Öyle bir olay olduğunu sanmıyorum. Bu kadınların ‘Erkekler or. pu kadınları beğenir takılır ama bakire kadınla evlenmek ister’ sorusuyla aynı. Kadınlar daha çok sizin ‘piç’ diye tabirlendirdiğiniz erkekleri belki adam ederim kafasıyla uzun vadede takılır günü birlik takılmazlar. Artı olarak kimisi de o erkeklerin umursamazlıklarından ötürü ‘hayır’ cevabının cazibesine kapılırlar. ‘Oha nasıl bana hayır der!’ kafası Saygılar
Kadınların çoğunun durumun farkında olarak yaptığını sanmıyorum, biz aşık olunca gözümüz pek bir şey görmüyor. Adam gibi adam sanıyoruz ama o gerçek yüzünü, canı sıkıldığı zaman ayrılık zamanı gösteriyor. Ayrıca bunu bilerek yapan kadınlar da mutlaka vardır. Onun da cevabını vereyim. Takılırken eğlenilecek kadınlarla takılıp, evleneceği zaman saf kadın arayan erkeklerden pek bir farkı yoktur..
Erkekler niye azcık saf bulduğu bütün kızlarla her boku yiyp sonracıma aşık olmadığı ama sevdiği kızlarla evleniyorsa o yüzden. Hangi yandan baksan bu böyle. Kızmayın ama ya elinden tutun sevdim ben bunu diye delikanlı gibi yürüyün alın gidin ya da böyle caz yapmayın. Biz size birşey diyoz mu aynısını yaparken , siz iyiyken iyi kötüyken zaten şöyleydi hop başka kıza o kıza yol. Size hak bize mi mübah? Ayrılmasak ayrılcaklar zaten ayrılıyoz yine biz yanlışız. Sizin yaptığınızı yapıyoz yanlışsak sizden öğrenmişizdir. Kişi harbiden kişinin aynasıdır canlar. Hadi bakalım.
Genelleme yapmaktan bıkmadınız mı herkes aynı değil şunu öğrenin artık sonra ön yargılarınız alıp başını gidiyor o p.. Diye tabir ettiğin erkek diye geçinen varlıkları seçen kızların aklı yok ya da aşk diye kendilerini kandırıyorlar sonra anlıyorlar gerçi ama çok geç
Kendi adima konusayim bazi p. cler kendini öyle pazarliyor ki melek sanki or. spu c. ocuklari sonradan foyalari ortaya cikip nasil bir kardeşim olduklarini gorunce de sepetliyorum ben sahsen karaktersiz bir erkegi babama evlenecegim adam diye tanistirmam
Aslında bende bu konuda muzdaripim fakat gel görki bilimdede bu sorunun bir cevabı yok sadece yaptığım gözlemler yaşadığım ilişkilerden yola çıkarak şu tezi söyleyebilirim kadınlar doğru dürüst ne istediğini bilmediği kanaatindeyim bundan mütevellit adam gibi adamlar efendi erkekler hep teoride kalıyor sonra vay efendim niye mutlu değilim hayat çok sıkıcı bla bla uzayım gidiyor bu sorunlar başta hata yapmadan doğrusunu bulsalara şaşıracağım #Hükümdar
Nasıl ki siz erkekler "evlenmelik" ve "eğlenmelik" kızlar diye ayırım yapıp, bekar kızlarla her haltı yiyip iş evlenmeye gelince ufak ufak uzaklaşıyorsanız kızlar da aynısını yapıyor demek ki.. Daha kaba tabirle de anlatırdım ama gerek yok :)
kizlar iyi yapiyorrr onceden sadece erkekler yapjyodu kizlarda azina siciyor simdi erkekler hakediyor ohj hepiniz birbirinizi bulmussunuzz namusuzlar simdi erkeklere hic acimicaksin
İki cins için de geçerli bu durum. Bazı insanlar var; hayatları boyu her naneyi yiyip '' temiz '' isterim diyen. Bazı delikanlılar da yok değil, '' tecrübe isterim '' diyen.
Böyle bişey yok arkadaşım erkeklerle takılmıyolar Zaten arkadaşım erkek diye de bişey yok. Herkese yazan erkek tabi çok kızla takılmış olur olasık artar yani efendi erkekle evlenmek istemesi durumuda yalan bence👍🏻
bu konuda bız erkekler cok cekıyoruz aynı sey gıbı o kadar kadınla yatıp bakıre kadınla evlenmek ıstemek gıbı ya da bakıre deılse hayatta evlenmem dıyen erkegın pempesı bu kadınlar
Ve çenesi olan tip olmasa da çene varsa her türlü götürürsün tipim gayet iyi ama bazen çekiniyorum giremiyorum olaya ama ağzı iyi laf yapan adamlar tek tek götürüyor görüyorum.
Paranın payı büyük diye düşünüyorum günümüz kızlarıni tavlamak için en basitinde bir kafeye götürecen birşeyler ismarlayacaksin. Konuşması için cene+para bence artık
Tabi para bir yerde etken doğru cafe mafe işinde haklısın kimisinin babası zengin kimisinin iş yeri falan var durumu iyi altında lüks arabası bizde bişey yok tip hariç dd
Bu yuzden koca bulamiyorlar etrafa saldiriyorlsr. Ve geçmise bakilmamali. Bekaret beyindedir (beyinde olsa bacak arandakine sahip çıkardın) Gibi şeylerle savunuyorlar kendilerinj
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Onlar kasarlarla takilip namuslu kizla evlenmek isteyen erkekler gibi
İnsan büyüdükçe beklentileri değişiyor. Kastım efendilik değil tavizler vererek farklı kişileri tercih edebiliyor ve mutlu olabiliyor. Bir ömür yalnız kalmayıp istediğin birisiyle zaman geçirmen dileğiyle..
Varsa efendi erkek evlenek hepsi arkadaşım ben de bu yüzden İskandinav koca arıyorum
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Uamlız görsel deki çocuk yıkılıyo çok yakışıklı aöan tanrım didim😨😱
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çünkü arkadaşım erkek fırıldak olur gözü dışarda olur. kasar kız da oylee ondan.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Nasıl ki erkekler evlenmeden önce eglenmelik kızlarla çıkıyorsa, kadınlarda arkadaşım erkeklerle oluyor. Sonra niye evlenmiyor çünkü arkadaşım olduğu için
Erkekler niye kaşarlarla takılıp hanım hanımcıklarla evleniyorsalar ondan. Gerçi siz hanım hanımcıklarla evlendikten sonra da kaşarlarla takılmaya devam ediyorsunuz orası ayrı.
En İyi Cevaplar