Ben hayatım boyunca böyle bir kıyaslamayı gereksiz buldum, öyle bir durumda kaldığında bir insan sevgilisini mi kurtarır arkadaşını mı kurtarır? Benim için bu sorunun cevabını ettir kesinlikle arkadaşımı kurtarırım. Ben bugün sevgilisi için ya da seviyorum dediği kadın adam için arkadaşını dostunu bir kenara bırakıp hayatından çıkaran, daha sonrasında da ilişkisi kötü gidip ayrıldıktan sonra tekrardan birlikte sohbet etmeye çalışan insanlar çok gördüm evlilik olmadığı müddetçe bir arkadaşınızı hiçbir zaman sevgiliniz için hayatınızdan çıkarmayın. Eğer O arkadaşınız sizi kötü şeyleri teşvik ediyorsa yalan yanlış şeyler yapıyorsunuz kendi aklınız mantığınızda yatıyorsa ancak o zaman ama birisi söyledi diye sırf sevginizi göstermek için hayatınızdan çıkarmak doğru değildir.. ancak hangi durumda olur birlikte olduğunuz kişi eşiniz olur evlenirsiniz aile kurarsınız o dakikadan sonra olur ama onun dışında sevgili flört için arkadaş bir kenara atılmaz dolayısıyla ben arkadaşımı kurtarırım
Çok detaylı güzel açıklamışsın kardeşim fakat şöyle bir durum var burada bahsi geçen sevgilide en az can dostun kadar candan sevdiğin sevgilin bu soru tabi ki tamamen mizah amaçlıdır aslında ama gerçekten böyle bir durumda kalındığında asla bir seçim yapılamaz en güzeli ikisi ile beraber atlamak yoksa o vicdan azabı ile ömür geçmez 😅
Sevgilimi ya heralde en yakın arkadasımla sevgilimden de çok eski mazim varsa durum daha farklı olurdu arkadasımı kurtarırdım bence ahde vefa durumu✨🙏🏻