Kendimi çirkin bulduğum için hiçbir zaman bir kıza açılmadım. Sizce doğru mu yapmışım?

Yaşım da 24 e geldi hiç sevgilim olmadı

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel & Görüş Yazın
Kendimi çirkin bulduğum için hiçbir zaman bir kıza açılmadım. Sizce doğru mu yapmışım?
Cevapla