Sevgili yapmak günah diye bu yaşıma kadar bekar kaldım. Ama bu ara niyese karşı cinse karşı sarılma isteği var neden böyle 😞?

Ben hep bekleyen taraf oldum hayatım boyunca. Olacaksa tek biri olsun oda eşim olsun dedim. Hormonelmidir bilmiyorum ama aşırı sarılmak istiyorum böyle saatlerce omuzuna yaslanma ihtiyacım var.. 32 yaşına kadar neden bir Kadını bekletmiş olabilir bi erkek? Bu kadarıda çok değil mi sizce? Bekle bekle çürüdüm be 4 duvar arasında kendimle sohbet ediyorum.. Bizimde vardı hayallerimiz..😞
Sevgili yapmak günah diye bu yaşıma kadar bekar kaldım. Ama bu ara niyese karşı cinse karşı sarılma isteği var neden böyle 😞?
Cevapla