2 aylık sevgilim dün Instagram ve WhatsApp profiline ikimizin fotoğrafını koyalım dedi kabul ettim ancak Instagram'a koyamam akrabalar var dedim sadece WhatsApp'a koydum ama o ikisine bir koymuş o sırada bende ınstagram'dan kaldırayım mı dedi koymak istiyorsan sıkıntı yok sende kalsın dedim bugün kaldırmış madem dün neden neden bana sordu madem ben Instagram'a koymadım diye onun kaldırdığını düşünüyorum her şey karşılıklı mı yani onda olsa ne olurdu zaten onun akrabaları falan biliyor bizi sırf bana gıcıklığına kaldırdığını düşünüyorum bugün mü aklına geldi nazarmış bilmem neymiş 😒
Bu yaptığı dengesizlik değilmi dün koyup bugün kaldıracaksa fotoğrafı neden koyuyor ben mi abartıyorum?
Gıcıklığına ya da takip ettiği kişilere gözükmesin diye kaldırmış olabilir ama bunlar çocukça konular. Koyup koymaması çokta önemli olmamalı. İlişkinizi insanların gözüne sokmanıza gerek yok.
Ya zaten koymayı kendi istemişti madem baştan koymasaydı dün koyup kaldırması insanı tuhaf hissettiriyor anladın mı koymasa da zaten benim için bir sıkıntı yoktu açıkçası zorla yaptırmadım yani ben bunu
Siz koymadınız diye alınmış olabilir ama yine de yaptığı saçma ve çocukça bir davranış. Koymamanızın sebebini söylemişsiniz zaten. Çokta takılmamak gerekli bu gibi konulara kişiler arasındaki küçük kavgalar ilişkinin itibarini zedeleyebilir. Bir daha yaşanmamasına dikkat edebilirsiniz.
Aynen çok haklısınız kesinlikle ben bir şeyi zorla ısrarlarla yaptırsam kaldırmakta yine haklı kendisi koymak isteyip kaldırması tuhafıma gitti ben o istiyor diye WhatsApp'a koydum Instagram'a koymuyorum diye anlayışla karşılamasını beklerdim gıcıklık olsun diye kaldırması 27 yaşında bir kişiye yakışmıyor dediğiniz gibi baya çocukça davrandı
Tamam ancak ben ona durumu açıkladım bir erkeğin koyması ile bir kadının koyması farklıdır laf falan çıkabilir akrabalar arasında daha ilişkimiz yeni ileride Ben de koyardım yani birkaç aya ayrıca WhatsApp'a koymuştum
Sonuçta koymak isteyen o değil mi Ben hani zorla koydursam anlarım da Ben onun isteği ile WhatsApp'ıma koymuşum ona zor mu geldi yani Instagram'a koymak
Bence yanlış düşünüyorsun akrabalara göre mi hareket ediyorsun sonuçta illaki bilmeleri gerek tabi ciddiysen bence akrabalarına tanistir nereye kadar gizliyceksin hayatını yaşa o ne demiş bu ne demiş bence kulak asma milletin ağzı torba değil ki buzemezsin ama onlar yüzünden kendine ve ilişkine zarar veriyorsun sevgilin de heves etmiş sen öyle diyince kırılmış senin profilinde olmayınca çekmiş bence dediklerimi düşün kendini kısıtlama annen ve baban bir şey demiyorsa kimsenin bir şey demeye hakkı yoktur.
Babamın haberi yok kanka bir erkeği ailene söylemek için 2 ay yeterli mi sence bir bunu da düşün aslında bu birilerinden kaçmak değil kendi güvenliğimi düşünmek oluyor çünkü haberlerde her gün görüyoruz yani kadınları öldürüyorlar kocaları bu devirde bir anda güvenip yuva kurulmaz kusura bakma ama ufak şeyleri trip atıp fotoğraf kaldıran erkek de ne bileyim etek giysin her şey zamanla olur
Tabiki de Yeter asıl şimdi bilmesi lazım farz edelim sana bir şey yaptı eee baban böyle öğrense adamın güveni kırılmayacak mi şimdiden tanıştır kızın kimle görüştüğünü bilsin asıl soylemezsen baban kizabilir o zaman güveni daha çok kırarsın. ve tanıştıktan sonra babanda severse koyarsın o zaman hem wp koymuşsun baban nasıl görmüyor onu anlamadım
Babam sevgili olmaya karşı birisi o yüzden iş ciddiye giderken söylerim şu an bilse konuşmama izin vermez güven 2 ayda sağanacak bir şey değil bu arada emin olmadığım bir sürü davranışı var yani o insanı tanımak için belli bir zaman gerekli tanımadığım bir adamı aileme biz bununla ciddiyiz deyip evlenemem insanlar zaten kısa sürede birbirine güvenip evlendikleri için bu fazla boşanmalar ve cinayetler oluyor basit değil bu işler
Aile yapıni bilemem ama devir gerçekten çok kötü sende dedin neler duyuyoruz ya başına bir iş gelirse o zaman n'olacak baban hiç izin vermez şimdi söylesen hayatımda biri var diye en azından kızın kimle görüştüğünü bilemeli bence zaten tanistirmazsan şimdi ilerde sorun çıkarsa babanın güveni hep kırarsın ve sana daha hiç güvenmez.
Geri koy mu diyeceğim yüzsüz gibi knk ben ona bir kere bile fotoğrafımızı koy demedim dün kendi açtık konuyu koy madem dedim Ben de koyayım WhatsApp'a dedim o şekilde gelişti olay insanlarla uğraşmaya gerek yok konuyu açmadım bile buraya attığım yazışmadan sonra keyfi bilir bu tarz davranışlarıyla beni kendinden soğutur anca zaten WhatsApp'tan kaldırdım artık onu dersini almıştır 😂