Sevgilimle ilgili sorunum var lütfen fikir verin?

Sevgilim dediğim çocukla geçen sene Haziran da sevgili olduk ve 4 ay devam etti. Üzülüyordum bazen üzüyordu ama çok üzmemişti zaten her ilişkimde üzüldüğüm için dayanamadım ve ayrıldım. 7 ay boyunca ayrı kaldık sürekli sevgiliyken de yazıyordu arıyordu sevgisini gösteriyordu. Bu sene 25 Martta affettim ve tekrar olduk. Çocuk olmadan önce çok ilgiliydi seviyordu arıyordu dinliyordu yazıyordu buluşmaya çağırıyordu. Bir kaç kere ağladım buluşmaya çağırmıyor diye ben çağırdım ama hep işi oluyordu güya gelemiyordu. Geçen sene sürekli buluşmaya çağıran çocuk bu sene gelemez oldu. Her neyse öyle böyle derken geçen günlerde arkadaşıyla kavga ettim afedersiniz ama bana bacım dedi ve bende ona küfür ettim aynı şekilde. Üstüme geldi arkadaşı alıp götürdü sonra arkadaşını başka yere gittiler. Mahalleye gittik arkadaşım vardı yanımda tam oturdum yazmasını bekliyordum ki ayrılık mesajı aldım. Sürekli eve git diyordu zaten tek çıktığım yer mahalle biliyor ama eve git demekte ısrarcıydı, o gün bir sürü kez eve git falan dedi şakalaştık sanıyordum gülüyordu çünkü. Mahalleye gittim oturdum işte sözümü dinlemiyorsun ben ayrılıyorum mesajı attı görünce şaka sandım sordum ama cevap vermedi görüldü attı baya ağladım annem çok korktu nefes alamıyordum 3 gün çok kötü oldum üzüntüm mideme falan vurdu kusup duruyordum. Dayanamadım yazdım arkadaşlarım yazma demişti ama gece çok kötü oldum diye yazdım ilk defa böyle oldu gidip yazmazdım normalde. Konuştuk falan barışmak istedi yine affettim. Çocuk ilgi sevgi göstermiyor önceki gibi aramıyor yazmıyor ama instagramda dolaşıyor arkadaşlarıyla konuşuyor. Annesi yakın zamanda ameliyat oldu ve yanında olmama izin vermiyor yine pek yazmıyor aynı şekilde konuşmak istedim gerçekten hala çok kötüyüm ve bana annemden başka kimseyi düşünmüyorum dedi. Düşünmesin ama beni de bu hale getirmeye hakkı yoktu. Ben hayatımda ilk kez böyle oldum ve çok kötüyüm. Umursamıyor gibi, yanında olmama da izin vermiyor ve ben ne yapacağımı bilmiyorum yazmasını bekliyorum ben ilgimi çektim yazmıyorum aramıyorum o yapsın diye. Ama pek yazmıyor ne yapmam gerek fikir istiyorum lütfen gören herkes okuyup fikir versin.
Sevgilimle ilgili sorunum var lütfen fikir verin?
Cevapla