Eşiniz, sevgiliniz, arkadaşlarınız, dostlarınız kimlere zaman ayırıyorsunuz , Ben arkadaşlarımla birlikte güzel zaman geçiriyorum sohbet muhabbet eğlenceli güzel oluyor sizler neler yapıyorsunuz klasik avm gezmeleri mi yoksa farklı aktiviteler mi?:)
Aslinda sevdiklerimize daha kaliteli zaman ayirmak icin calisiyoruz bence. Zira gelirimiz ne kadar iyi olursa o denli guzel ve ferah yerlerde sevdiklerimize vakit ayiririz. Bazilari para icin kariyer icin calisir. Onlarin en iyi dostlari yalnizliktir.
Yalnızlık güzel olabilir fakat nereye kadar insanın hayatında paylaşacağı birisi olmalı bende böyle düşünüyorum yapacağı kariyeri birlktede yapamaz mı?:)
Hayatımda birisi yok kaldı ki burdan olmuş olsa sizinle bu konuşmayı yapmam mümkün mu sizce?:) sadece insanlara karşı güven siz oluşum hatta bir iki arkadaşla Paylaşımlarda konuşuyoruz onlar da iyi insanlar oldukları için sohbetmiz buradan devam edebiliyor zaman zaman:) sizinde yorumlarınınz ondan dolayı da takdir ettiğim görüşleriniz var
ayirabildigimi dusunuyorum. Aslinda karsi tarafin cevap vermesi gereken bir soru. Insan kendinin hatasiz ve kusursuz olduguna inanmasi gibi birsey. Insanin kendisini nasil gordugu degil nasil gorundugu onemlidir.
Onun orası öyle lakin ben kendimi biliyorsam az çok tahmin edebilirim onunda benim hakkmda ne düşündüğünü sevdiklerimiz diyorsak buda gönül iliskisiyse daha cok zaman ayırıp sevgimizi ilgimizi belli etmeliyiz:)
Hayatım çok hecanli geciyo bir bakmisim samsun bir bakmisim. ist çanakkale ızmir öyle gidiyor sevdiklerime iş dışında zaman ayarabiliyorum ama hayatım eylenceli geciyor
Yanlis hatirlamiyosam olur bensize bu konuyu bir kahfe eşliğinde oturup uzun uzun konuşalım demiştim sizde olur demiştiniz bn ona isinaden söyledim. blkide bn yanlış anladim
hahgaha😀öyle pazardan manavdan domates almaya benzemez bu işler soylim seçici olmakta yarar var ızmir de guzel kızlar vardır diğer arkadaşın ismi neydi unuttum ya onada söyleyeyim😀
Valla ben el atkadim da doğru olanı söyledim kız da bulunur erkek de önemli olan adam gibi adam olması her defansında şekilde seni taşıması gerekli Allah iyilerle karsilastrsin ne diyeyim😀diğer arkadaşı da davet edelim
Genç de olsa şimdiden doğru hareket etmek gerekli şöyle ki tabi insan biraz yanına yakışanı ister lakin bununla birlikte karakteri kişiliğide çok önemli:)
@hayattanb senin düğüne hediyesiz gelirmiyim memleketi biliyosun ben altınsız gitmem düğüne... @ trance12fusion da tekne de yapacağına göre ona da altın şart nede olsa küçük kardeş ;)
Olabilir.. İzmir küçük ya.. Evet tekne gibisi yok.. ama illa zengin olman gerekmez.. 25metre bir motoryat ve kaptan kıralıcan.. kır düğünleri daha fazla masraf..
@trance12fusion bak ciğerde gözmü var löp löp et göz mü var sen canlı halini unut... löb löb acılı bir gün önceden terbiye edilmiş süt de dinlendirilmiş et üfff yanına soğan sarımsak maydonozdan yapılmış full acılı piyaz , az bişey çiğköfte , yanına marul , soğuk meze olarak humus ali nazik ve beyaz peynir ohhhh birde rakı allah allahhhhh
@hayattanb arkadaşım ben geliym istanbula bu yazdıklarımı hazırlarım ben sana ya da sen gel buraya illa teknede balık mı yiycez mangal yakalım kaptan da var ohhhh
usta tarifini vermez herkes o kıvamı tutturamaz :D sen ne zaman geleceksin onu söyle ben yapacam sana... sen gelmezsen ben geldiğimde İstanbul'da samatyada ocak başında yaparım sana tabi ocak başı dediysem ocağa ben geçecem senin için ;)
En İyi Cevaplar