Neden bu tanıma adında erkekler kızları kullanıyor sonra evlenmiyorlar?

Tanıyalım birbirimizi diyip 1 ay 1 yıl falan kullanıp bırakıyorlar kızlar bence bir evlilik için minimum 1 hafta tanıyın ailesini gondermezse ayrilin
Neden bu tanıma adında erkekler kızları kullanıyor sonra evlenmiyorlar?
Cevapla