• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Eşiniz/sevgiliniz bunu yapsaydı ne yapardınız?

superpsikolog
superpsikolog Takip Et
Master Yaş: 46
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
84
Yapay Zekaya Sor
Eşiniz/sevgiliniz bunu yapsaydı ne yapardınız?
Eşiniz/sevgiliniz bunu yapmış olsaydı siz ne yapardınız?
Eşiniz/sevgiliniz bunu yapsaydı ne yapardınız?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • F4T1H-_-1993
    F4T1H-_-1993 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Bana daha çok kurgu gibi geldi bu olayı yaşayan biri bırakın sağa sola anlatmayı paylaşmayı tvye hiç çıkamaz.

    Eşi varken cinsel içerikli video izlemesi bence garip. Sevgilim varken bile yapmadım bunu bariz bir ihanet olur bu. Sevgilim yokken izledim mi evet izledim. Ama biri hayatına giriyorsa bu tür şeyler izlenmemeli. Sadece fanteziler öğrenmek veya farklılık açısından beraber izlenilebilir bu farklı bir şey tabi bunda da karşılıklı rıza varsa. Fakat zevk alarak izlemek bence aldatmaya girer.

    Bir şekilde öğrendim diyelim bunu kanala, sağa sola değil eşimle bizzat konuşurdum. Gerçeği bilemeyiz sonuçta belki gizlice, belki zorlandı belki normal bir ilişkiydi. Genişlikle ilgisi yok ama böyle bir ifşasından haberi varsa bana önceden söylemediği için kızardım. Kızma sebebim ilişkiye girmiş olması internette herkesin görmesi değil benden gizlemiş olmasına kızardım. Geçmiş ilişkisi onun tercihidir benden önce yaşamıştır. Beni ben hayatına girdiğim andan itibaren ilgilendirir. Bildiği halde bunu sakladıysa ona olan güvenim sarsılırdı. Hepimizin geçmişte hataları olabilir ama bu tür yaygın bir şey varsa açıkça söylenmeli itiraf edilmeli. Baştan söylese kabullenirdim ama gizlediği ve sonradan başkasından öğrenmem sinirimi bozardı ona güvenim sarsılırdı başka gizli saklı şeyler var mı diye istemeden şüphe duyardım. Ne karar veririm bilemiyorum ama güven sarsılmış ilişki sallantıda. Onu da anlamaya çalışırım itiraf ederse ayrılmamdan korkmuş olabilir. Düşünürdüm ama mesafeli kalırdım soğurdum kararımı verene kadar. Geçmiş bir olay kapsamlı düşünmek gerekir. Büyük ihtimalle görüntüyü internetten sildirmesi için gerekli olan yer neresiyse oraya gidip şikayette bulunmasını isterim.
    Genişlikle ilgisi yok çoğumuzun geçmiş hataları var kimse çıkıpta beni ifşa edin diyecek hali yok. Bu devirde eşinin videosunu çekip ifşa edenler bile var evli olduğu halde. Kadın eşine güvenerek video çektiriyor ifşa olması kadının suçu değildir bu yönden bakmalıyız. İlişkimiz varken aldatırsa bu ihanete girer bunun affı zaten olamaz anında biter ilişki. Geçmiş ilişkiler geçmişte olanlar geçmişte kalmıştır.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Haklısınız.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    İki düşünce arasında kalırdım sanırım.

    Birincisi evlilik öncesiymiş. Yani geçmişindeki hatalarından dolayı kimseyi yargılamak bize düşmez. Hatasından haberimiz olur da tövbesinden haberimiz olmaz.


    İkincisi, eşim dediğim insanın başkaları tarafından izlenip malzeme olarak kullanılması hoşuma gitmez. Kanıma dokunur.
    Bu yüzden videolar ortadan kaldırılmalı..

    Her ne kadar iki seçenek arasında kalmış olsam da kanıma dokunması daha ağır geleceği için boşanırdım.
    Çünkü evliliğinden sonra da yapma ihtimali olabilir. En iyisi yolları ayırmak.

    4
    6 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet güzel yaklaşımlar

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Rica ederim.

      Yorumla
    • vampirkayla
      vampirkayla
      +1 yıl

      Mantikli 👍🏻

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. @vampirkayla

      Yorumla
    • vampirkayla
      vampirkayla
      +1 yıl

      Rica ederim 🌺

      Yorumla
  • GÜZEŞTEGAN
    GÜZEŞTEGAN Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben böyle bir birlikteliğe başlamazdım hiç. Mazi benim için önemli , tabiki insan başına ne gelir bilemez ama bile isteye böyle hayat tercih edenleri kabul edemem. Denk değiliz bir kere. Sürekli aklıma gelir, başka şeyler olur huzurum kaçar. O sebeple balık baştan kokar diyip temkinli olmakta lazım.

    Bu şahsı da geçen gün denk geldim. Karısından şüphelenip bir aydır bu siteleri gezip video izliyormuş. Kim bunu yaparki.. ortada başka şeyler var bence. Önceki hayat değil gibi.

    2
    7 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Hmm anladım, ben önceki bir kayıt sandım haberi okurken.

      Yorumla
    • GÜZEŞTEGAN
      GÜZEŞTEGAN
      +1 yıl

      Düşünsenize bir aydır bu videoları izliyormuş, belki karıma rastlarım diye😅 böyle bir şwyi kim yapar. O videoyu birisi yollamış buna sonrada internete swrvis edilmiş

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Bu çok mantıklı. O da ne arıyor videolarda dimi?

      Yorumla
    • GÜZEŞTEGAN
      GÜZEŞTEGAN
      +1 yıl

      Yani, çok ilginç bir şey.

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Biri yorumda reyting için söylenen bir yalan olabilir dedi, bu da mantıklı.

      Yorumla
    • GÜZEŞTEGAN
      GÜZEŞTEGAN
      +1 yıl

      Olabilir. Yani kim kabul eder ya bilemiyorum , yoksa benim mi mizacım böyle anlayamıyorum da hazmetmesi zor şeyler.

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Hazmedilemez gibi.

      Yorumla
  • Hayat-Güneşi
    Hayat-Güneşi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Rabbim tükürdüğümü yalattırmasın inş..
    Ve öyle birisi benim eşim, can yoldaşım olmaz..
    Bünyem kabul etmez..
    Geniş (!) birisi değilim..

    1
    6 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Amin diyorum duanıza.

      Yorumla
    • Peugeot90
      Peugeot90
      +1 yıl

      O na aynı yorum için amin diyorum duanıza diyorsun. Bende aynı yorum gibi geniş adam demişim banada kendi hayatı kendi tercihi diyorsun. Eminin o adamla aynı kafadasın

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      @Peugeot90 Siz önce okuduğunuzu anlayacak şekilde bakın olaya. Siz o kişiye hakaret ederkrn, diğer kişi kendi adına duş ediyor. Anlama kapasitenizi görmezden geleyim dedim ama bunu bile anlayanayacak kadar eksiksiniz.

      Yorumla
    • Peugeot90
      Peugeot90
      +1 yıl

      Adam geniş dedim. Yukarda da aynısı yazıyor. Sen aptalmısın nesin. 0-6 yaş aralığı beyinsiz

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      @Peugeot90 Bakın zeka seviyenizi aşağılamak istemiyorum ama yine siz itiraf ettiniz. Hanımefendi geniş değilim diyor, siz hala ebleh olduğunuzu kanıtlamaya çalışıyorsunuz. Biraz daha çabalayarak baş ebleh kadrosunu alabilirsiniz, o kadro sizi bekliyor. Biraz daha çaba lütfen 😂

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      @Peugeot90 Engelleyip kaçarak zeka seviyenizi de anlamış olduk 😂

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

30

Cevap

  • suumisali_
    suumisali_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Benden önce yapmış olsaydı bile bu benim kabullenebileceğim bir şey olmazdı
    Bir insan mahremini korumalı. Mesele benden önce, ben hayatında yokken cinsellik yaşamış olması değil. Herkesin geçmiş hayatında yaşanmışlıkları olabilir ama cinsellik gibi mahrem bir şeyi ulu orta yaşaması sorun benim için..
    Mahremine özen göstermeyen, bana da özen göstermez, ben böyle düşünüyorum

    2
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Çok haklısınız.

  • __Agapi__
    __Agapi__ Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    Sanki program aracılığıyla insanlara böyle şeyleri normal görün kabul edin bu şeyleri empoze etmeye çalışıyorlar gibi geldi bana yani öyle düşünmedim değil... böyle bir şeyi normal görmek, kabullenmek ne kadar doğru orası tartışılır bir konu...

    3
    3 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Haklısınız, madem kabullendi neden kadını ifşa ediyor? İfşa olmadan sessizce kalsaydı o adamın elini öperdim.

      Yorumla
    • __Agapi__
      __Agapi__
      +1 yıl

      Sanki biraz gerçekten uzak yani gerçek gelmedi bana desem yeridir..

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet, çok kişi aynı düşüncede.

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    Bunu kabullenen birisi keşke bunu Tv ye çıkmadan önce yapsaydı :)
    sanki biraz bu programlar da olan biten her şeyinde pek gerçek olmadığını reyting olduğunu düşünmeye başladım evlilik programları gibi kanser gibi yayıldılar..

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Aynen, ifşa ettikten sonra önemi kalmıyor.

  • cicimod
    cicimod Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 85%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı.

    Evlenmeden önce mi o görüntüler varmış? Evlilik oyuncak değil karar verilmişse kolay vazgeçilmez eğer o olay benden önce olmuşsa kabul ederdim napalım...

    2
    8 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet, keşke ifşa etmeden sessizce kabul edip sussaydı.

      Yorumla
    • cicimod
      cicimod
      +1 yıl

      aynen ya madem kabul edecekti ne diye ifşa etmiş? reklamın iyisi kötüsü olmaz bunlara patron. Zaten kabul etmeyen bile ifşa etmemeli evlendiği kişiyi. benim korkum insanlar öyle videolara bakmaya o kadar alıştırmış ki kendilerini yakında kızlarını kardeşlerini görseler ne olur acaba? Galiba hızla buna doğru ilerliyorlar. Zaten sosyal medya rezillikleri ortada. Az sonra bunar da yetmeyecek onlara dediğim şekilde ilerleyecekler.

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Haklısın toprak.

      Yorumla
    • cicimod
      cicimod
      +1 yıl

      keşke haklı olmasaydım toprak

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Yapacak bişey yok.

      Yorumla
    • cicimod
      cicimod
      +1 yıl

      maalesef öyle bazen böyle kötü şeyler moda kendiliğinden bitiyor ama bitmden ifrat dereceye varır suyunu çıkartır sonra insanların hevesi geçecek tabi o zamana da başka şeyler üretilecek. sürü zihniyeti tehlikeli bişey.

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Aynen öyle.

      Yorumla
    • cicimod
      cicimod
      +1 yıl

      eyvallah toprak

      Yorumla
  • TevfkAydn
    TevfkAydn Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 542 cevap paylaştı.

    Direkt boşanırım. Çok net. Bu affedilecek bir şey değil. Nasıl affetmiş acaba? İnsanlara bunları izletmesinler. Toplumu çekirdekten sarsıyorlar. Çok yazık.

    1
    2 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Kurgu olabilir.

      Yorumla
    • TevfkAydn
      TevfkAydn
      +1 yıl

      Büyük ihtimalle öyle.

      Yorumla
  • johnyx
    johnyx Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Bugün haber sitelerinde gördüm.
    Türkiye 'de yaşadığımı bilmesem çok şaşırırdım ama kurgu olabileceğini düşünmüyor değilim.
    Reyting uğruna ne kepazelikler izledik ekranlarda.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Bu da olabilir.

      Yorumla
  • aybukemsen
    aybukemsen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok utanç verici bir durum olsa da yapacak tek şey hemen yolları ayırmak olur sanırım..

    2
    7 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Bu mantıklı

      Yorumla
    • aybukemsen
      aybukemsen
      +1 yıl

      Aslında yapacak bir şey de yok bagirmanin kavganın itis-kakisin kimseye faydası olmayacaktır... onur kırıcı bir durum sessiz sedasız bitirmek tek yol gibi bence

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      En güzel yöntem ve yol bu.

      Yorumla
    • aybukemsen
      aybukemsen
      +1 yıl

      Evet. Teşekkür ederim..

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Ben teşekkür ederim katkılarınız için.

      Yorumla
    • aybukemsen
      aybukemsen
      +1 yıl

      Rica ederim.. katkım olduysa ne mutlu bana

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      İnanın oldu, teşekkür ederim.

      Yorumla
  • Nammellesss
    Nammellesss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Boşardım direkt. Bunun bu fantezisi vardır kesin hatta zevk alıyordur manyak şey

    3
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Olabilir, mantıklı bir açıklama.

      Yorumla
  • Depresyonunellitonu
    Depresyonunellitonu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Aslinda cok sevgiden kabul ediyor cocuk genis oldugundan degil o kadar seviyorki vazgecemeyince affediyor

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet, buna sevgi diyebiliriz.

      Yorumla
  • perlamare
    perlamare Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kimseye bişey demeden bisanirdim. Kimse de bilmezdi. Ne kendimi rezil kepaze etmenin anlamı yok benim adıma.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      İki taraf için doğrusu bu.

      Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Ben asla kabul etmezdim anında ayrılırım tahmülüm yok benim böyle şeylere

    2
    4 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Haklısınız

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Geniş mideli biri değilim

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Böyle olmanız daha iyi.

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      👍

      Yorumla
  • Teraryum4554
    Teraryum4554 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Çok zor bir durum böyle bir şeyle karşılaşsaydım ne yapacağımı bilemezdim açıkçası

    2
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Gerçekten çok zor.

      Yorumla
  • Sunrise_sunset_
    Sunrise_sunset_ Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 810 cevap paylaştı.

    Bence bu kimsenin başına gelmesin çok kötü Allah korusun boşanma sebebi bence

    2
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet çok zor bir durum.

      Yorumla
  • Davina87
    Davina87 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben anlamadım tam. Evlendikten sonra mi kadin böyle bişi yapmış yoksa önceden olan goruntulerimi

    2
    3 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Görüntüler önceden kalma.

      Yorumla
    • Davina87
      Davina87
      +1 yıl

      O zman bu olaya söyle bakabilirim. İnsanların çoğu benden öncekiler beni ilgilendirmez kaç tane kişiyle birlikte olmuş olursa olsun (özel anlamda) gözüyle bakıyolar. Herkes burada yazmiyo mu kadınlarla ya da erkeklerle neler yaptığını. Gayet de doğal olduğunu savunarak üstelik. O yapılanları kimse görmediği için sorun yok tabi. Ama bu şekilde ifsalaninca, gözler görür olunca nedense benden öncesi beni ilgilendirmez diye normal karsilayanlar dahi ütopik karsiliyo durumu. Fark nerde peki?

      Ben eğer birlikte olacağım kişinin daha önceki berabelikliklerini normal karsiliyabiliyosam böyle bi durumu da kabul ederim. Üstelik bunun kadını erkeği yok bence... ama tabi ben kaldiramam böyle bi durumu o başka.

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Çok haklısınız.

      Yorumla
  • halilim123
    halilim123 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 48%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Bosarim.
    Umarim uzun metrajli bir film de oynamamistir karisi.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Bilemiyorum.

      Yorumla
  • NudeRuj_
    NudeRuj_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Benden öncesi beni ilgilendirmez.
    Hayatında benim olduğum süreç beni ilgilendirir.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Bu mantıklı.

      Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Çok zor bi durum
    Büyük konuşmamak gerek
    Allahım sen hayırlısını nasip et
    Kimseyi böyle bir durumda bırakma

    1
    2 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Çok güzel bir dua.

      Yorumla
    • KaptanMagaralı
      KaptanMagaralı
      +1 yıl

      Eyvallah 😇

      Yorumla
  • Sorucannn
    Sorucannn Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 87%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 941 cevap paylaştı.

    Vaov büyük bir erdem ben sanırım kabul edemezdim sorsan modernim derim

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Zor bir durum.

      Yorumla
  • __pinhan
    __pinhan Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl

    Böyle bir şeyi yapmasını anlarım da yüzünü göstererek yapması büyük hata olmuş.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Veya oyuna getirildi ve gizlice videosunu çekmiş olabilirler.

      Yorumla
  • Mario45
    Mario45 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Çok ilginç denk gelmiş gerçekten.
    Yapılacak pek bir şey olmaz bu durumda tek şey var o da belli.

    1
    3 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Neymiş?

      Yorumla
    • Mario45
      Mario45
      +1 yıl

      İşte onu sorma :D

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Sormadım say.

      Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Videodan videoya değişir, belki affederim. Aslında çok bakan olmuyor o video sitelerine.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Anladım.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ortada bi yalan yoksa gecmisi fazla takmayalim. herkesin ifsasi cikabilir. seks yapmadim falan demisse isler degisir ama.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet ifşa etmek yapılandan daha ahlaksızca.

      Yorumla
  • İlfLoton
    İlfLoton Takip Et
    Xper 1 Yaş: 34
    +1 yıl

    Çoğu adama gaavat demiş de ben helal olsun diyorum adam eşini seviyor ve haklı herkes bi hata cahilik yapabilir. Bende olsam affederim.

    2
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet, bu da bir güzel adım.
      Aramdaki tek hata bunu kanallarda ifşa ermesi.

      Yorumla
  • Kadoooş
    Kadoooş Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Eski sevgilim de bunu eski sevgilisi tarafından yaşamış.. ne kadar kötü biri olsa da onun adına üzülmüştüm doğrusu. Ben yaşasam ne tepki veririm bilmiyorum ben de üzülürdüm herhalde

    0
    6 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Üzücü bir durum gerçekten

      Yorumla
    • Kadoooş
      Kadoooş
      +1 yıl

      Evet ya nasıl kaldırdı kim bilir

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Her insan kendisine yapılan şeyi kaldıracak bir yol bulur, bu insanın fıtratında gizli bir hazinedir.

      Yorumla
    • Kadoooş
      Kadoooş
      +1 yıl

      Doğru diyorsun. Acılar insanı şekillendiriyor. Onu da çok değiştirmişti demek ki. Güvenemiyordu hiçkimseye

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Güven kaybına uğraması onunda hatasıdır, her insan yeniden başlamaktır.

      Yorumla
    • Kadoooş
      Kadoooş
      +1 yıl

      Öyle...

      Yorumla
  • deli2116
    deli2116 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Vay namına kodumun boynuzlu kavadı gerçi çok böyleleri adam eşini başka bir erkeğe evinde becertiyor adam bunları seyrediyor taş yağacak başımıza taş

    1
    2 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet, insan her türlü güzelliğe ve çirkefe açık bir varlık.

      Yorumla
    • deli2116
      deli2116
      +1 yıl

      😭😭

      Yorumla
  • Ayse7171
    Ayse7171 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Kimsenin başına böyle bir şey gelmemesi dileğiyle. Büyük konuşmak istemiyorum ama affetmeyi geç bir daha yüzüne bakabileceğimi sanmıyorum.

    0
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Tabiki.

      Yorumla
  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Beni bu programlar sinir ediyor. Gerçekliklerindrn şüpheliyim. Farazi şeyler için, kesin konuşamam, böyle şeyleri yaşamadan bilmek imkansız

    0
    2 Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Allah füşmanıma bile yaşatmasın.

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • Dolukadehifondiple
    Dolukadehifondiple Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evlendikten sonra mı olmuş bu olay onu anlamadım ben

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Anladığım kadarıyla evlilik öncesi.

      Yorumla
  • _Katherina
    _Katherina Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 62%
    +1 yıl

    Anasını babasını ararım, gelin bu kardeşim oğlunuzu alın yanımdan derdim. İğrenç bir durum

    0
    8 Yorumla
    • ᴺᶤᵍʰᵗᶜᵒʳᵉ__
      ᴺᶤᵍʰᵗᶜᵒʳᵉ__
      +1 yıl

      Profilinle baya bagdastirdik bu yorumu

      Yorumla
    • _Katherina
      _Katherina
      +1 yıl

      @ᴺᶤᵍʰᵗᶜᵒʳᵉ__ giyinisimle nasıl biri olduğum sonucuna nasıl vardın

      Yorumla
    • _Katherina
      _Katherina
      +1 yıl

      Kıskanmissin çok belli ki. Yüzüne bakan yoksa 😂

      Yorumla
    • Dolukadehifondiple
      Dolukadehifondiple
      +1 yıl

      Senin de yüzüne bakan olduğunu sanmıyorum ben ama sen bilirsin tabi

      Yorumla
    • _Katherina
      _Katherina
      +1 yıl

      Çalışın sizinde olur bu ne fitnelik, kahkulunu kes yakışmamış honey

      Yorumla
    • _Katherina
      _Katherina
      +1 yıl

      Hani güzel olduğunu vs düşünüyorsan değilsin yani bunu bilde. He bende kendime güzelim vs demiyorum ama sen benden de kötüsün 👎😏

      Yorumla
    • Dolukadehifondiple
      Dolukadehifondiple
      +1 yıl

      Senib yüzüne bakan olduğunu sanmıyorum derken çirkinsin demek istemedim. Yüzünden daha dikkat çeken yerlerin varken yüzüne bakmaları zor demek istedim ;d biraz bulmaca falan mı çözsek okuduğumuzu anlamak için falan?

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      @dolukadehifondiple Evet bu yapılabilir.

      Yorumla
  • _Afilikız
    _Afilikız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    Kabullenemezdim sanırım..

    2
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet zor bir durum.

      Yorumla
  • Altinbasakk
    Altinbasakk Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı.

    Cok zor bir karar, bilemiyorum

    2
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Aynen öyle.

      Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Görüntüyü inrernetten sildirirdim evvela.

    2
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    Gerçek olmadığını düşünüyorum, program kurgusal.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum.

      Yorumla
  • djslam21
    djslam21 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Celal bey bayağı mezhebi geniş biriymiş

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Kendi hayatı, onun bileceği şey.

      Yorumla
  • Black__Swan__
    Black__Swan__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu sabah programlarında neler oluyoo

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      O programlar ahlâkî çöküş için birer fırsat.

      Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Adam ne kadar anlayışlı bir kocaymış 😄

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Ailevi bir durum, fikir beyan edemem ikisi için

      Yorumla
  • Black_Desire
    Black_Desire Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    her şey affedilebilir ama yalan affedilmez

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
  • Alaz_Alaz__
    Alaz_Alaz__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 109 , eic 99%
    +1 yıl

    Ağzıma geleni sayar, kapının önüne koyarım.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet, gayet sert.

      Yorumla
  • Bladeruner
    Bladeruner Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 34%
    +1 yıl

    Videonun linki var mı

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Video değil haber bu.

      Yorumla
  • RamiiiRamii
    RamiiiRamii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Oha ya valla pes artık

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Şans işte.

      Yorumla
  • Meghanist
    Meghanist Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Onun donuna kadar alırdım

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Çok sert.

      Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Rezil ederim herkese ve boşanırım..

    1
    3 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Sakin ol şampiyon 😂

      Yorumla
    • _ΛqresiF_
      _ΛqresiF_
      +1 yıl

      Sakinim sj

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    eski eşim olurdu doğan olarak..

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Mantıklı.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben olsam kabul etmezdim

    1
    2 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Tabiki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kabul edeninde aklı yoktur midesizdir

      Yorumla
  • kagan__altınışık
    kagan__altınışık Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 85%
    +1 yıl

    Ayy kötü

    2
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • aphelionnn7
    aphelionnn7 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Eski eşim*

    2
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Mantıklı.

      Yorumla
  • weturka721
    weturka721 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 89%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 593 cevap paylaştı.

    Kurşuna dizerdim

    1
    10 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Bu sizin içinde kötü olur.

      Yorumla
    • weturka721
      weturka721
      +1 yıl

      Olan olmuş zaten daha ne olsun

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      En azından bundan sonra hayatınızı zehir etmemiş olursunuz.

      Yorumla
    • weturka721
      weturka721
      +1 yıl

      Tamam da bukadar rezillik karşısında siz ne yapardınız?

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Bu kişiyi hayatımdan sessizce çıkarır devam ederim.
      Bahse konu kişi gibi kanalları dolaşmam.

      Yorumla
    • weturka721
      weturka721
      +1 yıl

      Bende dolaşmam ama yalan söylemeyi sevmediğimden yeni birine nasıl anlatacağım

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Anlatmayacaksınız. Geçmiş kilitli sandıkta kalacak.

      Yorumla
    • weturka721
      weturka721
      +1 yıl

      Haklısınız

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Teşekkür ederim.

      Yorumla
    • weturka721
      weturka721
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • zeytinliçörek
    zeytinliçörek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    Ayrılırım.

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet, anladım.

      Yorumla
  • Dinazortreni
    Dinazortreni Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 46%
    +1 yıl

    Ohaa ayrilirdim

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet, bencede.

      Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.

    Ayrılırım

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Aynen.

      Yorumla
  • OpTeryX
    OpTeryX Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 93%
    +1 yıl

    Dumbuk

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
  • _Falazof_
    _Falazof_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Arkadaşın psikolojik tedaviye ihtiyacı olabilir mi

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Bilemedim.

      Yorumla
  • busted123
    busted123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Link

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Google News 20.10. 2021 16.08 tarihli haber

      Yorumla
  • satürn22
    satürn22 Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    e çüs

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Maalesef bu hayatın gerçeği. Çünkü pek çok karaktersiz kişi ilişkiyi videoya alıp ya şantaj olarak kullanıyor veya ifşa sitelerine satıyor.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Celal kardeşimiz cuck

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kabul ederdim

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Evet güzel.

      Yorumla
  • majeste34
    majeste34 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Link

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Link yok Google News haberleri

      Yorumla
  • BenjFrank
    BenjFrank Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Mideye bak bee

    1
    1 Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Maalesef.

      Yorumla
Devamını Gör(43)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eşiniz/sevgiliniz bunu yapsaydı ne yapardınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eşiniz/sevgiliniz size bunu yapsaydı ne tepki verirdiniz? 20 cevap verildi
Karınız böyle yapsaydı ne yapardınız? 7 cevap verildi
Nişanlınız size bunu yapsa siz ne yapardınız? 12 cevap verildi
Eşiniz size bunu dese ne yapardınız? 24 cevap verildi
Eşiniz size bunu dese ne yapardınız? 29 cevap verildi
Sizin eşiniz böyle davransa tepkiniz ne olurdu? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨