Dün birisiyle buluştum kahve içmeye tanışmak için senden hoşlandım diyor ona yakınlaşmadım bile ne yapayım şimdi?

çaresiz kaldım en ufak bişeyim olmadı yedik içtik sohbet ettik o kadar ama ben hoşlanmadım içim kıpır kıpır olmadı akıl verin bana ailemlede anlaşamıyorum zaten hiç bi konuda ona arkadaş olarak gördüğünü söyledim
Dün birisiyle buluştum kahve içmeye tanışmak için senden hoşlandım diyor ona yakınlaşmadım bile ne yapayım şimdi?
Cevapla