
Ben böyle bir hisse kapılırsam büyük ihtimalle aldatılıyorumdur zaten. :D Durduk yere de kimse kimseden şüphelenmez.. Kanıtlamaya çalışmam gibi.
Aldatıldığınızı hissederseniz, bunu kanıtlamaya çalışır mısınız?

Ben böyle bir hisse kapılırsam büyük ihtimalle aldatılıyorumdur zaten. :D Durduk yere de kimse kimseden şüphelenmez.. Kanıtlamaya çalışmam gibi.
Aldatıldığınızı hissederseniz, bunu kanıtlamaya çalışır mısınız?
Hayır kimseye kanıtlayacak bir şeyim yok. ayrıca ben net bir karar almadan önce kanıt olmasını beklerim ama zaten eşimden ya da sevgilimden şüphe bile duymam ona güvendiğim için aklımdan öyle bir şey geçmez
Elbette kanıtlamak önemlidir yani sadece şüphe üzerine his üzerine aldattığını veya aldatmadığını söylemek mümkün olmaz, Ama zaten bir insan şüphe ediyorsa Bununla ilgili elinde deliller ya da kendisine göre şüphesini haklı çıkaracak sebepler vardır. Sonuçta kimse kafasında durup dururken kurup da hadi ben senden şüpheleniyorum sen beni aldatıyorsun diyecek hali yok. Ama tabii bunu kanıtlamak ve buna göre davranmak önemli olan hiçbir şey yani bunu yapamıyorsanız sadece şüphe üzerine bir insanın üzerine gitmek haksızlık çıkmasına neden olur haksız çıkmaya neden olur.
Tabii ki, pisliğini yüzüne vurmadan duramam. Senin dediğin gibi hissediyorsam vardır muhakkak bir şey. Elinde sonunda soğukkanlılıkla takip eder kanıt bulurum. Sonra vay haline.
Birşeyi hissediyorsam zaten gerçek olma ihtimali yüksek demekdir.. ama yine de tam emin olmadan yargılamam.. ama sorgularım gözlemlerim.. ve kısa zmnda da belli olur her şey
Cevap
6Cevap
ilk önce sorarım tepkisini ölçerim. eğer tavırlarında bir değişiklik varsa araştırmaya başlarım
Ben de böyle hissedersem aldatılıyorumdur. Kanıtlamaya çalışmam er geç bir şekilde kendiliğinden çıkıyor ortaya. Ama tetikte olurum.
Kadınlar hissediyorsa doğrudur zaten kanıtlamaya gerek yok😀
Hissetmedim, kanıtlar kucağıma düştü. Allah çıkardı karşıma.
Çok titiz bir insanım. Kanıtlarımı toplarım. Yüzüne çarparım.
Kanıtlamaya çalışmam direk ayrılırım içimde şüphe kalsın istemem
Karşı tarafa hissettirmeden kendime kanıtlamaya çalışırım.
Kanıt demeyelim de emin olmak adına öğrenmeliyim muhakkak..
emin olmam için öğrenmem, görmem ve bilmem gerekli
Ortaya çıkartmaya çalışırım. Emin olmalıyım ona göre yolumu çizeceğim çünkü
Tabi ki %100 emin olmam gerekir.
İntikam almak adına kanıtlarım
Tabiki emin olurum önce
Kanıtlamaya çalışırım.
Denerim ama sessizce de gidebilirim. Bilemedim
Uğraşmazdm uzaklaşrdım
İyi araştırma yaparım
kesinlikle uğraşırım
yoooo
yo engeller gecerim
Çalışmam hissettiysem doğrudur.
Peşine düşerim evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?