Seven sevdiğine vakit ayıramıyorum çok yoğunum diyebilirmi yoksa o vakiti yaratırmı?

Arkadaşlar biriyle beraberim 1.5 yıl boyunca ona karşı birşeyler hissetmiyordum ama o çok seviyordu beni bebek gibi severdi sonra ona karşı birşeyler hissetmeye sevgimi göstermeye başladım ve bana umursamaz davranmaya başladı örneğin gün içinde mesajlaşırız geç cevap vermez ama beni ben onu aramasam hiç aramaz insan sevdiği kişinin sesini duymak istemez mi? bunu haricinde 3-4 haftada bir buluşuruz hatta bazen tüm gün boyunca ondan haber bile alamam merak edip üst üste aradığımda niye ortalığı velveleye veriyorsun diye bana sinirlenir haftada 2 defa buluşmak normal bişey bence ben bu aralar görüşmek istediğimi söyleyince bı sürü borcum va maddi yönden sıkıntılıyım senin yanına gidip gelmem masraf o yüzden biraz sabret diyor genel olarak böyle bı ilişkimiz var
Seven sevdiğine vakit ayıramıyorum çok yoğunum diyebilirmi yoksa o vakiti yaratırmı?
Cevapla