Çirkin olduğum için mi hiç teklif almadım?

Hayatımda hiç teklif almadım bence birileride benden hoşlanmadı mfkfkfg belki etrafta sürekli başarı başarı diye ağladığım için ya da çalışkan olduğum içindir ama diğer çalışkan kızlarında oluyor en yüksek ihtimal çirkinim bu arada kişiliğim sevilir melek gibisin falan derler ama tip olarakta hep iltifat alırım tatlısın, çekicisin, güzelsin diye hiç olmassa günde en az 2 kez alırım, okulun kantincisi bile farklı bir güzelliğin tipin var der bir yere gidince dikkat çektiğimi görebiliyorum mesela milli sporcu çocuklarla bakışmıştık bir ara jdjcjv ama onlar baktı ben zaten hiç düşünmem öyle sevgiliymiş flörtmüş o tarz şeyleri, dünde oyuncu bir çocukla bakıştık yani o baktı yine bende karşışık verdim ünlü ya sonuçta ndmfmgmg ay birde gıcık değilim saftirik ve acayip sakarım adım çıktı sakara abi avizecinin camına bile löpürt diye yapışmışlığım var fkgkkgg birde her halta gülerim ve soğuk değilde ılıman espriler yaparım insanlar soğur yüksek ihtimal fjjfkgk

Çirkin olduğum için mi hiç teklif almadım?
Cevapla