Bir sure once ayni bolumu bitirdigimiz okuldan (benden bir sene once bitirmisti)
bana linked in den istek atmisti.. ben ordan onu kabull eder etmez instami bulmus ve ordan atti istek bana.. ve ben onu kabul etmedim.. 2-3 gun sonrada kendisi cekmiss istegi..
sizce ben geri atsam olur mu istek?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Olabilir gibi
hmm
Hmm?
bilemedimm yaa
Neden ki 🤔
basta cunku kabul etmedim simdi biranda istek atmam biraz tuaf olur ve bende hic bir erkek yok cunku
Hm yapacak bişe yok hamama giren terler
hahaha o neydii oyle
Atasözü veya deyimdi hiç duymadin mi 😃
yokkk
Öğrenmiş oldun 😂
aynenn sagol :)
Rica ettim 🙂
:)
👍
Olur neden olmasın.
bilmemmm cunku kabul etmedim simdi biranda kabul etmemm biraz tuaf olur ve bende hic bir erkek yok cunku
Olur niye olmasin
bilmemm cunku kabul etmedim simdi biranda istek atmam biraz tuaf olur ve bende hic bir erkek yok cunku
Olmaz olmaz at istek
uff yaa bilemedimm
Bu kadar düşünecek ne var ki. İçinden nasıl geliyorsa öyle davran çok kasma
korkuyorummm
Tam olarak neden korkuyorsun
yanliss kisiyii secerim diye
İyide bu risk herzaman varki hatta doğru kişiyi seçip sonradan kişinin değiştiği bile oluyor. Hayatın olağan riskleri bunlar
Haklisinn🥺 ya da belki red eder diye
Etsin ne olacak sen ettin öldümu karsidaki. Bu tip cekingenlikler çok büyük fırsatları kacirmaniza sebep olur hayat boyu
Aynenn birsey olmadi tabi ona.. cunku zaten bir birimizi pek tanimiyoruz
Yapılmayan şeylerin pişmanlığı daha kotu.
Dogru haklisinn.. ama bir kere yaptil
Yani kabul ettim.. linked in den ordan yazsaydi
LinkedIn iş platformu orada arasında resmi ilişkiler olan kişilerde takiplesiyor. İnstadan da göndermiş ki senin kendisine olan mesafeni ölçmek icin
evett orasii is platformuu.. acabaa herkese mi yolluyordurr oylee instadan?
Bilememde ben herhangi birşeyi bu kadar düşünsem kesin yaparim
yanii benii tanimak mi isterdiii acaba?
Abicim yanlış anlama ama neredeyse 3 saattir bu konu üzerine konuşuyoruz eğer ikili ilişkilerde de bu kadar kararsız ve kafaya takan biriysen bence sen hiç girme k işlere canına yazık kanser olursun vallahi 😂😂😂
offf yaaaa :(
Yolla gitsin
pff bilemedimm yaa :(
Yolla yolla
yaaa benim instadaa hic bir erkekk yok cunku :(
E ne olmuş yoksa
iste belki yanlis anlasilir baska insanlara felan
Ah canıııım kıyamaaaam. Sen ilk defa mı instagrama erkek ekliyorsun. E haklısın instagramının bekareti gidecek. Okulda falan anlatmadılar mı sana ilk erkek eklemenin nasıl olacağını 😂
dalgaa gecmeyinn lutfennnn :(
Stresini azaltmaya çalışıyorum sana da yaranılmıyor he 😃
hahhahaaa tesekkurler