Erkek arkadaşlara sormak istiyorum.
Bunu neden yapıyorsunuz? :(
5 gün önce seni sevmediğimi düşünme sana saygı duyuyorum. İşten geldim saatlerdir ayaktayım ve sana ses atıyorum dedi. 5 gün sonra mesaj attım yeter yoruyosun beni, seninle konuşurken tartışmaktan bıktım ellerim titriyor. 10 tane mesaj atıp siliyosun işte aklıma gelıyor günümü negatif etkiliyorsun dedi. Halbuki hiç bişey yapmıyordum. Bana ben empati duygumu kaybettim yalvarırım benım yapamadıgımı sen yap. Arama müsait değilim konuşmak istemiyorum. Engelledim dedi. Akşam aradı son kez konuşup bitirelim. Bende engelle beni dedim. Madem rahatsız oluyosun dedim. Ben engellemek istemiyorum, iletişimde kalalım ben sen başın sıkısınca derdın olunca ara beni isterim bi gün ist lâ gelırsın ararsan bı kahve içeriz. Ama yok ben yapmam. Diyorsan engellerim dedi. Engelleştik ve 1 haftadır bitti. Anlamlandıramadıgım napmaya çalıştı..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer