Güncellemeler
+1 yıl
Görüldü attı arkadaşlar dağılabilirsiniz 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Yüzsüzlük yapıp bir mesaj daha attım, üstten okuduğuna eminim ama kanıtlayamam, ona da görüldü attı 😂 yazmamam gerekiyordu sana biliyorum ama deprem oldu diye yazmıştım haklısın dedim, ona görüldü bile atmadı, ama engellemiyor da , iyice yüzsüzleşip kendimi engelletirmişim 😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
6 Şubat depreminde bende yazdım cevap bile vermedi kendisi İstanbul da ailesi Malatya daydı
Bana da gelmeyecek cevap öyle hissediyorum, belki de yazarak ben hata yaptım. Neyse oldu olan yapacak bir şey yok
Öyle maalesef hayat tecrübesi olmuş olur
Neyse ya tecrübelere doymadım
Tecrübe bitmiyor maalesef 🤣😲
Aslında en büyük tecrübe eskiyi eskide bırakmak ta insanız işte
Amannnn napim ya, ölürsek sevdiğimize tek kelime bile etmeden ölmenin kime faydası var kafasına girdim sanırım
Anlık mod değişir oda merak etme
Nasıl yani
İnsanın anlık modu değişebilir yani şu an o modda olabilirsin yarın değişir
Aynen o yüzden yazmaması belki daha iyidir
Nerde deprem oldu ki ben duymadım
Görüldü attı, sonra ben deprem olduğu için yazmıştım haklısın ama yazmamalıydım dedim bana amin emojisi atmış, bende amin emojisi attım, sadece kalp atıp geçmiş, sanırım beni ya tamamen sildi hayatından ya da ben adımlar atıp gönlünü alayım diye ağırdan alıyor, hangisi emin olamıyorum
İnsanlik yapmissin
Ama görüldü bile atmadı, biraz bozuldum, belki de hiç yazmamalıydım
Salla geregini yapmissin gorur gormez cevap veriri vermmez. Kendi adamligi
Adam olmadığı için değil de doğru bulmadığı için yazmaz belki. Belki de hayati bir şey olmadıkça yazma dedim ya burnumu sürttürüyor
Salla fifi
Ben birazdan elim kırılsaydı da yazmasaydım moduna geçerim 😂
Sacma bitmis gitmis EX
Aynen görüldü attı sağolsun 😂
Konu tatlıya bağlandı o zaman
Ben bir mesaj daha attım, deprem oldu diye yazdım ama yazmamam gerekiyordu haklısın diye , ona görüldü de atmadı sağolsun
Ama bokhunu cikarma iste sende
Amin emojisi atmış
Bence yeterli. Ama aklin onda hala sen devam edersin bitmis bu olaya
Naz yapıyor gibi geliyor napim
Denenmisi dene bakalim
Sevgili olmadık ki hiç, o kaç kere sevdiğini hoşlandığını söyledi ben hiç bende seviyorum bile demedim
Sevdin mi
Evet
yazar
Naz mı yapıyor dersin
olabilir
Bir daha yazmak yüzsüzlük gibi olur demi
yazma sakın
Yazdım bile 😂 ona da görüldü bile atmadı, battı balık
ohooo sende😂
Valla rezil miyim sence 😂
Gurur onur haysiyet ara ki bulasın 😂
Emoji atmış sağolsun 😂
İyi yapmisin
Ama görüldü bile atmadı
Adam derdine dusmustur
Yok yıkılan eden yer yok, öğrendim , iyi yani şu an, dolaylı yoldan da öğrenebildim aslında , keşke yazmasaydım