Ayrıldıktan sonra kadınlar mı daha çok tribe giriyor, erkekler mi?

- Bence ayrıldıktan sonra en çok çirkefleşen taraf erkekler, Cem Yılmaz'ın paylaşımına ne demeli ay tam andropozlu erkek nidaları bunlar. 😅
Ayrıldıktan sonra kadınlar mı daha çok tribe giriyor, erkekler mi?

- Bence ayrıldıktan sonra en çok çirkefleşen taraf erkekler, Cem Yılmaz'ın paylaşımına ne demeli ay tam andropozlu erkek nidaları bunlar. 😅
Bunu genellemek zor çünkü her bireyin tepkileri farklı olabilir. Ayrılık sonrası insanların hissettiği duygular, kişisel deneyimlerine ve kişiliklerine bağlı olarak değişebilir. Bazı kadınlar daha duygusal tepkiler gösterebilirken, bazı erkekler daha içe kapanık olabilir. Herkesin duygusal tepkileri farklı olduğu için, bu konuda genel bir kural koymak doğru olmaz. Her durumda, ayrılık sürecinde destek almak ve duygusal iyilik hali için kendine özen göstermek önemlidir.
Bu görsel neyse yorum yapacaktım vaz geçtim :D
Ayrıldıktan sonra bence kişiye göre değişir.. genelde yaşı küçükler ya da çekemeyenler egoistler daha çok tribe girerler.. ya da takıntılı olup dönmeye başlarlar.. veya eski sevgiliyi staklarlar sürekli.. ortada ne olursa olsun ayrılık varsa bence iki taraf da bunu olgunlukla karşılamalı.
Kadınlar genelde daha çok üzülür içine kapanır. İsyan eder haksızlığa uğradığını düşünür, erkek daha kolay atlatır. Ancak trip konusunda o ruh halinin verdiği bunalım sayesinde kadınlar daha çok tribe girer özür ve geri dönüş beklerler.
Bence evlenmek dogalsa yürütüyorlar wyrilmakta doğal bir olay neticede iyi kötü günleriniz ortak yaşamınız olmuş bu günlerin hatırına iyilikle ayrılmak en güzeli düşman olmamak gerekir
Cevap
20Cevap
Görsele ne desem bilemedim ilginç.. başta kadınlar sonra erkekler o trip dönemini yaşıyor..
Erkek kimseyi bulamazsa tribe girer. Bazen de kimseyi aramayıp işe odaklanıyoruz. Duruma göre değişiyor demek ki.
Kadınlar bence.
Cem abi sen ne yapıyorsun Cem abi. Zirvede bıraksa mı, düşmeden.
Kuyruk acısı var bence.
Seven taraf kim ise o tribe girer O kahve mi o ne öyle ıyyyy
Kadınlar tabii ki, üstelik tripleri hiç çekilmiyor : ))
Kadınlar daha çok diyorum çünkü tripsiz günleri yok 😃
Kahvaltı yaparken bu görseli görecek kadar ne günah işledim acaba 😂
Bu görsel düşündüğüm şey değildir inş assjdk
Cem abi kafayı çizdi zaten. Kadınlar bence
Nafaka falan alamayacaksınız soru yok hem nafaka alayım hem özgür kadınım diye kendimi pazarlayayım yok öyle iş.
Cem memi boş ver istisnalar kaideyi bozmaz. Ayrılınca hepsi değil ama kadınların birçoğu çirkefleşir. Tecrübeyle sabittir
Evet erkekler bu konuda çok çirkinleşebiliyorlar
Herkes bir değil ben sesizim gidene sözüm yok olmaz
Kesin erkek. Hayatımda yemediğim kadar gönderme yedim ben be…
Valla serenay halletti neden mi Cem Yılmaz defne samyeliyle sevgiliydi bile bile gitti birlikte oldu
kadınlar başka bir kafa yaşıyor
Kadınlar tabikide
Erkekler. O yolladığı şey çok iğrenç 🤢
aslında iki tarafında farklı reaksiyonları oluyor
Cinsiyyetle alekası yok, bence karakterle ilgili durum
Erkekler giderli söz paylaşmada usta.
Bu iğrenç gözüken şey nedir?
Neden bu gorselssss
Ne iğr*nç adam
Terk edilen taraf diyorum
Bu adam kafayi yemis
Her ikiside
Gorseldeki vajina çorbası sanırım 🤣
Bro bende boş ben mi yanlış gördüm diyordum
Görseldeki ne? *m çorbası falan mı dıpsjdksksks
Erkekler
Bu adam kafayı yedi dibini de sıyırdı
Tabaktaki neymiş öyle çok merak ettim 😅
Bu kafayı yedi iyice
Terk edilen
Kadınlar efendim
Erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?