Merhabalar,
İzlediğim bir dizide karaktere soruyorlar hayatta neyden pişmansın, diye. Karakter "Sevdiklerimle yeterince zaman geçiremediğimden" diyor. Sevdiklerinize yeterince zaman ayırıyor musunuz?

Gideyim de yeğenimi hüpleteyim yanaklarından😅🥰
Merhabalar,
İzlediğim bir dizide karaktere soruyorlar hayatta neyden pişmansın, diye. Karakter "Sevdiklerimle yeterince zaman geçiremediğimden" diyor. Sevdiklerinize yeterince zaman ayırıyor musunuz?

Gideyim de yeğenimi hüpleteyim yanaklarından😅🥰
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Yapabildiğim kadar hayat sorumluluklarla dolu yapmamız gerekenler ve sevdiğimiz için yaptığımız şeylerle.
Kendime zaman ayırıyorum yeterince
Seven zaman ayirmaz , zaman yaratir diyor sair , anlayana , siz hala sevildiginizi zannedip kandirin kendinizi
👏👏👏
Elimden geldiğince, elbette zaman ayırmaya özen gösteriyorum. Sevdiklerim benim için çok çok önemli ve değerli..
Bu konuda emin degilim.
Aileme pek vakit ayırmıyorum. Arkadaşlarıma ve kız arkadaşıma daha çok vakit ayırıyorum.
Emin değilim vakit kısıtlı sevdiğim herkese yetemiyor bazen
Bugüne kadar fazlasıyla zaman ayırdım. Pişman olacağım bir durum yok 🙄
Ben ayırıyorum da bana kimse vaktini ayirmiyor bu kötü😏
Zaman çok değerli, bunu da beni mutlu eden çevrem ile değerlendirmeyi güzel buluyorum.
Çok zaman ayırdım final bej kaybettim o kaybetti ,,
Evet yeteri kadar zaman ayırabiliyorum
Bu yüzden bir tarafları kalkıyor ve şımariyorlar
Sevdiklerime ayırmaktan kendime ayıramıyorum
Ayırdığımı düşünüyorum
Sevdiklerim yok
Ayırmaya çalışıyorum 😌
Tüm zamanlatım oğluşlarıma feda 😉
Kendime zaman ayırıyorum evet
Sevdiğim yok ki zaman ayırayım
Sürekli ona yazma isteği delice 🥰
Aynı evde yaşıyoruz. Yeterince bence
Şimdilik evet
Maalesef ki
evet fazlasıyla
Sevdiğim biri yok genel
Hayır
Evet
Fazlasiyla..
Evet
Evet fazlasıyla
Hayır
Hayır.
Ayıramıyorum.
Hayir
evett