Düğünüme 2 hafta var evlenmekten vazgeçmek üzereyim. Pişman olmaktan korkuyorum. Ne yapmalıyım?

O iyi bir insan seviyorum. Aşık değilim. Beni sevmesini seviyorum. Bana değer veriyordu bende değerimi bileni sevmek istedim. Başında işlerin bu kadar ciddiye gideceğini düşünemedim. Başladım bi işe devam ediyorum şu an işte. Akışına bıraktım lehime mi alehime mi bilmiyorum. Şimdi düğüne 2 hafta var geldi çattı. İşler aceleyede gelmedi. Uzun bir nişanlılık süreci geçirdim 1,5 seneden fazla. O zamanda zaman istemiştim anlayışla karşıladı ama geçen ay söylediğimde çocuk oyuncağı değil dedi haklı bazen başkası mı var aklında diyor haklı olarak. Ben pişman olmaktan çok korkuyorum. Küçüklükten beri korkarım evlenipte mutlu olan yok etrafımda. Zaten akrabamız normaldede. Kendisi 6 yıldır avukat. Çokta efendi biri. Bende yeni mezun avukatım bana çok yardımcı oldu. Durumu iyi sevgisine de güveniyorum ama ne bileyim. İkilemdeyim çünkü okul bitti kendimi hazır hissetmiyorum yıllarım okulla geçti hayatıma öyle birini almadım çok. Acaba tanımam gereken başka insanlarda varmıydı diye düşünüyorum. Sonrada kaderim bu demek ki diyorum. En başında da söyledim kendimi hazır hissetmiyorum sorumluluk alabilir miyim bilmiyorum. Bir evin hanımı olmak ne bileyim. Bide korkuyorum Herkes değişiyor ya pişman olursam?
Düğünüme 2 hafta var evlenmekten vazgeçmek üzereyim. Pişman olmaktan korkuyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla