Erkekler bakıyor sapık gibi ben sevgilimin düzgün giyinmesini rica ederim oda beni kırmaz bende onun dedigi sekilde giyinirim ve mutlu bir ilişkimiz olur
Sevgilimin ilkiyim benimde ilkim o ve 4 senedir beraberiz küçükken tanıştık ve 4 yıl oldu benim için bir sorun olurmuydu hiç bilmiyorum ama istemsiz bazen sinirlenebilirdim ama sinirlenmek gereksiz geçmiş geçmişte kaldı
Öyle mekânlarda tip tıp bakanlar, içip sap sup eglenmekten çok karı kız erkek kesmeye giden sayısı çok o yüzden oda terso ha hadi bir şekilde okey derim belki çok ısrar eder ama o etek boyutuna karışır hatta eteğe karşıyım. Sen başkasına sor ben aşırı kıskancım. Magaramda rahat bırakın sksjsjsj
Etek tayt konusu zaten çizgidir. İzin versem Max diz seviyesi olur. Ortam pis sonuçta erkegiz biliyoruz. Biz arkadaşlarla bak gezmeye giderken düşün off şu kıza bak açık giymiş kim bilir neler yapmıştır. Biri der off sunun bacaklara bak falan , ee baksana mk neye bakcan sizene mk ne giyerse giysin öyle ortam varken gelde giydir. Yakınlarından görüp igrenirken bir de
Erkeklerin kıskanç olduğunu az çok kıyafete karışma mevzusunu duymuştum kendim de kıskanç erkeğe denk gelene kadar tahmin ettiğimden daha da kıskanç erkekler varmış birisi eğilme falan diyordu 🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben sevgilimin giymine bile karışıyorum clup mu hahsha güldürme ölü bile olsam gidemez
O ne öyle ölü olsam bile gidemez 😅. Beraber de mi gitmezsiniz? Beraber gidince de mi giyemez
Olum sevgilimin vucuduna ne bakacak millet
Ne belli bakacakları
Erkekler bakıyor sapık gibi ben sevgilimin düzgün giyinmesini rica ederim oda beni kırmaz bende onun dedigi sekilde giyinirim ve mutlu bir ilişkimiz olur
Erkeklerin ne giydiği çok dertti 😂. Peki denizde bikini giymesi sorun mu?
Kızım allah allah bunlar ne biçim soru tabiki de giyemez
Bikini ne aman yarabi ölüp dirirlirim
Normalde olsa belki karışmazda biraz kaslıyım ve vücudumun gözükmesini bazen istemiyor
Valla siz erkekler bazılarınız çok kıskançsınız kadına 2 gün bile denizde bikini giydirmeyeceksiniz. Peki senden öncesi önemli mi bakire değilse?
Sevgilimin ilkiyim benimde ilkim o ve 4 senedir beraberiz küçükken tanıştık ve 4 yıl oldu benim için bir sorun olurmuydu hiç bilmiyorum ama istemsiz bazen sinirlenebilirdim ama sinirlenmek gereksiz geçmiş geçmişte kaldı
Ayrıkdıktan sonra bile gidemez
Ne alaka ayrılmışsınız
Yine olmaz öyle ysni senin ex cluptaymış falan daha neler
Sen abartıyorsun valla
Öyle bişi imkansız ağa sjssj
Sen de mi öylesin
Evet
Beraber gider misiniz? Beraber giderken istediğini giyebilir mi
Öyle mekânlarda tip tıp bakanlar, içip sap sup eglenmekten çok karı kız erkek kesmeye giden sayısı çok o yüzden oda terso ha hadi bir şekilde okey derim belki çok ısrar eder ama o etek boyutuna karışır hatta eteğe karşıyım. Sen başkasına sor ben aşırı kıskancım. Magaramda rahat bırakın sksjsjsj
Cidden kıskanç erkekleri anlamak zor. Kıyafet aşırı geliyor
Etek tayt konusu zaten çizgidir. İzin versem Max diz seviyesi olur. Ortam pis sonuçta erkegiz biliyoruz. Biz arkadaşlarla bak gezmeye giderken düşün off şu kıza bak açık giymiş kim bilir neler yapmıştır. Biri der off sunun bacaklara bak falan , ee baksana mk neye bakcan sizene mk ne giyerse giysin öyle ortam varken gelde giydir. Yakınlarından görüp igrenirken bir de
Erkeklerin kıskanç olduğunu az çok kıyafete karışma mevzusunu duymuştum kendim de kıskanç erkeğe denk gelene kadar tahmin ettiğimden daha da kıskanç erkekler varmış birisi eğilme falan diyordu 🤣
O eğilme mevzusu onu dememe gerek yok sanırım sjsjsj
Vermezler