AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
Çok yanlış hareket tarzı. Evlilik gelmeden önce düşseydin bunların telaşına keşke. Çok bencil birisin. Allah çocuğu korusun.
bencil biri değilim kendimide düşündüğüm gibi onuda düşünüyorum
öncedende düşünüyordum en başındandır ama geçer bu düşünceler diyip zamana bıraktım
geçmedi
Zamana bırakmakta bencillik. Acaba vicdanı rahatlatmaya çalışmak yerine, yaptığın bencilliği kabullensen mi?
bencillik değil kendi hayatımı düşünüuorum neden bencil oluyorum
Evlenmek istemiyorsun ki. İçinde böyle duygular varken evlenme derim. Zamanı gelince düşünürsün evliliği vs. Evlendikten sonra da bosansam mı acaba diye düşünmeye başlayacaksın çünkü. Çok da anlamı yok bu yolun.
onu seviyorum ama evlilik için erken olduğunu düşünüyorum
Sen öyle düşünüyorsan zaten senin için erken demektir
Çocuksun sen daha bu yazıdan çıkardığım bu. Allah akıl fikir versin. Insanlarin hayatına damdan düşer gibi girmeseniz tam emin olmadan keşke.
anlamıyorsunuz hazır değilim o böyle güzel şeyler söyleyip evlenmeyi düşününce geri çeviremedim alışırım düzelir her şey yoluna girer sandım ama öyle olmadı. Belki düğün telaşından böyle düşünüyorum dedim ama yok. lütfen benide anlayın hayatım okulla geçti 24 yaşımdayım ama kendimde hala bişeyler eksik olarak düşünüyorum. Ben en başındada söyledim ona. Kendimi yetersizde hissediyorum ya onu mutlu edemezsem ev işleri vs ne bileyim
O zaman korkularını, düşüncelerini otur karşısına açık bir şekilde anlat. Bu işlerin dönüşü yok ama bu iş olmazsa ve ayrılık gerçekleşirse sen hayattan bunun farkli şekilde tokatıni yersin gibime geliyor. Cünku umutlanmis bir insanı yarı yolda bırakacaksın. Neyse ailene de ona da anlat her şeyi sonuç olarak
aileme anlattım zaten ona da çok kez anlattım ama gözünde büyütüyorsun falan dedi hep. Belkide haklıdır gözümde büyütüyordur alışırım inanın bende bilmiyorjm
Benim yengemde abimle sevmeden evlenmişti ama abim onu çok seviyordu. Evlendikten sonra yengemde abimi çok benimsedi çok sevdi. Belki sende onunla birlikte oldukça daha çok seversin. Belki bunu bıraksan daha iyisi çıkmayacak karşına. Hayat hayal ettiğimiz, planladığımız gibi gitmiyor bazen. Elindekinden de olma, elden gidince daha çok üzülme ihtimalini de göz önünde bulundur.
işte bende bunu bildiğim için hiçbir zaman ona hayır diyemedim. Çünkü sevgisinden emindim bende sevmek istedim sevdirdi de kendini. Bilmiyorum ama evlilik öncesi herkes düşünüyormuş sanırım böyle şeyler
evlenme hazır deyilsen bence evli bir kadın ya da evli bir erkekle sohbet et bılgı al bence ya da vaz geç ilk gecedenmı korkuıyorsun
Pozitif düşünmeye çalış saçma sapan şeyleri aklına getirme
aynen kafamda kuruyorum şuanda
Bu kafayla evlenirsen ilerde cok pisman olursun.. kafandaki butun taşlari yerine oturtmadan karar verip evlenme.. hayat seni bu sekilde cok yorar mutsuz olursun
cok dusunmeye calistim ama yok yani bu hisler hep vardi bende toparlanamadim
Sende su anda kendimi gordum.. cunku seninki aliskanlik olmus sevgi degil.. ben lise 1 e giderken biriyle sevgili olmustum bende ona karsi ask yoktu.. ilerledi ilerledi aliskanliga dondu sonra hersey.. sonra ayrilmasida zor oluyor
Bu kafayla evliklikte de sıkıntı yaşarsın aldatmaya da gidebilir sevmiyorsun sonuçta. Ya sev ya da bitir.
seviyorum sadece duygusal olarak bişeyler eksik gibi hissediyorum
Seven insan evlilik asamasinda bunlara takılmaz. Sen ilk başta evlilikten korkuyorsun madem korkuyordun bu yola girmeyecektin kusura bakma kardeşim ama senin kendine güvenin yok.
Nasıl insanlarsınız siz ya adamı rezil edersiniz.
Bu ne ayrangonulluluk bu ne tutarsizlik
La malmisin koca buldun Ah ah evlen la. Karım olsa diye tapıyorum yok. Hazır koca yatağına gir becersin evine gir huzur ol. Siz kadınlar erkeklerin mutluluğunuz. Tapıyorum kadına adeta yokluk.
1 hafta aynı evde kalın. herşeyi yaşayın sonra onu uyurken seyret yüzüne bak saçlarını okşa aşık olucakmısın gör olur mu :)
daha önce onunla beraber kaldım zaten ev halinide biliyorum
hmm o zaman bırak akışına ayrıl aileni falan da umursama dünyasını başına yık çarp kapıyı çık ve arkana bile bakmadan yürü farklı erkekleri dene belki seversin ama o adama geri dönmek istediğin sana kapısını tekrar açmayacak bunu da unutmazsan iyi olur
Kurt kışı geçirir yediği soğuğu unutmaz.
bırakmak istemiyorum onu seviyorum geleceğimizi de düşünüyorum çok mutlu olabiliriz yani
şu an sadece düşünüyorum deli gibi😂 ciddi bi karar o yüzden ya sizde anlayın ama
Sen olmazsın, bu lafımı unutma.
neden gerçekten üzgünüm
ya benide anlayın lütfen
acaba düşünüyorum düğün telaşı falan strestendir herkeste oluyordur diye ama
bununla avutuyorum Şu an kendimi
kafam dolu bisürü sey soyluyor
Öncelikle şunu söyleyeyim aşk karın doyurmuyor. En büyük aşk max 3 sene de biter, sonrasında sevgi saygı varsa devam eder. İlişkinin temeli aşk değil bana göre sevgi saygıdır. Sen deli gibi seveceğin aşık olacağın birinin hayalini kuruyorsun belki de. Senin deli gibi seveceğin birinin sana değer vereceği meçhul. Sen diyorsun şu an ki hayatında ki insanı sevdiğini, o da seni seviyor. Eeee daha
Beni seviyor saygı sevgi herseyi görüyorum. Bende aşka çok inanmiyorum zaten. Benim için önemli olan saygı sevgi çevçevesi bunu bildiğim için ona hayır diyemedim zaten. Sadece dediğim gibi hayatıma çok insan girmedi ve bu kadar ciddiye gelen ilk insan oldu. Bu iyi bir şey mi bilmiyorum. Başkalarını tanımalı mıydım bilmiyorum. Mutlu olacağımıza da inanıyorum ben birbirimizi seviyoruz maddi durumumuz iyi. Anlayışlı biri sadık. Ama ya zamanla değişirse diye düşünüyorum. Ya ben yarı yolda kalırsam pişman olursam bişeyler olmazsa. Ya ben ona yetemezsem ne bileyim
Şöyle söyleyeyim önce kendine güven, bitecekse biter bazı şeyler buna engel olamazsın. Korkma yarın ne olacağından. Zamanla herkes değişebilir, sende. Buna her zaman hazırlıklı olmalısın zaten. Bunları düşünme. Sen evlilikten korkuyorsun. Evliliğin getireceği sorumluluktan korkuyorsun. Her doğruyu yaparsın bitebilir bir evlilik, ya da çok yanlış yaparsın devam edebilir. Her ilişkinin dinamikleri farklıdır. Bu yüzden yarını bugünden düşünürsen her alanda kaybeden sen olursun. Yaşanılacak Ali olmaz Veli olur yine yaşanılır bazı şeyler kaçamazsın. Bu yüzden arkana yaslan ve bugünün keyfini çıkar
çok teşekkür ederim başka yoruma gerek kalmadı. Gayet güzel söyledin
haklısınız dediğiniz her şey doğru duymak istediğim şeyler buymuş meğer. d şimdi rahat uyuyabilirim
haklısın ya illa olacağına varır kasmamak gerek herkes değişir ben değişebilirim belkide ben evlendikten sonra çok sevebilirim vardır öyle huylarım çünkü. Bişeyden kaçarım istemem istemem sonra ondan daha çok sevebilirim. Hem birbirimizi seviyoruz her şey güzel olacak. İşimiz gücümüz var. Herkes ev işi yapıyor ben neden yapamıyım neyim eksik ayrıca ne kadar zor olabilir ki her şey. İşimizde bir. Evimde yanımda işimde yanımda. İş konusunda büyük planlarımız var. Baya bi zaman sonra çoluk çocukta olursa mis gibi olur işte. Kafamın içini dinlememeliyim şu an ben
Dediğim gibi bu adam seni kendin olduğun için sevmiş, bu saatten sonra da kendin ol. Şöyle yapsam böyle yapsam diye düşünme bugün nasılsan yarında öyle ol. Kimse mükemmel değildir, olamazda. Evlilik, ev işi ya da yemek yapmaktan ibaret değil. Öğrenirsin, öğrenmemek istersen de dışarda yersin parada var diyorsun. Temizlikte de kadın tutarsın. Bunlar aşılacak şeyler.
haklısın bu zamana kadar akışına bıraktım şimdi kasmanın anlamı yok bundan sonrasıda olacağına varsın diyelim
güzel düşünelim güzel olsun hallollur her şey ya bu düşüncelerimde gider o zaman
Bu arada lafımı da alıyorum sen olursun. Hayatta her alanda başarılar ve mutluluk diliyorum size.
Teşekkür ederim inşallah mutlu oluruz
yorumun beni kendime getirdi valla sağol
Rica ederim İnşallah mus mutlu olursunuz ve güzeli yaşarsınız , son olarak dediğim gibi her zaman kendine güven.
Gercekten boyle sehler var mi ya nasil sırf kendi kendi duygulariniz icin insanlari böyle feda ediyorsunuz bencillikten baska bir şey degil bu
ayrılınca onun gibi birisini bulamıcaksın ama hiçbir şey hissetmiyorsanda işin zor çok yanlış yapmıssın iki ucu boklu değnek
Bir ömür mutsuz olacağınıza şimdi mutsuz olun , ileride mutluluğu ararken daha dikkatli olursunuz
- Memati Baş -
İyi bir insan olduğu için zaten sevmiyorsun onu. Kadınlar karaktersiz kötü erkekleri sever. İyi erkekler çekici gelmez
Ve yanlış anlama bu durum sadece senin için geçerli değil, genel olarak iç güdüsünde var her kadının
Burcun terazi mi? Dengesizlik ve kararsizlik var. Genelde terazilerde oluyo
burcum koç
Vazgeç... içine bi kere kurt düstümü ufacık bir tartışmada kımıldayıp durur
öyle oldu şu an ondan yana kuşkum yok problem bende şu an
1.5 yıl naptın sek sek mi oynadin , çok pişman olacaksin
hep düşündüm cevap bulamadım
Bak ne güzel baro ortamı, evlen sen birde ofis açın miss
ofisi var zaten ortağız artık
Ne güzel işte evlen git
Hemen karar verin karşınızda ki adamın hayatını da mahvetmiyin
Kumar oynuyorsun şu an umarım şansın yaver gider
inşallah sonucu güzel olur
İnşallah
Akrabansa sorun değil değişmez merak etme
inşallah öyle olur
aşk yoksa biter zaten
ama sevgi saygı var
şu var cinsel arzun uyanmalı ona sevgi saygı bir yerde bitiyor hergün yatağına iştahla alıcanmı sevgi saygı buna etecekmi
@MR_TERAPİST asıl sevgı saygı baki 🤦🏻♀️
@kardelen_aysee22 hayır sevgin olan herkesle yatamayabilirsin evliylek eşin oşmak ister birlikte tahatça olurmusun
Başka birisi mi var yoksa
gerçekten hayatımda ondan başka biri yok
Bişey hissetmedin mi ona karşı
Emin değilsen ne diye bu kadar uzatıyosun?
pişman olacağımı biliyorum
Sakın bu işi bozma köpppekler gibi pisman olursun
bende biliyorum pişman olacağımı zaten ama geçer dime bu düşüncelerim zamanla şu an düğün telaşından dolayı böyle düşünüyorum
Dugun sureci zaten stresli bi donem, bide kendi kendine evham yaparak iyice keyfini kacirma
Boşanmak daha zor o yüzden hiç evlenme boş ver
Boşanma adet olmuş artık doğru
evlenmek zorundayım onu yarı yolda bırakamam
Evlendınmı ya çok merak ediyorum evlendiysen de ne durumdasın iyi ki mı keske mı
Seninle yürümez desene
Evlenmek için evlenme bence kuzum
Sevmiyor SAN daha ssevemezsin
Doğru kararı verin
Evlenme nişanlına yazık aldatırsın sen ilerde
İyi düşün sonradan pişman olma
Hayatı dolu dolu yaşadım diyebiliyor musun
hiç diyemem
O zaman geri dön bu yoldan
Vazgeç gercekten
üzgünüm ama düşündüklerim bunlar
vazgecmek istemiyorum sadece kafamda sorular var
Kac yasindasin
24 yaşındayım nişanlım 29
Gercekten seviyormusun onu sence
seviyorum ama aşık değilim
Yazarmisn bana
adamın hayatını yakma bari
Evlenme
geri dönemem evlenicem
Evlen
evlenicem
vazgeçme kesinlikle
geçmiyeceğim ama kafamdaki düşünceler sussun istiyorum
O zaman bitir başkasına bak
Erteleyebilirsin düşünmek iiçin
çok erteledim zaten artık ertelenemez yumurta kapıya dayandı
evlenme madem boyle dusunuyorsan
onu yarı yolda bırakamam evlenicem
Evlenme.. boş ver..
Seviyomusun
Boş ver vazgeç pişman olmazsın.
Sevmıyorsan evlenme
Sarılınca kokusunı sevıyor musun?, ellerini tutunca ıcın kıpır kıpır oluyor mu? Mutlu hissediyor musun yanında öperken mutlu musun bunlara cevabın evet ise evlen
Buyu var sende
Knk saçmalama
saçmalıyorum dime
Şaka gibi
üzgünüm ya:(
Evlenme vazgeç
neden ya
sen çocuk beyinlimisin?
bununla ne alakası var anlamıyorsunuz evlenmek öyle kolay değil
bende sana, ev len me yazdım
Evlenme
Dm gelirmisin