Bu bodruma kapatırım muhabbeti şakayı aşmadı mı sizce?

Bir aydır ilişkim var erkek arkadaşım ben ara sıra gidicem geç oldu falan diyince bak yoksa bodruma kapatırım seni hani filmlerde oluyor ya falan diye üç beş kere şakaya vurdu fakat ne bilim aynı şeyi tekrar tekrar söylemesi gerdi beni biraz ben mi abartıyorum sizce?

Bu bodruma kapatırım muhabbeti şakayı aşmadı mı sizce?
Cevapla