Bu çocukla konuşmam lazım, bir şey yazmalıyım ki benden beklentisini düşürsün?

Hoşlandığım bir çocuk var. Zamanla onun da bana karşı duygularının olduğunu düşündüm. Bır gün bana dersle ilgili bir şey sordu. Akşamında okeye çağırdı. Bende rahatsızım dedim ve gitmedim. 2 gün sonra ablası çağırdı gittim. orada sevgili konusunu açtı bu çocuk. Bir mekan var damsız almıyor vs. Daha sonra kimse bir şey söylemedi. Arkadaşı geldi bunun. Arkadaşına telefondan bir şey okuttu, arkadaşıda okuyamadım dedi. Kulağına fısıldadı daha sonra. Arkadaşı bana baktı değişik bir şekilde. Daha sonra bu çocuğu hep bana bakarken yakaladım. Ben biraz utangacım ama yine de belli ettim hoşlandığımı. Olduğu mekana gittim uzun bir süre. Daha sonra dayanamadım ve arkadaşıma söyledim. O da onun arkadaşına söyledi. Hoşlandığım çocuk arkadaşına, " çok utangaç, fazla naz aşık usandırır, o da adım atsın" falan demiş. Aracı olan hoşlandığım kişinin arkadaşı, bir yere çağır konuşun dedi. Adım atmalı mıyım? Halbuki naz da yapmıyorum, hislerimi belli ediyorum ama birazcık utangaçlık var. Ne yapmalıyım acil taktik

(Adım attı)

Bugün buluştuk kahve içtik. Akşamında bana imali cumleler kurdu. Sanki açılmamı istiyor gibi. Bende istiyorum ama reddedilme korkusu var

her şey güzel giderken yüzüme bile bakmamaya başladı ama hala arkadaşlarıma beni soruyor.

Dün buluştuk biraz fazla yakın olmaya başladı ben başta art niyet arayamadım. Daha sonra arkadaşlarıma anlatınca yaşlar yerine oturdu...

Güncellemeler
+1 yıl
Yurdumdan izin alıp alamayacağımı sordu...
Bu çocukla konuşmam lazım, bir şey yazmalıyım ki benden beklentisini düşürsün?
Cevapla