+1 yılMerhaba, adım Beyza ilk düşüncelerim şunlar
1) Saç rengini koyu tercih et, ve perçem kahkül bırakma aşağı sal.
2) Izmandan kurtul.
3) 5 kilo versen daha iyi durur sen bilirsin onu
4) Eyeliner'ı daha ince ve tüm göz kapağı hizasınca çek kısa kuyruklu olsun.
5) Dekoltede rahat davranmak yerine tavırları rahat biri olursan hem sen rahatlarsın hem de daha sempatik görünürsün
6) Kişisel olacak ama ben sadece şu an ki sevgilimden çıkma teklifi aldım 1 tane yani o da ben müsade ettiğim için sorabildi yani tavırlar çok önemli, karşı tarafa bilinçsiz verdiğin sinyaller.
SON OLARAK ÇRKİN DEĞİLSİN AMA GÜZELLİĞİNİ ORTAYA ÇIKAR derim. İyi Günler...05 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler burnum çok mü kötü
- +1 yıl
Burnun kötü falan değil. Herkesin burnu şu an ki güzellik algıları sebebiyle yaygınlaşmış estetikli burunların görüntüsünde olmak zorunda değil. Emin ol çok güzel bir kızsın. Ve şunu bilmelisin ki dünyanın en güzel kadını ol istiyorsan dış görüntün bir yere kadar insanları etkileyip sana yaklaşmasını sağlar. Önemli olan davranışların, kişiliğin. Erkeklerin sana karşı olan hislerini ifade etmelerinin sebebi belki senden çekiniyor oluşlarıdır, belki onlara olumsuz cevap vereceğini düşündükleri için korkuyorlardır, belki de bunlar daha farklı bir sebebi vardır. Ama ben sebebinin asla dış görünüşün olduğunu düşünmüyorum. Bu meseleyi de kafana takma.
Soran+1 yılTeşekkürler lavin
- +1 yıl
Gayet normal bir burun bence.
En İyi Cevaplar
Çıkma teklifi almadığın için ve sevgilin olmadığı için üzülüyorsun anlıyorum. Mesela Sosyal hayatta aktiviteler yaparken davranışların felan o yönde olmalı hani sadece takılıyorum gibi davranıyorsun herhalde ki o yüzden denk gelmemiş. Gayette güzel bir bayansın ben öyle buldum şahsen. Saç kesimini yüzüne giden bir modelle değiştir ve saç rengini de açık kestane ya da bakır kızılı tonları yap yakışır sana
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 663 cevap paylaştı.
+1 yılBence böyle takılmaya devam et... Sonuçta makyaj denen bir şey var kapatırsın bir şekilde... Ha bir de kriterlerine de bağlı olabilir bu durum... Hani bazı kadınlar her erkeği beğenmez seçicidir. Belki sen de öylesin.. Ya da kafa yapın farklıdır sohbet edecek biri yoktur. Bunu bilemeyiz..Çok kafaya takma sadece kendin gibi davran..
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. gayet hoş genç bir kız.. bir çirkinlik göremiyorum.. belki saç modeli ve makyajı bence yanlış.. ama kesinlikle çirkin değil. hatta bana kimi mi anımsattı ilk bakışta.. iggy azalea
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Çirkin olduğunuzu düşünmüyorum güzelsiniz bugüne kadar hiç çıkma teklifi almadıysanız ya asosyalsinizdir ya da giyim kuşaminiz makyajınız çok abartilidir ondan olabilir şimdi giyim kuşamimda makyajimda ne var derseniz bir erkek olarak şahsi fikrim olarak ben karşımdaki kızın aşırı makyaj yapmasından hoşlanmam öyle kızlar bana nedense itici geliyor daha doğrusu ciddi ilişki düşüneceğim kızlar gibi değilde daha çok Gönül eğlendiren kızlar gibi görüyorum makyajda aşırıya kaçanları
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Burnun büyük kötü bir saç kesimin var ve soğuk duruyorsun. İnsanlara itici gelen şeyler bunlar. Ve çirkin bulurlar bu tür şeyleri. Ama avantajı var. Tek bir tane. O da seni sevecek kişinin sevgisinin gerçek olduğunu bilecek olman. Ne kadar da mide bulandırıcı değil mi?
014 Yorumla- +1 yıl
Görüş belirtirken biraz daha dikkatli olabilirsiniz bence. Görüş belirttiğiniz kişi bir insan. Doğrudan dış görünüşe ithaf edilen olumsuz yorumlar kişiyi incitebilir. Örneğin daha farklı bir saç stili size daha çok yakışacaktır şeklinde belirtirseniz inanın daha seviyeli ve daha insani olur.
- +1 yıl
Ne kadar anlayışsız, çirkince yorum yaptığınızı siz de görebilmeniz keşke...
- +1 yıl
Ha dışardan bakılınca insan gibi görünüyorum ama insanlık namına bir parça taşımıyorum diyorsun
- +1 yıl
İyi ya en azından farkındasın bi cacık olmadığının
- +1 yıl
Senin insanlar çirkin bulurlar böyle şeyleri dediğin özellikler başkalarına çekici de gelebilir
- +1 yıl
Görüşünü belirtmişsin ama keşke az da olsa düşünceli yaklaşsaydın belli ki kız kafasına takmış dış görünüşüyle alakalı bişileri
- +1 yıl
@Laviniafromvenus sakin oll kfksmfksmgjskf
- +1 yıl
@hazellmavi dediğin gibi kız kafasına takmış olmalı ki bu durumu böyle bir soru açma gereği duymuş. Söylediği şeyler ona göre doğru olabilir ama yanlış üslup doğru sözün katilidir. Daha uygun şekilde görüşlerini belirtmeli insanlar. Dış görünüşe karşı yapılan olumsuz yorumlar insanların intihar etmesine dahi sebebiyet verebiliyor.
- +1 yıl
Böyle cevaplar verince dobra ve havalı değil itici oluyorsunuz:)
- +1 yıl
@Laviniafromvenus Bir insanın zayıf bir karaktere sahip olması benim sorunum olmaz. Aynı zamanda bir insan bir şey yapacağı zaman sonuçlarını bilmeli ve katlanmalı. Çevresinde beğenilmemesi burada farklı bir şeyle karşılaşacağı anlamına gelmez. Ayrıca onu sevecek kişi kusurları ile sevmiyorsa zaten şu an benim söylediklerimden daha çok kırılacaktır. Destek olacağım diyerek insanları pembe yalanlara inandırmak daha tehlikeli olmaz mı? Sağlam olmayan bir duvar örüyorsun ve bir gün o duvar yıkılıyor. O duvar yıkılınca zihninde oluşacak hasarı tahmin edemezsin. Benim amacım burada gerçekleri sert bir şekilde yüzüne vurmaktı. Ki bu durumu kabullensin. Emin ol yalanlarla dolu bir hayatta yaşamaktansa gerçeklerle dolu bir hayatta acılarla boğuşmak iyidir. Çünkü biliyorsun. Gerçeklerin gün yüzüne çıkmak gibi pis bir huyu vardır. Şimdi bana sunabileceğin değerli bir bilgi vs yoksa daha fazla beni bu bildirimlerle rahatsız edip zamanımı boşa harcama.
- +1 yıl
Bahsettiğin sert bir şekilde yüzüne vurulması gerektiğini söylediğin gerçekler bazı nesnel gerçekler olsaydı, kişiden kişiye değişmeyen, kişilerin zevklerine, kriterlerine göre değişmeyen gerçekler olsaydı yaptığın şey doğru derdim ancak herkes küçük kalkık burunları beğenmiyor olabilir sana göre soğuk olan duruşu başka birine sıcak gelebilir. Burnunun nasıl olduğu veya duruşu onun kabullenmesi gereken o bahsettiğin gerçeklerden değil. Söylediklerinde haklısın kimseyi sırf destek olmak için pembe yalanlara inandıramam ancak senin gözüne hoş gelmemiş olan birgörüntü benim beğendiğim ve zevkime hitap eden bir görüntü olabilir. Umarım demek istediğimi anlamışsındır. Amacım seni rahatsız etmek değildi ettiysem de kusura bakma ama sana doğru gibi gelen bazı adımları atmadan önce etraflıca düşünmek gerekiyor.
Saçların biraz kötü kesilmiş ayrıca burnundaki piercingin modeli güzel değil sanki yara olmuş gibi duruyor. Bunun dışında iyisin ama böyle sorular sorarak ilgi çekmeye çalışman doğru değil.
01 Yorumla
Soran+1 yılCiddiyim
Çirkin olduğunu düşünmek sadece kendine sunduğun bahanelerden biridir. Yapman gereken sosyal çevreni genişletmek. Ev iş okul arasında gidip gelen biriysen ilişkin olma ihtimali elbette düşer. Okulun hobi kulüplerine katılabilirsin spor yapabilirsin ya da kurslara gidebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılEmin ol bir süreden sonra görünüşün bir önemi kalmıyor ama seninle çıkmak isteyecek çok fazla erkek biliyorum. Tabii flört döneminde ne kadar uyuşursunuz onu bilemem. Karakter önemli.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılinstagram kullanmayla çıkma teklifi almamanın alakası nedir anlamadım. ama bunun sebebi siman olabilir. çok ciddi ve kızgın bir yüz ifaden var ve erkekler çekiniyor olabilir.
12 Yorumla
Soran+1 yılÇirkin miyim
Cevap sahibi+1 yılhayır değilsin
Görünüşün sert olduğundan erkek de reddedilmekten korkuyor olabilir
12 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
Gizli Üye(30-35)+1 yılGayet güzelsiniz her insanin göz zevki farklidir birinin waaşş dedigine siz bumu diyip gecebilirsiniz.
Ben dıştan cok içe bakarim kisiligine karakterine vicdanina merhametine sevgisine saygisina bakarim00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAşkın aldı beni benden bana seni gerek seni
Sen ilkim ve sonumsun hem içimdesin hem dışımda
zamanla bağımı kopardım aşkından bir kadeh içince
seninle baş başa bir an ezeli ve ebedi bir zaman <300 Yorumla
+1 yılBen beğenmedim bı an şeye benzettim erkek hanıma kusura bakmassin artık küfür yok sadece yorumum
02 Yorumla
Soran+1 yılKess
- +1 yıl
Antalya 100. yildakilere
Gizli Üye(36-45)+1 yılçirkin değilsin hatta ortalama üzerisin acaba çevrendekiler görme özürlü mü bilmiyorum ama sorun tipte değil asla belki tavırlarında ya da konuşmanda olabilir
yazarsan anlarız sohbetinden01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende senin yaşadıklarını yaşıyorum. Anladığım kadarıyla karaktersiz insanlar senin moralini bayağı bir bozmuş. Lütfen bunu kafana takma tipin gayet güzel bence. Ve seven birisi illaha ki çıkacaktır karşına
00 Yorumla
+1 yılSenden daha çirkinler günlük 2 3 teklif alıyor sen nasıl almıyorsun
015 Yorumla
Soran+1 yılYemın ederim almıyorum instagram kullanmıyorum o yüzdendir belki
- +1 yıl
Profilin açıp tekrar sor soruyu alırsın bu kadar takma kafaya
Soran+1 yılRealden istiyorum
- +1 yıl
Çevrende güzel kızlar vardır gölgesinde kalıyorsundur ondan olabilir veya egolu kendini beğenmiş gibi görünüyorda olabilirsin mesela ben kendini beğenen kızlara bakmam uğraşamam yani
Soran+1 yılİnsanlar ile samimi değilim tek takılmayı seviyorum
Soran+1 yılÇevrem yok yani
- +1 yıl
Sosyalleş o zaman sanaldan erkekler cok rahat teklif eder ama reelde birçoğu pısırık olur açılmaz
- +1 yıl
Senin gibi bir kıza çoğu yaklasmaz bile tepki alacağını düşünür
Soran+1 yılSosyalleşince olur mu diyosun 🙂
- +1 yıl
Yani kesin degil ama genelde oluyor arkadas ortamında max 2 3 hafta sonra biri birinden hoşlanmaya başlıyor birşeyler oluyor yani
Soran+1 yılSosyaleşince samimi olamıyorum
Soran+1 yılNapiim Sence
- +1 yıl
Taklit yap diyecegim ama. d ısınabileceğin insanlarla arkadaşlık kur
Soran+1 yılZaten şunada pandemi var okullar açık değil ailemin yanındayım normalde yurta kalıyorum
- +1 yıl
Nerde okuyorsun şehir?
+1 yılYani tiple ilgili sorun yok belki soğuk bulunuyorsun cesaret edemiyorlardir
12 Yorumla- +1 yıl
Yılların ilişki uzmanı sanki
- +1 yıl
Çok problem dinlediysem demek
Tamam artık buradan alırsın mesaj kutusu açık bırak yeterli 🤣🤣🤣
00 YorumlaTam hayalim deki kadin sin sen ben buralardayim istrrsen
00 Yorumla
+1 yılÇirkin değilsiniz ama çirkin olupta aşkı yaşayanlar var.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılasla çirkin denmez boyun kaç ve gözlerin renkli olsaymış cok daha iyi olurmus ama bu halin e ben çirkin demem
04 Yorumla
Soran+1 yılLens takıyorum ela
Cevap sahibi+1 yılboy kaç bence de lens tak daha hoş durur
Soran+1 yılTakıyom zaten
Cevap sahibi+1 yılinsta kullan daha rahat bulursun sevgili
görünüşünde hiç bir kusur yok hemde hiç yok. belki de karakter açısındandır
00 YorumlaÇirkin değilsin ki yüzün kilolu gibi hafif azcık kilo ver sadece
00 Yorumla
+1 yılEe biz de mükemmel değiliz ama Allah aşkına fotoğraf çekerken dudaklarınızı öyle yapmayın
00 Yorumla
+1 yılÇirkinlikten değil bence aşırı sert ve agresif göründüğünden insanlar yaklaşmiyor olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılburun kötü. Eyeliner çekme yakışmamış. Saç modelin kötü. Bunları değiştir güzelleşirsin
12 Yorumla
Soran+1 yılNasıl değişiyim estetik için para yok
Cevap sahibi+1 yılişe girince artık
Ne güzel kızsın işte. Buyuk ihtimalle sinirli durduğun için bizimkiler yaklaşamıyordur. Mesela ben sana çıkma teklifi etmek istesem düşünürüm acaba dövmeye kalkar mı diye? Biraz gül
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ciddi biriyim napim ya yapım bu napıcam sence
Gizli Üye(30-35)+1 yılşu an bilgini alsam hemen tanışmak isterim bence sen kuruntu yapıyosun eminim sen istemediğin için sevgilin olmamıştır
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYalvarıyorum benimle tanıi
Hani kaba olmak için söylemiyorum yanlış anlama da saç stiline bir el at benceee ama bence.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılburun estetiği yaptırsan ve saçını değişsen iyi olursun aslında
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAsiri ciddi duruyorsun ondandir ama aslinda iyi bir sey de erkekler yilisiklik yapamazlar
00 Yorumla
+1 yılKendine çirkin demeni çok çirkin buluyorum
Gayet güzelsin00 YorumlaMilletin gözü kör dür , ya da isteyecekleri şeyi senden alamayacakları için yanaşmamışlardır boşwer böyle iyi bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Saç ve burun dışında kötü değilsin burunu hadi geç saçını düzelt nolur
00 Yorumla
+1 yılSana güzel dersem görüştüğüm kıza ihanet etmiş olurum. Canını sıkma kendi hislerin doğru diyeyim anla.. Problemin yok..
00 Yorumla
+1 yılProfilde ki kim ya sensen ne alaka cirkinlikle degilsende nasil olmaz be
11 Yorumla- +1 yıl
Taş gibi kızsın tanisam hemen yuzugu takardim sana
+1 yılSen instagram kullanmıyorsan buradaki herkes beni s...
00 Yorumla
+1 yılBence red edilmekten korktukları için teklif almamışsındır agresif bir yapın var gibi duruyor
00 Yorumla
+1 yılYani bu fotoğraf sana ait ise konu çirkinlik değil başka bir şey o zaman. Ama ne?
00 Yorumlaaşırı makyaj yapmayı kes düzgün pozlar ver sevgilin de olur çıkma teklifi de alırsın
00 Yorumla
+1 yılyemin ederim cok guzelsinnn
12 Yorumla
Soran+1 yılBurnum kötü ya
- +1 yıl
kendine has degisik bi havan var burnun da karakteristik duruyo
+1 yılSeni görsem kesin sevgilisi vardır bunun derim
02 Yorumla
Soran+1 yılValla yok hiç olmadı
- +1 yıl
Keşke yakın olsaydik diyorum Şu an 🤦♂️
+1 yılYoo bence gayet tatli bi kizsin
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler güzel bakışın ama yemın ederim sevgilim olmadı neden bilmiyorum
+1 yılBaska teklifler almissindir
01 Yorumla
Soran+1 yılAlmadım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle ilgi manyağı olduğun içindir.
30 YorumlaKahkulunu düzgün keseydin keşke ablam
10 Yorumla
+1 yılÇevreye bağlı, bizim ortamda olsan ohooo :D
11 Yorumla- +1 yıl
Ne var acaba sizin ortamda
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSabret güzel kardeşim
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Saç sitilin hariç kötü değilsin bence
00 Yorumla
+1 yılsoğuk davrandığın için olabilir mi acaba
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Tiple çok alakası yok bu işlerin.
00 YorumlaSen mi secicisin acaba
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Başlıkta söylediğiniz gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılsaçını değiştir korkuyodur insanlar😅
00 Yorumla
+1 yılBir erkek olarak doğrusunu söylememi ister misin
00 YorumlaSert likten kırmızı kart yersin
00 Yorumla
+1 yıloha çok güzelsin ben senle çıkarım
00 Yorumla
+1 yılİyi de fiziğin baya efsane almaman hayli enteresan
00 Yorumla
+1 yılOkulda almadinmi
07 Yorumla- +1 yıl
Cirkinlikle alakası yok
Biraz neseli ol
Pozitif enerji saç yeter
Tipe bak sinirli sinirli bakmışın
Soran+1 yılOkulda da almadım lisedr falan
- +1 yıl
Abazanlar nefes alana saldırır
Demekki ya iyi lise
Ya da sen sert birisisin
Soran+1 yılKonuşmam muhabbet edemiyorum
- +1 yıl
Hmm
Sen şimdi üniye mı gidion - +1 yıl
Ya hu muhabbet etmeyi ogren
- +1 yıl
Kimse anasının karnından öğrenmiyor
+1 yılBurun kötü yoksa iyisin
08 Yorumla- +1 yıl
@Rawad_dem neyi iyi iyi burun görmedin galiba yassı tombul duruyo
Soran+1 yılKötü mü cidden
- +1 yıl
@Rawad_dem kötü bence
Soran+1 yılKendi burnuna bak sankı mükkemel Aptal eleştirilerinizden biktim
- +1 yıl
😂😂 mükemmel demedim ama senden düzgün ayrıca yorumla demişsin yorumladım burun halicinde iyisin dedim saç şeklini değiştir ama kahkül yakışmamış
Aşk İlişkileri konusunda 333 cevap paylaştı. İlgi yükleniyor
10 YorumlaÇirkin kadın yoktur az vodka vardır
00 Yorumla
+1 yılÇirkin değilsin gergin duruyorsun nedense
00 Yorumla- Devamını Gör (9)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 