Eski flörte deprem oldu bulunduğu yerde diye iyi misin diye mesaj attım. Apt@llık mı yapmışım?

Yazmak için düzgün bir bahanem olsun istiyordum. Deprem de olunca dayanamadım iyi misin diye mesaj attım. Görüldü bile atmadı. Yazar mı sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Görüldü attı arkadaşlar dağılabilirsiniz 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Yüzsüzlük yapıp bir mesaj daha attım, üstten okuduğuna eminim ama kanıtlayamam, ona da görüldü attı 😂 yazmamam gerekiyordu sana biliyorum ama deprem oldu diye yazmıştım haklısın dedim, ona görüldü bile atmadı, ama engellemiyor da , iyice yüzsüzleşip kendimi engelletirmişim 😂
Eski flörte deprem oldu bulunduğu yerde diye iyi misin diye mesaj attım. Apt@llık mı yapmışım?
Cevapla