Bir aydır ilişkim var erkek arkadaşım ben ara sıra gidicem geç oldu falan diyince bak yoksa bodruma kapatırım seni hani filmlerde oluyor ya falan diye üç beş kere şakaya vurdu fakat ne bilim aynı şeyi tekrar tekrar söylemesi gerdi beni biraz ben mi abartıyorum sizce?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
şaka evet
Ateş olmayan yerden duman çıkmaz tada şöyle söyleyeyim dervişin fikri neyse zikri odur
Doğrusun fakat kişiliği böyle olsaydı önceki dokuz aylık sevgilisine yapardı dimi sadece laf arası tekrarladı bunu biraz canım sıkıldı
Sen yinede dikkat sadece kendim için
Peki teşekkür ederim 🙏
Rica ederim aşıksın ona benliki
Hoşlanıyorum tabi seviyorum fakat bu Bodrum şakası beni biraz geri çekti
Neden öyle dedin bu arada 😇
Ne oluyor da bunu kullanıyor yaslariniz kac
Ben 23 o 22 onu sevdiğimi nasıl anladın
Ya ben ara sıra gidicem gidicem diye tutturuyorum bazen de sinirlenince neyse bir ara telefonum içerde kaldı bende almak için gittiğimde diğer odada onun elinde gördüm birden sinirlendim çok o an dddim gitsem sana ayıp olur mu falan çıkıp gittim arkamdan geldi ben başka yerdeydim beni bulamadı çok yalvardı geri gitmem için ne olduysa o günden sonra oldu
Nasıl ne tür ilişkiniz var sizin o seni kaybetmekten korkuyor o jesjn
Sevgilim işte ne tür derken anlayamadım dediğini ya bana dedin ya aşıksın belli diye evet hoşlanıyorum seviyorum onun kaybetmekten korktuğunu nasıl anladın peki teşhislerin doğru oda zaten seni kaybetmek istemiyorum diyor hep
Benli zaten sensiz kalmaktan korkusu sana köpek gibi aşık
Abartma ya 😂😂 bir ayda ne köpek gibi aşkı
Yani bir ay için mi bu korku aradan baya zaman geçse ne olur 🥹😀
Ne yazik ki öyle sanırım bu önceki ilişkisinde radar başkasından darbe almış
Önceden darbe alan kişinin psikolojik savaşı
Önceki ilişkisi darbeli diye bana mı saracak veya korkacak kaybetmekten🙁
Aynen öyle korkular ve yeni ask
Gerçi kaybetme korkusu normal annesi gibi davranıyorum odası ahır gibiydi sayemde derli toplu temiz oldu dün misal patatesini kahvaltısını çayını yaptım oturduk yedik çorba da yaptım gitmeden annesi gibiyim binevi 😄
Bi yedirmemis sin biraz psikolojik sorunlu biri darbe almış çok ama özünde iyi biri bence ve seni kırmamak için öpmeye korkuyor
Aslinda
Aramızda münasebet geçiyor
Geçmesi normal sende oda istiyorsa
Öyle işte 😌
Bakın keyfinize tadını çıkartın sende zorkamaadami fazla
Nasıl yani
Öyle sey denmez o cocugun icinde farkli bir manyak var
Ya şakasına diyordur tamam da üç beş kere söyledi bunu cesaret işi bu ama dimi boş yapıyordur
Hyr bu işin şakası öyle olmaz arkadaşım psikolojik olarak sorunlu i
Ona haksızlık olmasın diye özet geçeyim ben ara sıra dellenince gidicem gidicem diyorum bir ara da çıkıp gittim bu lafı üç beş kere söyledi filmlerde oluyor ya hani falan diyerek sence lafta değil midir
Haksizlik yapmadim aksine az bile dedim ama sen bilirsin o cocuk normal değil emin ol mazoşist yanlari var
Şaka bile olsa denmez diyosun dimi bir kere dese tamam ama dün dahil dedi kaç kere peki bunun sebebi benden mi kaynaklı?
Onun icinde kapa beni desen kapatcak bir manyak var o kadar diyeym ayrilmaya kalksan zorluk cikaricak biri var
Evet çıkardı doğru bildin zorluk derken tamam demiyo ne söylersem söyleyim o an ısrar ediyor yalvarıyor resmen
Sana bişey sorucam sen olsan kız arkadaşının telefonu içerde kalsa kızda almak için geldiğinde yerinde değil elinde görse diğer odada ekrana bakarken kız cıldırsa çıkıp gitse sen onun geri gelmesi için çaba sarf eder miydin arkasından çıkıp geri getirmeye çalışır mıydın
Çalışırdım tabiki ortada yanlış anlama var diye geri getirir konuşmak isterdim ama ben o hareketi yapmazdım.
Telefonu galiba kurcalamak istedi bilmiyorum işte durum bu
Kurcalamak istemiş sen yokken gizli gizli o cocugu kendinden yavaş yavaş sogut yoksa bela olucak sana
Öyle mi dersin nerdeyse hep birlikteyiz bağlanırsa daha mı kötü olur diyorsun
Evet daha kötü olur sorun çıkarsa hastalikli psikopat bir sevgiliyi tvde gormek istemem
Haklısın adam gibi dursa beni kızdırmasa iyi vakit geçiriyoruz kafam iyi dağılıyor falan yalan yok
Ama o ileride senin bir ters tepkinden daha siddetli olabilir
Ya ondan gitmediğim sürece sorun çıkarmıyor bilmiyorum zaman gösterir ilçe olarak uzağız o Zeytinburnu ben Ümraniye ne yapabilir sanki yerimi de bilmiyor
Bilmiyorum onu sen biliceksin bence araya sogukluk sok
Peki tamam
şaka değil herif istiyo anlasana
Tamam ama neden bodruma kapatmak istesin ki bir insan bir insana bunu neden yapsın 😟benden mi kaynaklı acaba dokuz aylık sevgilisi olmuş kişiliği böyle olsaydı ona yapardı dimi?
sen bodrrumda n eolcak gibi konuşsan dalacak muhabbete
Aslında iyi dedin her dediğinde gülerek saçmalama dedim hep o zmn derse bidaha diyim mi öyle
desen başlıcak bak gör
Kişiliği mi öyle diyicem önceden de uzun ilişkisi oldu ona yapardı derdik ben sadece benden mi kaynaklı bu durum onu merak ediyorum
ona yapmadığı ne malum ssad
Yapsa kızı çıkarır mı 😂😂😂 sen birini kapatsan çıkarır mısın hiç korkmaz mısın
sen çok safsın :FD
Ya hadi ama söyle sen bir kızı bodruma kapatsan sonra şikayet eder riski var ortada çıkarı mısın cidden?
mevzu kapatmak değil birliktelik kızım niye anlamıyosun dfdsf s
Zaten evine gidiyorum odasındayız 🤨🤨🤨gece birlikte yatıyoruz aramızda münasebet var falan yeterince uygun değil mi ortamı ☺️ bunlara rağmen bodrum şakası tuhafıma gitti anladın mı
belki fantezi katmak istiyuo dsf ds
Ya onun kafa senin dediğin şeyle aynı değil keşke öyle olsa söyler aşkımm bunu bunu da yapalım diye bu ben sırf durmadan gidicem gidicem dediğim için böyle söylüyo gece odanın kapısını kilitlemiş çıkar giderim diye sudıfodkd😵💫
Bilinç altı şakaya yansıyor dikkat et
Yani sadece şakadır dimi. ?
Yukarda yazdigimi iyi oku
Pekiii
O çocuktan sana zamanla ciddi zarar gelir
Ya sadece şaka olamaz mı peki onu gözümde karartmak istemiyorum o yüzden
Sen şaka sanırsın ama bi bakmışsın durum zamanla senin açından sıkıntı ve strese dönüşmeye başlar.. saplantı ve kurgu seviyesi arttıkça daha çok zarar görürsün
Saplantı biri mi dersin
Bence öyle ve zamanla bu saplantı derecesi arttıkça zarar gören ve üzülen sen olursun
Ayrıl
Yani sadece böyle konuştuğu için mi?
Evet
Sıktı bu
Ben mi sıktım 🥹
Bodruma kapatma
Ha onun yaptığı şaka mı evet o zaman ben abartmıyorum