Aşk İlişkileri Eşiniz/sevgiliniz böyle bir hareket yaparsa ne yaparsınız? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin Güncellemeler+1 yıl www.instagram.com/.../?igsh=MTNoeW9sMjFjYWo3aw==Bundan bahsediyorum profilimden değil 😅🤣 Eşiniz/sevgiliniz böyle bir hareket yaparsa ne yaparsınız? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
TatlıKızzzz34 Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Alıp su dökerdim.. Adamın yaptığını yapmam mümkün değil.. 😂😅. 1 6 Yorumla Soran +1 yıl -rahmetliyi nasıl bilirdiniz?-iyi uzanırdı 2.80😅🤣 Yorumla TatlıKızzzz34 +1 yıl Ay rahmetli de olmasın kıyamam.. Ayılsın diye su döküyorum.. 😂 Yorumla oɿƚꙅɘɒm +1 yıl Ayıldım bile 😍😍❤️ Yorumla TatlıKızzzz34 +1 yıl @oɿƚꙅɘɒm Günaydın.. 🥰 @firu_zen bak nasıl da işe yaradı.. 😅 Yorumla oɿƚꙅɘɒm +1 yıl Öpsen yeter bebeğim 😘😛 Yorumla TatlıKızzzz34 +1 yıl @oɿƚꙅɘɒm aman geç kalma hemen fırsata çevir.. 😄 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Yanına bende yatarım sonra yanağında öperim ' tamam sen zaman kalkmak istesen o zaman kalkarız' derim. 1 0 Yorumla
BirGaripGörünmezAdam Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Cok gereksiz bir ayrinti. Bence '" Yillar gecsede ustunden , bu kalp seni unutur mu " demektir. 1 0 Yorumla
Degisik_-_ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Adamın romantizmin zirvesinden inmesi gerek 😄 1 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı. Dağ gibi adamı benim minnak benim nasıl kaldırabilir ki? Neyse. Ellerinden tutup çekeyim de belki kalkası olur. 0 0 Yorumla
Barbiemiyimneyim Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Şımarası gelmiştir şımarırız eşlik ederim yanına da ben uzanırım o kaldırsın beni bu adam gibi ajskskdkdkflf 0 0 Yorumla
u _Süveyda Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl orada bırakır giderim 😀 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Vicdansız Sabuha😅 Yorumla
Jagras Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. İlk olarak adamın yaptığını yapardım :D 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Türk erkeklerinin çoğu kadının binmediğini farketmez bile😅 Yorumla Jagras +1 yıl Bunu bilecek kadar çok tecrübem yok. Ben sadece ne yapacağım hakkında bilgi verebilirim. Türk erkeklerinin çoğu hakkında konuşamam :D Yorumla Soran +1 yıl Yav he he. Gözlem de mi yapmıyorsun 🤪 Yorumla Jagras +1 yıl "Yav he he" pek hoş olmadı... Yorumla
NoiseMan Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı. Şımarıklık ama yerinde olmuş 1 0 Yorumla
İnflames2626 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bende yanına uzanırım 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Töbeler olsun Yorumla İnflames2626 +1 yıl Niye be Yorumla
KaRTaL_27 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 66% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ne yaparsa kız 5 1 Yorumla KaRTaL_27 +1 yıl Profil he yapsın ne olacak Yorumla
kalp-komutanı Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Bu kurgu degil ya ben oradaki arabayim. 0 0 Yorumla
WeLosTheSea Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Seninle mi uğraşıcam be diyip gazlayıp giderim 0 0 Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Boşverirdim 1 0 Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. Babaannemin kurgu değil dediği video 0 0 Yorumla
Alemdaralii Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. aman Allahım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Alıp su dökerdim.. Adamın yaptığını yapmam mümkün değil.. 😂😅.
-rahmetliyi nasıl bilirdiniz?
-iyi uzanırdı 2.80😅🤣
Ay rahmetli de olmasın kıyamam.. Ayılsın diye su döküyorum.. 😂
Ayıldım bile 😍😍❤️
@oɿƚꙅɘɒm Günaydın.. 🥰 @firu_zen bak nasıl da işe yaradı.. 😅
Öpsen yeter bebeğim 😘😛
@oɿƚꙅɘɒm aman geç kalma hemen fırsata çevir.. 😄
Yanına bende yatarım sonra yanağında öperim ' tamam sen zaman kalkmak istesen o zaman kalkarız' derim.
Cok gereksiz bir ayrinti. Bence '
" Yillar gecsede ustunden , bu kalp seni unutur mu " demektir.
Adamın romantizmin zirvesinden inmesi gerek 😄
Dağ gibi adamı benim minnak benim nasıl kaldırabilir ki? Neyse. Ellerinden tutup çekeyim de belki kalkası olur.
Şımarası gelmiştir şımarırız eşlik ederim yanına da ben uzanırım o kaldırsın beni bu adam gibi ajskskdkdkflf
orada bırakır giderim 😀
Vicdansız Sabuha😅
İlk olarak adamın yaptığını yapardım :D
Türk erkeklerinin çoğu kadının binmediğini farketmez bile😅
Bunu bilecek kadar çok tecrübem yok. Ben sadece ne yapacağım hakkında bilgi verebilirim. Türk erkeklerinin çoğu hakkında konuşamam :D
Yav he he. Gözlem de mi yapmıyorsun 🤪
"Yav he he" pek hoş olmadı...
Bunlar benim için fazla romantik 😅
Bu biraj kurgu gibi geydi
Bilmem sanırım gülme krizine girerim
Şımarıklık ama yerinde olmuş
Bende yanına uzanırım
Töbeler olsun
Niye be
Ne yaparsa kız
Profil he yapsın ne olacak
Bu kurgu degil ya ben oradaki arabayim.
Ben de adamın yaptığını yaparım
Seninle mi uğraşıcam be diyip gazlayıp giderim
Boşverirdim
çok güzel
Babaannemin kurgu değil dediği video
O iş yatakta biter
aman Allahım