Eğer çirkin hissediyorsan kendine biraz çeki düzen ver. Giydiklerine özen göster. Yediklerini ve içtiklerini daha kontrol et. Uykun kiloya düş ve spor/egzersiz yap. Yani kısacası kendine iyi davran ki kaliten artsın. Böyle bir kızla konuştuğun zaman kendini eksik hissetmezsin. Aksine daha özgüvenli olursun. Ve kardeşim asla kızlarla konuşmaktan çekinme. Sen güzel ve hoş bir üslup ile konuş. İllaha ki sana uygun biri gelir.
Ya bak şöyle bir şey var insan kendine göre çok çirkin gelir ama başkası ise ona çok güzelsin vb şeyler der bende kendimi çirkin buluyorum ama etrafımdakiler öyle bulmuyor herkesin bakış açısı farklı
Gerçekten hakiki bir oru. spuy. muşsun yorumlarını okudum da Allah'a kurban ol sen herkes yakışıklı olmak zorunda mı neden kalbimi kırdın allah sana böyle mi demiş Kuran'da
İnsanlara ön yargı ile yaklaşmamanı kimse öğretmedi mi sana uygulamaya yeni girdim daha beni asla başka insanlarla bir tutma. Allah'a kurban olurum ben merak etme sen. İnsanları tanımadan ön yargı ile yaklaşma kaybeden sen olursun. Çok şükür elhamdülillah o dediğin şey değilim.
He bu arada saygı konusuna gelirsek eğer saygıyı senden mi öğrenicem çok şükür o dediğin saygıyı ben ailemden çok güzel bir şekilde gördüm saygı edep nedir bilirim boş yere küfür etmem seni ve ayrıca seni görmedim görmediğim halde yorumluyorum tam bir hakiki pe ze venkmişsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Eğer çirkin hissediyorsan kendine biraz çeki düzen ver. Giydiklerine özen göster. Yediklerini ve içtiklerini daha kontrol et. Uykun kiloya düş ve spor/egzersiz yap. Yani kısacası kendine iyi davran ki kaliten artsın. Böyle bir kızla konuştuğun zaman kendini eksik hissetmezsin. Aksine daha özgüvenli olursun. Ve kardeşim asla kızlarla konuşmaktan çekinme. Sen güzel ve hoş bir üslup ile konuş. İllaha ki sana uygun biri gelir.
İncel biriyim bekar ölcem
Yanlış yapmışsın
Neden peki
Bence erkek ilk adımı atmalı. E sen adım atmazsan karşındaki de atmaz öylece durursun.
Çirkinim çünkü adım atamam reddederler beni ben layık değilim bir kızın yanında durmaya
Boyun kaç
Bu güzellik şeyi çok göreceli ki. Kendine uygun birini bulabilirsin.
171
Bulamam ben bekar bir incel olmaya mahkumum
Boyun da idare eder, bulursun yakında
Yok ben incel olduğumu kabul ediyorum
Yanlış yapmışsın tabiki
Yoo zaten reddedeceklerdi yani
Ömrüm boyunca da ben böyle devam etcem beni seven bana bakan bir kız olmaz
Kendini nie çirkin hissediyorsun
Çirkin olduğum için çünkü
Öyle deme
Ne diyim yani kendimi kandırmama gerek yok istersen gizliden çık istek atayım birde sen gör profil resmimden
Ya bak şöyle bir şey var insan kendine göre çok çirkin gelir ama başkası ise ona çok güzelsin vb şeyler der bende kendimi çirkin buluyorum ama etrafımdakiler öyle bulmuyor herkesin bakış açısı farklı
tamam dış göz olarak sen yorumla öyleyse
Olmaz mı
Olur gizliden çık
Ben çıkamıyorum soruda çıkılmıyor
Ben çıkayım o zaman istek at
Kb hesaba daha yeni girdim işlerim çok vardı
Sen aktif olunca yaz buraya ben mesaj atmazsam burada değilimdir ppde şu an resmim yok sen aktif olunca koyar ve istek atarım
Önemli değil
Ha pardon gelmişsin dur 2 dakkaya atıyom
Tamam
Attım bakar mısın
Baktın mı
Kaldırdım resmimi muhtemelen iğrendin görünce ben sana dedim tipsizim diye
😭😭😓😓
Bir yorum yapsan iyiydi aslında biraz saygısızlık olmadı mı cevap vermedin
Gerçekten hakiki bir oru. spuy. muşsun yorumlarını okudum da Allah'a kurban ol sen herkes yakışıklı olmak zorunda mı neden kalbimi kırdın allah sana böyle mi demiş Kuran'da
Kendi tipini görsek kesin maymun gibi bişeysindir
Lan daha görmedim bile yeni girdim
İnsanlara ön yargı ile yaklaşmamanı kimse öğretmedi mi sana uygulamaya yeni girdim daha beni asla başka insanlarla bir tutma. Allah'a kurban olurum ben merak etme sen. İnsanları tanımadan ön yargı ile yaklaşma kaybeden sen olursun. Çok şükür elhamdülillah o dediğin şey değilim.
He bu arada saygı konusuna gelirsek eğer saygıyı senden mi öğrenicem çok şükür o dediğin saygıyı ben ailemden çok güzel bir şekilde gördüm saygı edep nedir bilirim boş yere küfür etmem seni ve ayrıca seni görmedim görmediğim halde yorumluyorum tam bir hakiki pe ze venkmişsin.
Ama tamam dedin bakayım dedim neden çıktın peki geri
İşim çıktı uygulamadan ciktim