5 gün önce seni sevmedigimi düşünme dedi sonra beni çok yoruyosun sana karşı bişey hissetmiyorum dedi?

Erkek arkadaşlara sormak istiyorum.

Bunu neden yapıyorsunuz? :(

5 gün önce seni sevmediğimi düşünme sana saygı duyuyorum. İşten geldim saatlerdir ayaktayım ve sana ses atıyorum dedi. 5 gün sonra mesaj attım yeter yoruyosun beni, seninle konuşurken tartışmaktan bıktım ellerim titriyor. 10 tane mesaj atıp siliyosun işte aklıma gelıyor günümü negatif etkiliyorsun dedi. Halbuki hiç bişey yapmıyordum. Bana ben empati duygumu kaybettim yalvarırım benım yapamadıgımı sen yap. Arama müsait değilim konuşmak istemiyorum. Engelledim dedi. Akşam aradı son kez konuşup bitirelim. Bende engelle beni dedim. Madem rahatsız oluyosun dedim. Ben engellemek istemiyorum, iletişimde kalalım ben sen başın sıkısınca derdın olunca ara beni isterim bi gün ist lâ gelırsın ararsan bı kahve içeriz. Ama yok ben yapmam. Diyorsan engellerim dedi. Engelleştik ve 1 haftadır bitti. Anlamlandıramadıgım napmaya çalıştı..

5 gün önce seni sevmedigimi düşünme dedi sonra beni çok yoruyosun sana karşı bişey hissetmiyorum dedi?
Cevapla