AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Bana saygısızca geliyor ilişiği keserim direkt böyle düşünmeyip bu davranışı tekrar ederse
Tek eşlilik iyidir, fazla kaşı gözü oynatmamak lazım sonra elde kalıyor 0
Yanlışın en büyüğü hem de. Ciddiyet aranmaz böyle bir ilişkide.
Bir kişi eğer flört aşamasında bir sürü kişi ile takipleşiyorsa o kişiden bir halt olmaz. İnsan dediğin bir kişi ile konuşmaya başladıysa ona yoğunlaşır. Aynı anda 100 kişiye sarmaz.
hayır önce güven vercen sonra aldatcan öyle yapıyoruz ya kızlar ne hemen unuttunuz
😂😂 hakedene bunu yapmali bence de
ehehehehe
Flört tanışma evresi olduğu için başkalarıyla da tanışabilir ama tek kişiyle flörtleşilir.
Bence hoş değil ama bunu yapmayan erkek yok gibi bir şey
Ne amaçla takibine bağlı. Karşımdakine bağlı.
Ayrıca flört nedir ya. Çıkma teklifi geri gelsin
Gelsin bezduk
Kimin eli kimin cebinde kimin sevgilisi kimin flörtünde belli değil bebiş hakikaten bezduk 🙄
Daha ben nazlanacakken bakıyorum sevgili olmuşlar birileriyle hddha böyle de olmaz ki 😂
Oha terbiyesiz. Yedekli geziyorlar şimdileri tüğğğ yazıklar olsun. 😬 o kaybetmiş kendi derdine yansın
Tabii ki hıh djdj
Hıhhhh 🤍
Flörtün Kendisi normal mi ki
Normal
Ben normal bulmuyorum
Bana göre ilişkiler, evlilik niyetli başlamalı
Gavur usulü iki fan fin yapalım
Üç sevişelim
Sonra da herkes yoluna baksın
Kafasıyla olmamalı
Bir elin nesi var ! 😂
Eee? 😅
Bir kaç elin de kuvveti var 😁 çekim gücü müydü kaldırma kuvveti miydi 🤣
Tabii bunu bilmek güzel şey :D
Buzgibi olurum.
Bzzz donuruz kalırız :D
Hiçbir aşamada alamaz 😃
Alıyorlar, gördüm, görmez olaydım
Boş iş bunlar boş yapan her türlü yapar takibe almadan da yapar 😃
Oşşşt kimmiş o ne yapıyor
He he yav he 😃😃
Bak dellendim hemen, biçak balta ne varsa topladım
Öyle ölmez füze at 😃
Elimde füze kalmamış, İran’a verdim jddjks
O da zaten İsrail emmisiyle oynuyo bazı küçük savaşcıklar yapıyorlar sjdjd
Hıı, birbirlerine zarar vermeden kardeş kardeş djjd
Dediğin gibi ışık hızında soğuma nedeni..
Sonra “noldooo yoo” diye ağlıyorlar fkfjd
Aynen öyle 😄 iyi de bir şey yapmadım ki oluyor
“Ne yaptım kızım ne yaptım, söyle” sjdjks
O aşamayı pas geçmeyi yeğlerim 😅
Nasıl olacak flörtleşmeden 😅
Bilmiyorum ama bana çok bıkkınlık geldi bezdum 😂
Flörtleşmekten mi :D ahshja
Evet bir kere oldu ya o 😅 Ama birini bulursam başkalarını takip etmem, o da takip etmesin iki tarafın da gönlü rahat olur 😅
Takipleşmek veya -leşmemek tüm mesele bu dhdjs
Instagram var da kullanmıyorum bile ama KS'den takipleşme derse 🙌🏻😅
Vay pe :D
😅😅
Bugün benden , yarın başkasından hoşlanır.
Daldan dala daldan dala, hooop :D
Semra kaynana :D
He valla Ata iyi çocuktu 🥹
Herkes istediğini yapsın sosi karışma 🤣🤣🤣
Karışmadan duramıyorum :D hem ben verecektim mavi boncuğumu jsjdjs yazık değil mi bana
Gaz verme gaz verme 🤣🤣🤣
Bi de ben gaz verirsem, mevlana olup uçacaklar djfjs
https://youtu.be/DRGMbuS0Ays?si=-Nokk9pFjbQxsOPs
Ver gazı evladım ver gazı 🤣🤣🤣
😅😅 karışma bende
Çok kişinin kanayan yarası.
Şurda pamııık olacaktı 😅
Fayda etmez, dikiş lazım.
İğne iplikim de var :D sıraya geçin!
Ben yardımcı olayım, dikişe ihtiyacım yok 😂
Tamam hemşire ol :D
Oldu, tamam. 😂
Doğru tut ipi yahu 😌
Çok kişi var sırada, çabuk 😂😂
Aboo birbirine dikmişim ya ben bunları djdjsha
😂😂😂
Iki taraf da flört olduklarının farkında mi ki :)
Eh yani haberi var tabii 🙄
O zaman kulağını çekmek lazım:)
Kulağına tokat atıp zarını patlatalım
Bu ihtimali biliyorsa zaten tesebbusde bulunamaz :)
Bu ne ya Kadırgalı Aysel falan sen misin? Böyle bir overdose yok
Sen hayırdır ya :D terör estirmeye mi geldin
Direkt tararım:))
Git saçlarını tara
Oo come back attın ha:)) Aferin:))
La havle, la havle.. come back falan :D modernlik bu mu?
Şu modernlik&ilkellik muhabbetinin burada söyleyemeceğim bir şey çıktı.. Başka sorun yok mu 😄 ?
Sen biraz shut up :D hadi bye
Modernlik bu mu derken araya “shut up” falan sıkıştırman da efsane tutarlı oldu:)) Bye harbi kız
Oradaki metaforu anlatayım mı cidden?
Anlatma da sonra en iyi cevap seçersin... 5 xperden çıkmak yıllarımı aldı, katkın olsun azıcık sabahtan beri çene yapıyosun 😄
Umrumda değiiil.
Amaann benim hiç değil, soru kaybeder..
Hiç doğru değil...
Doğru birader , oltan ne kadar geniş olursa akşam yemeğinde o kadar doyarsın
Olur ya flört olmazsa yenilerine bakarsın
Bana göre yanlış bir hareket kabul etmem
ryan gosling çok yakışıklı
Ne istediğini bilmeyen çapkın erkekdir o 🥴
Hiç doğru değil 🙄😏
Caizdir alabilirsin peşini bırakma
Çok kadın hiç kadın😌
Tanımadığı kişileei takibe almamalı elbette.
3 kere ağzına 3 kere alnına vururum
Almak doğru bir değil almam da zaten
Ben doğru bulmuyorum kaşarlaştırır insanı
Yani hoş bir davranış olmaz elbet
Uygun değil bence
Anında soğurum, hiç uğraşamam öylesiyle.
Evet ben soğurum😅
İntihar etmek istiyor belki özgür dünya 🤣
Flört döneminde böyle şeylere gerek yok.
Yanlış bunun tartışmaya açık tarafı yok.
Değildir efenim.
Karşı tarafa yapılan bir hakarettir.
Bence doğru değil
Sonuçta flört sevgili değil yani
çok yanlış soğurum
Gözle takipse olmaz.
Hiçbir şekilde olmamalı Colins
Hiçbir şekilde olmamalıymış arkadaşlar aksi dışında "ok naş" olabiliriz.
Evet olabilirler. Düşünsene seninle flörtleşirken her gün takipçi sayısı artıyor, oha çüş yani
Sakin ol al 🍫 ye bir tane kendine gel :D
İnanmazsın acayip sakinim ve çikolata sevmem :D
Vermiyorum o zaman başkasına veririm :D
Buna asla müsaade etmem :D alır ben başkasına veririm
Yiyene afiyet olsun:D
BİM çikolatası mı lan bu :D cimri
Yok Piko bu :D
Ben anlamam piko :D sana piko diyecem artık sdjjs
Hasbinallah Colinse ne oldu :D
Piko Colins bey :D
Sizi kınıyorum Sosi hanım:D
Essah mı? Kınayın beniiğğğ
Şakacıktan kınıyorum..
Olmaz 🙅♀️
Peki iyi günler..
Pikooooo
Sosiiiiiii
Hadi bana bir şeyler al barışalım 😃
O zaman sana 1 tane piko 1 tane jelibon bir tanede erik :D
Ohaaa en sevdiklerim Piko Colins bey 🤝😅
Afiyet olsun Sosi hanım 🤤
Çok dankeşön 😃 çüüzz
Hayır değil
İstee kızlar oyleşerinden olmaz ben diim
Değil
Hayır değil
Bence değil.
Flörtün varsa ikinci bir kişi olmamalı
Yanlış.
Flört bitirici bir olay.
doğru değil tabiki
Hayır
doğru
Hayır.
Türklere güvenmemek gerek jzjdj
Yanlışş
Değil tabiki
değil