Bana yardımcı olur musunuz bir düğüm var sanki çözülmüyor?

Merhaba arkadaşlar 3 yıllık evliyim 6 aydır destek amaçlı çalışıyorum güzel giden evliliğim var ama çalıştığım günden beri eşimle arama soğukluk girdi gibi hissediyorum daha doğrusu eşimde surda bir kaç aydır değişik hareketleri var birbirimizi seviyoruz öyle çok fazla aktivitemiz yok izin günlerinde birlikteyiz vardiyalı çalışıyor uzun süre cevap vermeyince arar geldiginde ben uyuyor oluyorsam gel yüzünü göreyim biraz vs huyları vardır ama telefonunu çok kurcalardım bir sene öncesine kadar görür ve rahatsız olduğunu söylerdi şimdi daha çok işkillendim sürekli telefonda geceleri doğru düzgün uykusu yok ya dizi kesitleri izler ya oyun oynar telefonuna hala gizlice bakıyorum ama ne varsa wpde bişey var gibi ama asla erişemiyorum daha öncesinde wpsine çok taktığım için sürekli mesajları siliyor daha çok telefonla tuvalete falan gider aslında aldatılma gibi bişey düşünmüyorum 10 senedir tanıyorum kendisini kız muhabbeti vs hiç biseyini görmedim duymadım çok üstüne düştüğüm için ego mu oluştu acaba çünkü üstüme çok geliyorsun diyor bende biraz ilgi sevgi bekliyorum. kizacagim başka bişey oluyor olabilr mi annesine gitmeyen insan annesine sık sık ben işteyken gitmeye başladı bir günü bir gününü tutmuyor Kafam aşırı karışık ya wpsine ulaşmam lazım ya da takmamam lazım ama hareketleri iyice sinirlerimi bozmaya başladı he bu arada wpde kendi resmi var bize dair bişey yok ama Instagram'da heryerde biz varız tarih var yani yapacak insan onuda kapatır diyorum sosyal medya şifreleri de bende anlayamadım yani böyle uzaklaşmasının sebebi ne olabilir biri aklına mi giriyordur yardımcı olun

Bana yardımcı olur musunuz bir düğüm var sanki çözülmüyor?
Cevapla