geliyor. Onu seviyorum ama durum bu
Saçmalama emin ol başka birlerini tanımana gerek yok hazırda çok güzel bir kısmet kapında duruyor. Her şey çok kolay oluverdiği için kıymetini anlaman zor ama asıl vaz geçersen pişman olursun. Aklın dışarda kalmasın dışarı pislik dolu. Evet sonradan değişebiliyor erkekler, daha doğrusu gerçek yüzlerini saklıyorlar ama sen bu adamla uzun bir tanıma süreci yaşamışsın
12 Yorumla
Soran+1 yılbende öyle düşünüyorum sanırım kafamda kuruyorum ondan iyisinide bulamam farkındayım zaten ama hazır hissetmiyorum sanki yaşayamadığım bi hayatım varmış gibi hissediyorum
Ayrılırsan pişmanlık duyarsın ondan iyisini bulacağını sakın düşünme aksine kötüsünü bulursun Ama daha iyisini bulamazsın bu hayatta çok uzun bir süreçten geçmişsiniz Yani ayrılmak bu kadar basit olmamalı ama yine de sana vereceğim tavsiye içinden ne geliyorsa onu yap
02 Yorumla
Soran+1 yılbende şu an içimden geçeni bilmiyorum işte aklım durmuş resmen ayrılırsam pişman olacağımı biliyorum
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Akrabamiz diyene kadar yok artik son 2 haftada neden dicektim ama akrabamiz demen yetti artti bana boyle bi surece gelmis olmaniz dahi uygun degil benim icin baskasi farkli dusunebilir ama ben akrabama asik olamam sevmek saygi duymak iyi bir birey olmak ayri evlilik bambaska
01 Yorumla
Soran+1 yılvazgeçemem de hem bunu ona yapamam hemde aileler birbirine düşer işte
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Evlenip bir de sevmediğini anlarsan ne olacak. Çok kötü bir durum, sende çok büyük kararsızlık var ve içinde ukte kalmış. Ya da aşırı tedirginlik oluyor. Aklına şu geliyorsa tehlikelidir. Bu adamdan daha iyisi ile karşılaşabilir miyim? Her zaman daha iyisi de vardır, daha kötüsü de seçim yapmak senin elinde. Seviyorsan eğer bu duygular normaldir.
00 YorumlaKuzum aslında seni anladım.. yazdıklarını iyice okudum.. Sen ciddi bir yükün altına giriyorsun ve çok doğal bir şekilde endişe, kaygı, telaş hali sarmış durumda seni.
Bazen her kız bu bulanık sorulara düşer evlenmeye yakın. Sana diyeceğim güven, saygı, sadakat varsa hiç korkma. Bu üçünden biri eksikse kork.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılumarım adam akıllıdır seninle adım atıp sıkıntı yaşamaz .
sen kendini bilmiyorsun ki yüreğinde ya da hayatında birini taşıyacaksın?
senide suçlamıyorum , dediğin gibi tanıman gerekenlerde olabilirdi hayatında. yaş erken yeni mezun ve sen hayatın ortasına iş. evlilik vs. dalıyorsun.
keşke bu noktalara getirmeseydin.
00 Yorumla
+1 yılboş ver vazgec evlenme git hayatını yasa bul yakısklı vefasız birini arada küfür etsin aldatsın ama sana güzel sözlerde sölesin biraz sagda solda sevisin günahın dibine vurun adın cıksın millet seni konussun daha güzel bence asık ol deli gibi sev köpek gibi pesinde kos o umursamasın sevmesin seni her fırsatta ezsin heyecan olsun hayatında boş ver napcan helalı haram dururken
00 Yorumla
+1 yılBunları düşünmeyi en sona bırakarak hata etmişsin. Zamanı karşındaki insandan istemek yerine bu işe başlarken kendine zaman verip bunları sorgulamalıydın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılTanımam grrekenler insanlar var mıydı diye düşünüyorum yazmışsın. İçinde uhde kalan şey okul bitti mesleğim vsr iyi kötü para kazanırım. Yiyip içip gezeyim istediğimde sevgili olayım sayısız erkek tanıyıp en son birini seçip evleneyim ama hayatımı doya doya yaşayayım. Taliplerimin potansiyelin i göreyim tarzı bir hayat. Sakın evlenme nişanlınla yazık o çocuğa. Kimler kimlerle evleniyor.
00 Yorumla Okuldan çıkıp direk evlilik seni daha çok depresyona sokar. Önce bi çalış işini oturt paranı kazan istediğin gibi takıl sonra evlenirsin ne acalen var evlilik için. İyi çıkar kötü çıkar onu bilemezsin kimse için. Nişanlın tabiki ister 6 yılda biçok şeyi yoluna koymuştur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlilik yaklaşınca olur öyle stresler aşktan gözün kör olmadığı için acabaları düşünüyorsun. Aynı mesleği yapıyorsunuz bence çok güzel gezip eğleneceğiniz bir evlilik olur. Çevrende ailende mutlu evlilik görmemen senin de aynı kaderi paylaşacağın anlamına gelmez. Uzunca bir nişan süreci geçirmişsin ve bana böyle kötü davrandı bu hareketlerine tahammül edemiyorum demediysen evliliğin normal bir evlilik olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılhayır beni mutlu ediyor işi gücüde var geçim sağlayabiliriz bişey olacağını düşünmüyorum arada bi alkolü var o kadar aşırıya kaçmıyor hiçbir zaman ama ben bunu takıcak biri değilim bende bu işlerin içinde büyüdüm çünkü sorun değil
iş konusunda çok güzel planlarımız var bi yandanda diyorum evleneyim sonuçta bi gün illa evlenicem bi taraftanda düşünüyorum hiç hayatımı yaşayamadan istediğim gibi yaşamadan evleniyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşadığın durumu seneler önce yaşamıştım, beni çok seven değer veren biri vardı hiçbir zaman onun kadar sevemediğim için ayrıldım ama geldiğim nokta da keşke diyorum
Etrafta sirtlan erkek cok, şu an sadece bir kişiyle yetinen bile yok yani..
Bulmuşken eminsen ondan hiç boşuna kafanı bulandırma01 Yorumla
Soran+1 yılaynen öyle ya ben kafamı bulandırıyorum şu an beni seviyor mükemmel bir insan en çok o sevilmeyi hak ediyor şu an doğru bi karar vermişim onu fark ettim. d
Gizli Üye(30-35)+1 yıldüğün telaşından bi strese girmişsin evlilik tek taraflı yürütülmez senin karşında sana destek olan yardımcı olan bi kişi varsa iyi bi evilik sürdürürsün elbette kavgalar olur evlilikte böyle sorumluluk alma korkusu ama zamanla evliliğe alıştıkça geçer bu korkular herkes herşeyi annesinin karnında öğrenmiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence sen evlenmenin ne olduğunu öğren bu cesaretin gelsin öyle düşün evliliği bu evlencem diyon bi vazgecicem ne istediğini bilmiyorsun yek istedigin erkeklerle konuşayım ama kimse bana dokunmasın 1 kişiyle ömür gecirecegin için sevmiyorsun bu durumu pisman olacağın şeyler yapma iyi düşün bence oyuncak değil bu is
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHer insani iyi bilme evlenince değişenlerde var dua et bence evlenince sorumlulukların artacak sabır edeceksin mecburen
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bunları düşünmen için uzun bir süre varmış önünde, sonuç yaklaşırken mi evlilikten korktuğun aklına geldi? Sen zaten başka tanışabileceğim insanlar var mı diye soruyorsan belli ki sevmiyorsun, düğün olmadan ayrılman en mantıklısı.
01 Yorumla
Soran+1 yılen başından beridir aynı düşünüyorum başındada bunu ona anlattım hazır hissetmiyorum dedim ama o geçer dedi
Yazık çoçuğun başını yakacak sonrada kendini haklı görecek bırak bu işleri sen git eğlenmene bak insanların emeklerini düşüncelerini sahte bir tebessümünle yok etme bence çoçuk erkekliğini göstermiş sonunu getirmiş senin niyetin yok kandırma
02 Yorumla
Soran+1 yılniyetim olmasa iş buraya kadar yürür müydü sence ya
bende onu seviyorum en başındada vardı böyle düşüncelerim geçer dedim ama geçmedi
+1 yılDüğün stresiyle böyle düşündüğüne eminim. Sürekli olumsuzu düşünüp ne kendi canını ne de nişanlının canını sıkma. Birlikte de uzun bir süreç geçirmişsiniz iyi biri diyebiliyorsan tamamdır. Umarım her şey gönlünce olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim aynen öyledir ya düğün telaşındandır geçer değil mi😔
+1 yılEvlilik farklı bir psikolojidir belkide seni bu korkutuyor, küstüğün kavga ettiğin yanlar olacak ve sonra yine barışmak zorunda kalacaksın buda olgunluğa atılan bir adımdır güç gerektirir yani bunun sevgiyle alâkası yok darlar insanı bazen
04 Yorumla
Soran+1 yılEvlenecek olmak tuhaf geliyor şu an ya herkeste oluyor sanırım evlilik öncesi düşünceler ama
her şey olacağına varırmıs demek ki buymuş yani yaşayalım bakalım. Pişmanda olmam herhalde ya yukarıdada diyorlar herkes değişebilir belki sende değişebilirsin dediler evet haklılar belkide ben çok çok severim düzelir ya her şey- +1 yıl
Yani fikirlerin alışkanlıkların uymadığı taraflar olacağını biliyorsun ve evlilikte sanki kafese konmuş gibi hissetrirecek seni kızacaksın yorulacaksın ilk 3 ya da 5 sene zordur derler pişmanım dedikleri bu yani. kimse kimseye 4 4lük kilit gibi uymaz yani ama artılarıda var evliliğin ama cahil insanın harcı değil evlilikmiş sevgiymiş boş geliyor çoğuna. Eğer uyumsuzluk çok fazlaysa ee birde gıcık oluyorsan hiç durma ayrıl çünkü akan nehre karşı bir yere kadar kürek çekersin sonra evlensende ayrılmak isteyen sen olursun😄çünkü gücün kalmaz
Soran+1 yılişte bende hayatıma tek bir insan alıp ömrümün sonuna kadar onunla olmak istiyorum zaten
öyle kendimi açan herkesle beraber olan biri değildim ciddi olarak hayatımdada tek bi kişi istiyorum tek bir evlilik yapmak istiyorum sevmek istiyorum pişman olmak istemiyorum çok uzun ve doğru bi karar olsun istiyorum o yüzden bu kadar kasıyorum bende biliyorum evlilik çocuk oyuncağı değil ama onuda düşünüyorum kendimide düşünüyorum
şimdi doğru olan bişey var ki o mükemmel biri ondan iyisinide bulacağımı pek sanmam- +1 yıl
Pişman olup olmayacağına sen karar verecen öfkeli ve sinirli anlarda uyum yapabilecekmisiniz bu konuda bilgi edinin kitap alın terapsite gidin yani bu sıkıntı kimle evlensen olacak karşındakini çok sevmiyorsan herhangi bi tartışmada affetmende zor olur istersen fazla zorlama kendini derim
Aşk İlişkileri konusunda 644 cevap paylaştı. Pişman olursun net. Çünkü mesleki açıdan yolun çok başındasın bi süre sonra sevmediğin bi insan ne kadar kalbi temizde olsa seni sevse değer de verse sen duygusal bir his beslemediğin için kafan kaldırmayacak.
02 Yorumla
Soran+1 yılişte bu yüzden ona yetersiz olmaktan korkuyorum. Gerçekten Seviyorum onu ama nasıl anlatsam
duygusal olarak bişeyler eksik sanki anlıyor musun. Sanki bişey olsa tam emin olucam kararımdan
- Aşk İlişkileri konusunda 628 cevap paylaştı.
+1 yılErtelemek istediğini hazır olmadığını söyle sonra kararını ver artık. Baktın gene evlenmek istemiyorsun bitir. Yoksa geri dönüşü zor ve büyük sonuçlara yol açacak bir yola girersin ve bir insanın hayatını harcarsın kendinle beraber.
01 Yorumla
Soran+1 yılDaha önce çok erteledik artık bahanem kalmadı. Haklıda şimdi bu iş çocuk oyuncağı değil. Artık konusunu açtığımda onu sevmediğimi aklımın başkasında olduğunu falan düşünüyor
+1 yılSen bunları dert ettiysen zaten yürümez hep bunu düşüneceksin hep acaba mı diyeceksin hep tereddütlerle yaşayacaksın ne o onu ne kendini mutlu edeceksin sakin bi kafayla otur düşün gerçekten istiyormuyum diye ve net bi karar ver
00 Yorumla
+1 yılTamamen ego. Beni sevmesini seviyorum peh!! Sadece bunu seviyorsun diye bir insanı aptal yerine koyup hayatını mutsuz rol yaptığın bir evliliğe mahkum edeceksin. Yazık
Yok yakınken dön beddua alma bari00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yıl1.5 yıl neden bunları düşünmedin adamla oynamış oluyorsun şu an sana gelip aklın nerdeydi bunca zaman derse ne diceksin adama yazık gerçekten belki o seninle evlenmez
01 Yorumla
Soran+1 yılçok düşündüm ama sorunlarımı aşamadım
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılZamanla herkes ve tüm düşünceler değişiyor. Hal böyleyken radikal ve tüm yaşami etkileyecek kararlar, benim gibi bir çok statükoya erişmiş bir insan için çok ürkütücü geliyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılpeki şu an ne yapmalıyım
- +1 yıl
Yukarıdaki sorular gösteriyor ki, karar almak için uygun zaman değil.
Birlikte bile yaşamadan evlilik mi? Baştan ofsayt. Yürümez, boşuna vakit kaybetme. Modern görücü usulü tadında evlilik, doğrudan düşük zekalı insan seçimi.
03 Yorumla
Soran+1 yılgörücü usulü değil ya
Soran+1 yıluzun zaman birlikte yaşamadık ama beraber kaldığımız oldu
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇocukla o kadar gez dolaş şimdi korkuyorum de. Onu bırakırsan ahı üzerinden eksilmez onun bedduasiyla boğulursun. Yazik değil mi o kadar vaktini harcadın başta dile getirseydin çocuk ailesini erken kursaydi
00 Yorumla Adamla oturup ciddi ciddi konuşmaya dene adamla mutlu olacağına inanıyorsan vesveseleri bir kenara at yok olmaz diyorsan baştan devam ettirme
12 Yorumla
Soran+1 yılçok kez konuştum ama geçer düğün telaşından falan dedi
Ne istediğini bilmiyorsan başkasının hayatını mahvedecek hadsizliği kendinde bulmana hayret ediyorum.
21 Yorumla- +1 yıl
Mükemmel
Adam iyi sende saygı duyuyorsun, mesleklerde uygun sizinki aşk evliliği değilde mantık evliliği olsun devam edin az emek vermelisiniz devam edin derim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Aşk evliliği isteyen biriysen evlenme yoksa ideal bi tip senin için bunu en iyi sen bilirsin ben Aşk evliliği isteyen biri olarak evlenmek için evlenenleri anlamıyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle kaygılar pek çok kişide var oluyor. Siz, okumuş ve bir yerlere gelmiş birisiniz ve hayatta kendinizi idare etmeyi bilirsiniz. Ayrıca efendi biriymiş yani öyleleri ideal bir eştir.
00 Yorumla
+1 yılYargılamak istemiyorum ama insana sorarlar kaç yıldır aklın nerde niye adamın kalbiyle duygularıyla oynuyorsunuz yazık çok yazık
02 Yorumla
Soran+1 yılbenim duygularım sahte değil gayet açıkta ortada yalan söyleyip sakladığım bişey yokki bunları o da biliyor onu çok seviyorum ona değerde veriyorum sadece ona yetememekten korkuyorum
- +1 yıl
Nasıl yetememek biraz açar mısınız?
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmek isteyen bulamazsın. Sevgili olup istediklerini alıp gid4ler. Yıpranmadan evlen madem iyi biri
02 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın iyisini bulamam
- +1 yıl
Evlenince de pismanlik isteği gelebilir. Bence burdaki soru yorumları okusan ve seninki öyle kötü biri değilse şükret. Kötü şeyler yaşarsan zaten bosanirsin
+1 yılKadınlarda 🧠 yok boşa demiyoruz kendi kendine hiç bir şey yokken girdiği kuruntulara bak sevmeye gelmiyorsunuz
01 Yorumla
Soran+1 yılkuruntudur dime ya geçer
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılYaşın 25 ten ufak ise evlenme derim. 25 ten önce yapılan ne olursa olsun pişmanlıktır. Önce kendi ayaklarinin üstünde dur. Kendi paran olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılben 24 yaşındayım o 29
Onun yanında staj gördüm beni çok iyi konumlara getirdi o benden tecrübeli şimdi iş hakkında beraber düşüncelerimiz var plan yapıyoruz- +1 yıl
Nankörlük etmek olmaz. Ha seni eğitti diye 3vlenmek zorunda değilsin ama unutma uzun tanıma fırsatı bulmuşsun. Bence denemekten zarar gelmez. En fazla 1 sene 3vli kalırsın. Dul kadın bekardan kıymetlidir bu devirde. evde kalmazsın.
- Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
+1 yılşu var neresinden dönersen dön evlendikten sonrakinden kolay olacaktır, ve pişman olmazsın gibi geldi
02 Yorumla
Soran+1 yılişte bilmiyorum neler olur
- +1 yıl
stres kavgalar olacaktır
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılVay be adamı kullan kullan şimdi kendini toparlayınca bilmiyorum diye ağla hiç üzulemiyorum senin gibilere
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle yapıyor. Zamanında gezip dolaştı şimdi ortam görmeye başlayınca acaba tanımam gereken başkaları var mı de
- +1 yıl
@uyumamlazim Aynen adam sayesinde çevre edinmiş desteğini almis parasıni yemiş şimdi kendini sağlama alınca adami bırakmak istiyor valla yazık ya dürust insan kalmamıs
- +1 yıl
Maalesef öyle…
keşke onunla bu fikirlerini konuşsan bence yardımcı olur ama üstü kapalı bir şekilde konuş içine sinmeyen şeyleri anlat
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılBir terapiste gidin bence evlenmeden önce sonra evlenip pişman olursan her şey her ikiniz içinde daha kötü olacak.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılSen Seni mutlu edebileceğinden Eminsin ama senin onu mutlu edemeyeceğinden emin değilsin öyle mi
04 Yorumla
Soran+1 yılaynen öyle düşünüyorum
birde onun değişmesinden korkuyorum- +1 yıl
Bunların arasında da en kötüsü zaten değişmeleri
Soran+1 yılişte bundan korkuyorum bana fazla iyi genelde kim böyle iyiyse sonradan pişman ediyor
- +1 yıl
Bu konuyu ailenden kimseyle konuştun mu
Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Uzun nişanlılık süresi olmuş anlsmış olman lazım. Bence başka bir derdin var senin.
01 Yorumla
Soran+1 yılbaska bi derdim yok ya
kafam karisik
+1 yılEn fazla kafanda şişe kırar çocuklarınızı döver alkol alır bir şey olmaz 😂🤣
03 Yorumla
Soran+1 yılalkol kullanıyor zaten de abartmayin😂
- +1 yıl
Benim de teyzemin kızının eşi alkol kullanıyor ama araları gayet iyi şiddet kavga yok aralarinda
Soran+1 yılhşç bir şey olmaz alkol en son umursadığım şey bende kullanıyorum
+1 yılBenim nişanlım böyle düşünse vakit kaybetmem hemen atarım yüzüğü
02 Yorumla
Soran+1 yılkendimi hazır hissetmediğim onu sevmediğim anlamına gelmez anlıyor musun
ben kendimi düşünmüyorum onuda düşünüyorum şuanda ona yetemezsem diye
çok zamandır düşünüyorum ama cevap bulamadım- +1 yıl
Ben kendi fikrimi söyledim senin düşüncen beni ilgilendirmez
İstemiyorsan, şimdi bırakman ikiniz için de en doğru şey olacaktır.
01 Yorumla
Soran+1 yılbırakamam ama
Gizli Üye(36-45)+1 yılahh ahhh aynı olay başımdan geçti o kadar saçma ki , durumum çok iyi yurt dışında yaşıyorum , türkiye de çıktığım biri vardı bir an da bana kullandığı sözler şunlar idi ; yok hayır seninle alakalı değil tamamen benim hislerim ile alakalı yani her şey çok hızlı ilerledi ve bu yüzden kendimi hazır hissetmediğimi anladım kusura bakma.. arkadaş çocuk oyuncağı ya sanki erkeklerin kalpleri taştan sanıyorlar galiba bizde İnsanız bizde üzülüyoruz , valla umudunu herşeyini kırıyorlar insanın.
01 Yorumla
Soran+1 yılkırmıyorum şu an evlenmek üzereyim ciddi işler ama hata mı yapıyorum diye düşünüyorum
+1 yılAvukatsın, nasıl avukat oldun sen, he gel benimde bi avukata ihtiyacım var
02 Yorumla
Soran+1 yılne demek nasıl avukat oldun sen? Bal gibide oldum işte emeğimin karşılığını gani gani aldım. Bunun benim mesleğimle ne alakası var
- +1 yıl
kendi kararlarını kendin vermelisin benim bi davam var ya avukatım olur musun
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılAnlattıklarına göre + yönleri yüksek evlen gitsin zamanla alışırsın
01 Yorumla
Soran+1 yılartı yönleri yüksek beni mutlu ediyorda zaten kötü alışkanlığı bi alkol var oda alkolik boyutunda değil bu beni rahatsız etmez cünkü bende alkolin tüm kötü alışkanlıkların içinde büyümüs bi kizim max 1-2 kadeh her aksam bu
onun dısında iyi beri
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle net olmayan kızlara kadınlara ayar oluyorum yani Zarardan başka bir şey değiller
01 Yorumla
Soran+1 yılne yapabilirim en başındada söyledim şimdide söylüyorum ona ben kendimi hazır hissetmiyorum
+1 yılAynen burada söylediklerini ona söyle inan o da acele etmeyecektir.
02 Yorumla
Soran+1 yılOna yetersiz gelmektende korkuyorum anlıyor musun. Ben hayatımda kendime bile vakit ayıramadım ki hiç. Öğrenci olarak geçirdim hep ev işleridir falan bilmiyorum mutlu oluruz inşallah
- +1 yıl
How i met your motherı izle evlenmeden önce fikir olur adamın eş arama şekli
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılEn başta girmeyecektin bu işe ileriyi düşünmeden hareket ediyorsunuz
06 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın ama bi zaman sonra şöyle oldu bana o kadar büyük iyilikleri oldu ki onu üzmek istemedim hiç sonra iş evliliğe kadar geldi
- +1 yıl
Menfaat için mi ilerledin yani? İyiliği olsa bile sevmiyorsun sonuçta şimdi daha çöm üzülecek söylemezsen de sen pişman olacaksın
Soran+1 yılhayır gercekten seviyorum ama ben bu kadar erken evlenecegimi düsünmezdim
- +1 yıl
Sen kaç yaşındasın o kaç yaşında
Soran+1 yılben 24 yaşına girdim. O 29 yaşında
- +1 yıl
Sen bilirsin ne desek boş
1.5 senede son iki hafta kala mi anladin cidden saka gibi!
10 YorumlaSana tek tavsiyem. Bu zamanda sana değer veren ve seven insanla evlen. İnan pişman olursun
00 Yorumla
+1 yılKendinden emin değilsen vazgeç, sonradan olmuyor bazı şeyler.
00 Yorumla
+1 yılSabırlı güçlü olmalısın üzme kendini toparla kendini doğru kararlar vermelisin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvlendiktn sonra geri dönüşü daha zor. Böyle bir durum varsa hemen bitirmelisin.
00 Yorumla
+1 yılBence kendine de karşındaki insana da yazık etme
00 Yorumla
+1 yılDoğru söylüyor çocuk oyuncağı değil madem sevmiyordun yolun başında bitirmeliydin
00 YorumlaBenim de nişanım var ay sonunda ve stresi o kadar büyük ki ben de aynı durumdayım
00 Yorumla- Devamını Gör (51)
Devamını Gör(96)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Düğünüme 2 hafta var evlenmekten vazgeçmek üzereyim. Pişman olmaktan korkuyorum. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer