"Kadın asla unutmaz, sineye çeker! Zamanı gelince, aynen iade eder." diyorlar. Sizce aşkta kadınlar mı, erkekler mi daha kinci?

Kim daha kinci? Erkekler mi, kadınlar mı?

Kadın asla unutmaz, sineye çeker! Zamanı gelince, aynen iade eder. diyorlar. Sizce aşkta kadınlar mı, erkekler mi daha kinci?

#inci

"Kadın asla unutmaz, sineye çeker! Zamanı gelince, aynen iade eder." diyorlar. Sizce aşkta kadınlar mı, erkekler mi daha kinci?
Cevapla